je mi 21let a na leto bych si chtel poridit svoji prvni motorku. Libi se mi sporty ale myslim si ze na zacatek je to ostry... Vaham mezi GSR 600 a Hornetem. Chtel bych se vejit do 85 tis. Co myslite ze je lepsi? Na motorce zatim nemam krome autoskoly nic najetyho, takze jsem uvazoval i o uskrceni na 25kw aspon ze zacatku. jaky na to mate nazor?
Predem dekuji za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
2 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
zeptat taky schaním motorku zatím je teda do jara ještě čas ale opčas prochazim
ruzný inzerce jako treba tady
a nebo pěkný motorky je možny tak pěkny motorky za tak malo peněz nebo je to normalní cena mužete pls někdo přidat svuj nazor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Ast píše: panové když už je tady tema o pořízení motorky tak bych se vas chtěl
zeptat taky schaním motorku zatím je teda do jara ještě čas ale opčas prochazim
ruzný inzerce jako treba tady
a nebo pěkný motorky je možny tak pěkny motorky za tak malo peněz nebo je to normalní cena mužete pls někdo přidat svuj nazor
muj nazor ohledne Bandoura - ctyrkilo je solidni bzucak, na svuj objem ma dost vykonu.. ale to je prave taky jeho nejvetsi chyba - maly objem, vcelku slusny vykon dosahovany ve vysokych otackach = neni az tak trvanlivy.. navic je to celkem atyp, ctyrstovek moc neni.. radsi bych bral neco beznejsiho...
ke GSu... uz 3 a pul roku zpet kdy jsem kupoval ER-5tku se GSa daly sehnat za 30-35 tisic.. sice zadne lestenky, ale daly... proto verim ze ted se i za tech 30 da koupit slusny zachovaly kousek ktery zacatecnika dobre nauci a "mene majetnemu motorkari" udela spoustu radosti jen to chce dobre vybirat, aby clovek fakt koupil relativne slusne zachovaly kousek, a ne vylitanou mrchu
okolo 30 tisic by jeste nebylo marny mrknout po Kawasaki GPZ500 a Yamaze XJ600, taky se da natrefit na slusny zachovaly kousky ktery jeste udelaji velkou sluzbu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Cellink : jak politik napsal si toho hodně ale k tematu nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
to že si tady přispíval je mi tak nějak fuk mě si neporadil škoda ale jako
netrap se tím
Můj osobní tip by byl Hornýtek a klidně i devítikilo...
jo a jistě umíš počítat tak počítej s tím že ti musej zbejt i nějaký kačky na hadry, kvalitní blembák, páteřák a to všechno ideálně v kožaku abys nedělal červený čáry po asfaltu až se s ním budeš seznamovat
Naposledy editováno 26.01.2011 12:47:36
Švagr píše: Rozhodující asi budou dvě věci výkon a zkušenosti. Hodně lidí ti řekne, že když pojedeš hlavou, tak je to v pohodě, a že když si řekneš že pojedeš 90km/h tak tolik fakt pojedeš, ale podle mě když zjistíš, že ta motorka jede i 250km/h, tak bude jen hodně těžký se udržet na těch devadesáti a bude ti furt cukat zápěstí, abys to kapánek přikrmil.
Co se těch zkušeností týče, tak ty se dají ovlivnit jen tím, že budeš jezdit, jezdit a zase jezdit. Čím víc budeš jezdit, tím víc zažiješ krizových momentů. Zjistíš, že na každé křižovatce je potenciální vrah a že za každou zatáčkou je hromada štěrku. Jestli tyhle situace zmákneš spíš na malé dváce, nebo větším šestikilu, to už je na individuálním názoru jedince.
Je fakt, že začínáním na šestce si hodně věcí ulehčíš, některé stížíš, ale příjdeš o tu prču na dváce a o šok z přechodu na silnější. Protože si nemyslím, že bys z šestikila přesedlal na něco slabšího. Ba naopak.
Přeju šťastnou ruku při výběru a spoustu bezpečných km
souhlas
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
Jo a promin za češtinu jsem dislektik....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
imeverylast píše: Nazdar ted ti něco poradim z mojí zkušenosti. Koupil jsem si kawu ZZR 600 a každej mi říkal že se na tom zabyju. Absolutní blbos záleží jak to máš srovnaný v hlavě,na 25kw nedoporučuji protože s tím budou ješte větší problémi,měl jsem taky tu kawu. na 25kw a ujel jsem 300km a už jsem musel volat odtach protože v HARNES moto v Praze mi to udělali na P**U. Tak jsem to dal ke známému a mám uplně zničený motor takže další oprava tak proto nedoporučuji jsou s tím jenom problémi. Líbí se mi také sporty řeknu ti pouze toto je to na tobě co si vybereš protože je jedo co si z Rejže vyberš a havě ne ital....Každej mi říká že nic moc a rychle se kazý motor a drahé náhradní díly.Takže Rejže je nej. v poměru cena,výkon,výdrž............ Tak a zbytek je na tobě....Hodně štěstí.....
Jo a promin za češtinu jsem dislektik....
ze jsi dislektik by mi nevadilo, ale asi jsi opravdu velky odbornik
i pokud za to muze servis, urcite to neni vina toho ze to melo 25kW, ale toho servisu.. takze z toho obvinuj servis, nebo teda spis primo toho mechanika co to tam blbe namontoval.. mohl ti takhle zkurvit jakoukoliv banalni opravu.. to ze se to stalo zrovna pri uprave na 25 kW je jen nahoda, a ne dukaz ze uprava na 25kW je problematicka..
ale uzavreni na 25kW by motoru skodit absolutne nemelo.. myslim ze jsi spis koupil vylitanou mrchu s motorem v prdeli a ted to svadis na upravu na 25kW... takovyhle motorky se vetsinou skrti jednoduse (dorazy na plynu, restriktory v sani, maximalne jine trysky apod), tam neni moc prostor co posrat aby to znicilo cely motor... smir se s tim ze jsi spatne vybral, a nebo mel proste smulu a holt se ti to posralo.. (a nebo jak jsem psal, ze ti to posralo "odborne" zachazeni nejakeho mechanika)
btw, vseci tu porad pisete - jde o to jezdit hlavou.. jenze kocirovani motorky neni jen o tom ze ridic s rozumem ze v bezne situaci nema potrebu furt kroutit plynem do plna...
durazne doporucuju precist TOTO vlákno
k italskym motorkam se nevyjadruju, uz je tady jeden osmnactilety s prominutim idiot ktery buhviproc tvrdi ze vsechny italsky motorky jsou strasny plecky ktery se nevyplati ani koupi.. tak uz tu je druhy, pro zmenu devatenactilety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Každej mi říká že to byla lajtsky odvedená práce protože mi to postupem času začalo chcípat v nižších otáčkách ale to tam byl zase závodní filtr....A nebylo to nic příjemnýho naject 300 km a pak volat odtahovku za 2000kč celkem 3x .....Jde to jednoduše přeškrtit ale skoro každej dobrej mechanik ti řekne že je lepší si to nechat napsat nejsou s tím takové problémi ........ A koukám že ty jseš taky jeden z mála kdo se vyzná..... :)
imeverylast píše: Cosmogagy> Nazdar tak že mluvýme o 25 kw ,ješte než jsem si jí nechával predělat tak jsem se ujistil jestly je motorka v dobrém stavu a nato co má nalítáno byla v super stavu .....
Každej mi říká že to byla lajtsky odvedená práce protože mi to postupem času začalo chcípat v nižších otáčkách ale to tam byl zase závodní filtr....A nebylo to nic příjemnýho naject 300 km a pak volat odtahovku za 2000kč celkem 3x .....Jde to jednoduše přeškrtit ale skoro každej dobrej mechanik ti řekne že je lepší si to nechat napsat nejsou s tím takové problémi ........ A koukám že ty jseš taky jeden z mála kdo se vyzná..... :)
nerikam ze se moc vyznam, ale ta uprava na 25kW za to vazne nemuze proste to tak vyslo na tu upravu na 25kW ze ti to ten mechanik tak posral.. mohlo to byt pri jine oprave, a pak bys zase psal ze je napicu nechavat vymenovat gufero (napriklad), protoze ti to kvuli spatne praci mechanika rozjebalo cely motor
a k tem italum.. jsou motorky dobre a spatne, ale to ze je motorka italske znacky neznamena ze je automaticky plečka (nebo jak pises ze je "nic moc" a "rychle se kazi motor").. a k drahym nahradnim dilum - ona Kawasaki taky nema zrovna levne nahradni dily (taky jsem jednu mel )
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
Dobrá akční cena dva roky zaruka a dokonce pěkná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Ast píše: Dobrý den a co říkate této motorce?
Dobrá akční cena dva roky zaruka a dokonce pěkná.
hezka to ona je, to jo... rika se sice "kdo má Yuki, šuká kluky", ale i od Yuki se da vybrat dobry stroj... ale jen nektere jsou dobre.. Yuki totiz motorky nevyrabi, berou motorky od ruznych cinskych tovaren a lepi na to svoje logo a prodavaji pod svou znackou.. treba takova sourozenecka dvojice stopetadvacitek SM 125 a TR 125 (oboje i ve verzi 200ccm) z tovarny QingQi jsou velice slusne a spolehlive motorky.. ale pozor, neplati ze motorka stejneho nazvu jen s jinym objemem je ze stejne tovarny, treba TR 250 je z jine tovarny nez 125ccm... bohuzel motorky Yuki z jinych tovaren nez QingQi vetsinou stoji za starou belu, proto ma Yuki jako takova hodne spatnou povest.. clovek se s nima dost naotravuje nez je dostane do spolehlivyho stavu (hafo zarucnich oprav ktere odfiltruji spatne dily, chce to vymenit srouby za poradne, vymenit naprd seriove pneu a "gumovou" retezovku a tak podobne, proste vychytat vsechny ty detske nemoci).. potom ty motorky ale slouzi vetsinou dobre, motor na nich byva to nejlepsi... jsou ale i kusy co spolehlivy nebudou snad nikdy (a taky par kousku ktere jsou spolehlive uz od prvnich kilometru a lidi jsou s nima spokojeni).. pokud mas chut to risknout, tak si ji klidne kup, muzes zrovna natrefit na ten dobry kus ja osobne bych tech 40 tisic dal do neceho jineho - nejakeho pekneho pullitra s 25kW v TP
Naposledy editováno 28.01.2011 20:40:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
imeverylast píše: Cosmogagy> Tedkon jen tak ze srandy radíš dobre ale keců máš jak palackej :) :)
no, obcas nemam co delat, a tak nekdy plodim takove rady navic podle toho jak tu Ast pise tak asi moc o motorkach nevi, tak proc mu to trochu vic neosvetlit kdyz je na to cas
snad mu neradim spatne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Cosmogagy píše: no, obcas nemam co delat, a tak nekdy plodim takove rady navic podle toho jak tu Ast pise tak asi moc o motorkach nevi, tak proc mu to trochu vic neosvetlit kdyz je na to cas
snad mu neradim spatne..
Taky ti za to patří velky dík
Jako maš pravdu, moc toho o motorkách nevím, u ty yukiny mě zaujal vzhled a spotřeba.
Počitám s motorkou na ježdění do prace, tak spotřebu sleduju.
Ast píše: Taky ti za to patří velky dík
Jako maš pravdu, moc toho o motorkách nevím, u ty yukiny mě zaujal vzhled a spotřeba.
Počitám s motorkou na ježdění do prace, tak spotřebu sleduju.
kdyz kupis nejakeho pullitra, tak pri klidne jizde se dostanes naprosto v pohode pod 5 litru.. nejmin zere Suzuki GS500, kdyz je dobre serizena tak si vezme i okolo 4 litru pri klidne jizde - zadne brutalni rozjezdy, rychlost okolo 90kmh... co je naprosto pohodova spotreba a to GS ti za porizovaci cenu okolo 40 tisic nabidne daleko vic zabavy a poslouzi lip nez ta Yukina..