vhodném okruhu v Mýtě kde i na litru nevytočíte trojku. Motocykl byl podroben opravdu brutální zátěži. Při pohledu na drnčící brzdovou páčku mi dalo vzpomenout na rachitické motokrosové stroje ČZ jenž na 1 hodinu jízdy na trati vyžadovali 3 dny v dílně
Naposledy editováno 29.01.2011 12:13:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
DanFunSun píše: aifel202> v téhle zatáčce se sbíhají tři cesty - ta zatáčka není úplně rovná...
...asi bych si nemohl vybrat do který koncovky... tedy zůstanu u koťátek
Kdyby si kluci tu diskuzi přečetli, nemusel by jsi se vysilovat a odpovídat na to, co už bylo napsáno. Přesto, možná právě proto si vážím, že jsi se do toho vložil a uvedl to na pravou míru. Kdyby se na video dívali motorkáři, chování mašiny by pochopili (až na tu novou gumu, to jsem pochopitelně nezaregistroval) a kdyby pořádně kouknuli na ofiko obrázky, možná by i ušetřili mnoho úderů na klávesnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
"Tak zas kopneme do vosího hnízda" napsal teamwhd, čímž se projevil jako deb.., protože žádný rozumný člověk by do vosího hnízda nekopal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
Marex píše: Kdyby si kluci tu diskuzi přečetli, nemusel by jsi se vysilovat a odpovídat na to, co už bylo napsáno. Přesto, možná právě proto si vážím, že jsi se do toho vložil a uvedl to na pravou míru. Kdyby se na video dívali motorkáři, chování mašiny by pochopili (až na tu novou gumu, to jsem pochopitelně nezaregistroval) a kdyby pořádně kouknuli na ofiko obrázky, možná by i ušetřili mnoho úderů na klávesnici.
Ty nové gumy...no nevím...je to hodně o nastavení podvozku a vhodnosti pneu.
Já minulý rok v Brně přezul nové cestovní dunlop-roadsmart, po cestě z pneuservisu a jednom pomaličkém kole totální pohoda v zatáčkách.
Nejsem střelec, dle RaceChrono v mobilu kolo pod 00:02:55 seč
OT: kdo to je motorkář?? furt to tady někdo omílá.....
aifel202.rajce.idnes.cz/19.7.2010_Brno_circuit/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
Je hezký že seš testovací jezdec a že se motorka jmenuje částečně po Tobě ale když už stojíš jako PR v popředí tohoto projektu za nemalý peníze tak vystupuj profesionálně....
3 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
co je to za zkratku PR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
Opravdu nejsem PR FGR - tyto příspěvky píšu, nikoli na základě jejich přání, ale protože krom míru miluji i pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
Dan: hodně lidí se zastává že tohle byl test prvního prototypu ale když se vše vyladilo jak píšeš tak jste přeci museli najezdit nějaké další kilometry s již vyladěnou motorkou - kde to bylo a kolik těch km bylo(nebo jen vrčel motor na dílně)? A jaký z toho máš pocit, vím že jsi podepsal dohodu o utajení ale tím že napíšeš svoje dojmy snad nic neprozradíš(doufám že jsi jel i na lepší motorce než je stará R1 abys měl s čím srovnat)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
teamwhd píše: Tak sem nasázim ty moje shity
Vždyť to vůbec nemá proporce s těma vejfukama se to vejde do profilu 2.55m na silnici?
Upřímně tyhle rádoby moderní designy s hustě lopatoidní maskou, podsedlovkou alá cbr1000rr 2004 a rejčem pod motorem vůbec nemusím.
Vítěznej design je imho nejlepší a k motorce jako takový se hodí nejlíp. Nehraje si na agresivní hypersportovní a hypermoderní. Je to taková umírněná klasika - silnej motor, decentní nejnutnější oplastování a KULATÝ SVĚTLO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
DanFunSun píše: Pokud někoho zajímá pravda, tak pravda je taková, že toto NENÍ Testovací video Midalu, nýbrž záběry z úplně prvních metrů motocyklu s motorem 2500 V6. Od té doby se na motorce ještě mnoho pracovalo. Upravil se posaz, rozvor, design, zvuk, odstranili se vibrace... 14.1. spatřil světlo světa jiný motocykl - motocykl Midalu.
Jeli jsme do Mýta, protože jsme chtěli zůstat "neviděni". Jezdilo se na úplně nových-kluzkých gumách a na 100procentní jistotu. Ano, hladil jsem ji, ale ve stodole jsem ji nešukal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testovací video midalu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |