Jak se tyto parametry promítnou do jízdních vlastností daného moto.
Třeba porovnání Honda transalp - 650ccm vs. moje Kawa ER-5 500ccm
Jedna válce do "V", druhá v řadě, výkonomě tuším cca stejné... nechce se mi to přesně hledat.
1 reakcí na tento příspěvek Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
vybral jsem si.. z tvoji odpovědi jsem se poblil.... :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
1 reakcí na tento příspěvek Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objem - Výkon - Krout. moment - válce do "V",
já myslím, že MT01 by ti ukázala, jak táhne dvouválec :P :lol: 650 vs 1100 :|
no ten boxer jde od volnoběhu nebo taky cuká? já myslím, že vyloženě od volnoběhu jsou použitelný jen vysokozdvihový dvouválce v čoprech. třeba ve viragu 1100 (i bulldog) jede na 5ku od volnoběhu naprosto monstróózně.
Jinak boxer cuka pod ty 2tis ot. ... pokud jedu plynule a nepotrebuju nahle zrychlovat tak se to od 2tis taky posbira a od tech 3 uz to je bez nejmensich problemu. (ja beru za idealni cestovni otacky 3-5tis).
A chod motoru se neda moc prirovnat.. ma to taky svou charakteristiku... neni to tak agresivni jak ulozeni do V, pri zavreni plynu to taky az tak "nebrzdi"... proste vyhody do pohodlnejsiho "cestovna".
Chtel bych se svest na te nove 1200ce.. ta je pry zase o chlup jina.