Uzavřeno 08.02.2011 v 17:44 uživatelem tomas.s
1 reakcí na tento příspěvek řidičák A1 a ČZ 180/487
Edit: Jinak já jsem měl přepsanou 175 na 125 ccm, dělalo se to jako přestavba s žádostí na magistrátě a muselo to být odborně předěláno a přezkoušeno ve zkušebně.
Naposledy editováno 06.02.2011 20:56:18
1 reakcí na tento příspěvek řidičák A1 a ČZ 180/487
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
Sojky píše:
Edit: Jinak já jsem měl přepsanou 175 na 125 ccm, dělalo se to jako přestavba s žádostí na magistrátě a muselo to být odborně předěláno a přezkoušeno ve zkušebně.
ta přestavba mně taky napadla, jak přesně to funguje? bylo mi doporučeno kontaktovat nějakýho pana Slepičku, ten prej vydá nějaký vyjádření a s tim pak na magistrát a přepsat TP
1--Jezdit na tom s velkým strachem
2--Nejezdit a počkat na AO
3--Koupit doklady na 125ccm
4--Prodat a koupit nějakou dvácu s 11kw a 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
tomas.s píše: ta přestavba mně taky napadla, jak přesně to funguje? bylo mi doporučeno kontaktovat nějakýho pana Slepičku, ten prej vydá nějaký vyjádření a s tim pak na magistrát a přepsat TP
Především bys ale musel vyměnit motor 180 ccm za 125 ccm a pak řešit administrativu na magistrátě!tomas.s píše: ta přestavba mně taky napadla, jak přesně to funguje? bylo mi doporučeno kontaktovat nějakýho pana Slepičku, ten prej vydá nějaký vyjádření a s tim pak na magistrát a přepsat TP
Bohužel Slepička ti nic nedá, táta se s ním zná moc dobře a říkal že to prostě nejde. Napřed musíš zajít na magistrát a podat žádost o přestavbu na 125 ccm. Pokud ti jí schválí tak to upravit a přinést potvrzení ze státní zkušebny že vše souhlasí. Pak to teprve přepíšou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
tomas.s píše: i rám? nestačil by štítek?
Ne, číslo rámu předěláš jak?
1 reakcí na tento příspěvek řidičák A1 a ČZ 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
Bufik píše: Mě ještě v životě benga na motorce nestavěli, asi by čuměli co by zjistili
mne stavi kazdou sezonu tak 3-4x.. vzdycky jen na beznou kontrolu, po prohlidnuti dokladu a fouknuti do pristroje jsem si s nima jeste dobre pokecal a zase odjel.. a to nevozim prakticky zadnou povinnou vybavu, a jednou jsem mel zadni gumu sjetou az na platno a jednou na mne jeden tak pomrkaval, culil se a rikal neco "a fakt jako ma ta CBR600 jen 25kW?? fakt joo?? mne kecat nemusis, ja v 18 taky takhle jezdil na papirove zavrene sestce.. tak jed, mej se a nezabij se"
takze ja si na nase "příslušníky" nemuzu vubec stezovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
1 reakcí na tento příspěvek řidičák A1 a ČZ 180/487
co se týká změn, leda úředně zajistit zapsání výměny motoru ale to bude stejně složitý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák A1 a ČZ 180/487
Jinak jezdil jsem dva roky na dvacce co měla v TP 17,5 kW a měl jsem sevřenou řiť pokaždý, když jsem je viděl
Naposledy editováno 06.02.2011 23:11:15
memphis.unv píše: kdy už ti lidi konečně pochopí že ani 180, ani 175, dokonce ani 150 opravdu neni 125 a žádná "díra v zákoně" neexistuje protože je to daný dvouma jasnejma kritériama.