Téma: lité ráfky versus drátěné
 
11.2.2011 v 15:34
na našem webu ( ODKAZ )padla debata v čem je výhoda litých ráfků proti drátěným.
Nějak se nemůžem dobrat smysluplného výsledku.
Tak se ptám vás

1 reakcí na tento příspěvek lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 15:40 | Nahoru | #1
Když se ti ohle drátěný ráfek, tak se dá snadněji opravit, než ťuklý liťák. Proto je asi lepší do těžšího terénu. Myslím

lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 15:43 | Nahoru | #2
tak rovnat se dají oba. (mě rovnali litý když jsem vymetl jednu díru na silnici)

(reakce na) lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 15:43 | Nahoru | #3
Švagr> samozrejme, ze lite kolo je sice tvrde, ale zaroven krehke.... proto "drataky" pro ostry endura apod.

1 reakcí na tento příspěvek lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 15:44 | Nahoru | #4
Zeby dratenej rafek lip tlumil razy ale nemel takovou tuhost a proto na kros a enduro a na silnici litej protoze nepotrebujes tak moc tlumit razy ale zase potrebujes tuhost a presny vedeni?

(reakce na) lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 16:13 | Nahoru | #5

pylot píše: Zeby dratenej rafek lip tlumil razy ale nemel takovou tuhost a proto na kros a enduro a na silnici litej protoze nepotrebujes tak moc tlumit razy ale zase potrebujes tuhost a presny vedeni?



přesně

lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 16:27 | Nahoru | #6
No a většina liťáků je bezdušových ne? Takže odpadá nutnost duše. Ale dalo by se hodně dlouho bavit o tom, jestli je to výhoda, nebo nevýhoda.

1 reakcí na tento příspěvek lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 16:33 | Nahoru | #7
mám dráťáky a taky jsou bezdušový

1 reakcí na tento příspěvek lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 16:48 | Nahoru | #8
Vím že když vyrobily Mamuta měl v příručce že drátěný kolo nedokáže přenést váhu a hlavně výkon a proto měl jako jeden z prvních litý kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 17:13 | Nahoru | #9

thor2010 píše: Vím že když vyrobily Mamuta měl v příručce že drátěný kolo nedokáže přenést váhu a hlavně výkon a proto měl jako jeden z prvních litý kola.



Doufám, že nemyslíš tuto váhu,a jestli jo tak je to pěkná píčovina.

(reakce na) lité ráfky versus drátěné

11.2.2011 v 17:30 | Nahoru | #10
titus> Ne myslím Munch Mamut.Tuším rok výroby 1967.

Naposledy editováno 11.02.2011 17:35:05

(reakce na) lité ráfky versus drátěné

12.2.2011 v 12:02 | Nahoru | #11
novej> Tak jsem zase zaspal dobu, sorry

lité ráfky versus drátěné

12.2.2011 v 12:10 | Nahoru | #12
Dráťáky při jízdě nikdy nezničíš, jen ohneš a jedeš dál. Litáky v díře bud ohneš a dál nejedeš(uteče ti vzduch) nebo je rozlámeš(hodíš tlamu).

lité ráfky versus drátěné

12.2.2011 v 13:31 | Nahoru | #13
Jedine draty

lité ráfky versus drátěné

12.2.2011 v 19:55 | Nahoru | #14
rouhodně dráťáky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist