vhodném okruhu v Mýtě kde i na litru nevytočíte trojku. Motocykl byl podroben opravdu brutální zátěži. Při pohledu na drnčící brzdovou páčku mi dalo vzpomenout na rachitické motokrosové stroje ČZ jenž na 1 hodinu jízdy na trati vyžadovali 3 dny v dílně
Naposledy editováno 29.01.2011 12:13:49
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
Sejky1 píše: Jedním slovem- Fail
Já si to video nepustil, kdybych ho pustil a okomentoval, objevil by se tu určitě nějaký neplacený zastánce této horké novinky a všechny chyby by hodil na vrub kvalitě videa na youtube.
Za mě - podle vašich reakcí - vůbec se nedivím, jaké stránky, takové video - ze všeho od začátku čiší totální amatérismus. Nekomentuju techniku, jen stránky a další formy komunikace s trhem, které v kapitalismu přímo rozhodují o tom, zda se produkt prosadí nebo ne. Tohle nevypadá na projekt, který by závisel na reálných prodejích - někdo si prostě splnil sen, splnil ho i tomu vítězovi designové soutěže, a tím to hasne. Kdyby to mělo být jinak, musely by už jen blbé webovky vypadat úplně jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
Z toho videa me to pripada jak kdybych sundal na moji gsxr1000 koncovku vyfuku taky mam podobny zvuk
Naposledy editováno 29.01.2011 14:59:52
4 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
dr.rath píše: Ježkovy voči mamlasové, dyk je to jen video funkčního prototypu, kerej byl tehdy jedinej exemplář, to ho měli rozmlátit hned v první zatáčce? Se podívejte třeba na kyvku, ve finále je úplně jiná, nemělo to žádný budíky ani plasty, podvozek nebyl evidentně odladěnej stejně jako vejfuky atd. Co furt kritizujete? Čtyřicet let tu vládnul bolševik a zemi vyplundroval jak to jen komouši uměj a teď, když se někdo snaží za málo peněz postavit zase lehký strojírenství na nohy, tak máte akorát plnou hubu keců. Co ste dokázali vy, že ste tak chytrý? Akorát sedět na prdeli u piva a žvanit jak se všude krade.
Asi tak
dr.rath píše: Ježkovy voči mamlasové, dyk je to jen video funkčního prototypu, kerej byl tehdy jedinej exemplář, to ho měli rozmlátit hned v první zatáčce? Se podívejte třeba na kyvku, ve finále je úplně jiná, nemělo to žádný budíky ani plasty, podvozek nebyl evidentně odladěnej stejně jako vejfuky atd. Co furt kritizujete? Čtyřicet let tu vládnul bolševik a zemi vyplundroval jak to jen komouši uměj a teď, když se někdo snaží za málo peněz postavit zase lehký strojírenství na nohy, tak máte akorát plnou hubu keců. Co ste dokázali vy, že ste tak chytrý? Akorát sedět na prdeli u piva a žvanit jak se všude krade.
máš pravdu doktore.1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
2 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
Hyene píše: Opet se tady projevilo malomestactvi a lidska zavist.
Já jim to přeju ať s tim vydělávaj miliardony ale musej něco předvíst v zatáčkách mi to přišlo nestabilní a ty koumáci co na tom jezdily taky nepředvedli co ten motor umí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |