1 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
--VinCenzo-- píše: hluska>
Věcná - zvedáš gixero plynem nebo spojčením?
Za 1 plynem, za 2 spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
Me se to ve stoje libi stejne jako v sede, ale ve stoje mi to pride lehci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
Mně to přijde ve stoje taky lehčí, hlavně je to jednodušší udržet v tom úhlu. Ale je fakt, že bez zadních stupaček je to ve stoje už o něco těžší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
PetrS píše: hluska> Počkej, ta fotka na SM, co jsem sem včera vkládal byla jen ilustrativní, takovejhle úhel na Husce fakt nejezdím Ale na trialce už to problém není, jenže z tý se přece jenom o něco lépe vystupuje, narozdíl od Husqvarny. Ale dokud neškrtnu blatníkem o zem, je to furt slabota : )
Mně to přijde ve stoje taky lehčí, hlavně je to jednodušší udržet v tom úhlu. Ale je fakt, že bez zadních stupaček je to ve stoje už o něco těžší.
Aha, ale fotka luxusni jeste trochu potrenujes a za chvili sem das svoji
Jj presne, je lehci to drzet v uhlu, muzes si hodne pomoc telem. Ja jezdim ve stoje normalne v prednich stupackach, ja mam ty zadni docela vybehany a je to na nich hrozne vratky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
Já sem můžu dát zatím jen toto
Ono v tom stoji asi hodně záleží, co máš za stroj. Na motardu je docela blízko od stupaček k řidítkům a tak se tam se svojí vejškou blbě rovnám ... Ale je to jen výmluva
Naposledy editováno 17.02.2011 10:23:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
poli46 píše: já zatim nepoužívam zadní brzdu...
Obdivuji vás všechny, kdo jezdíte po zádech a nemáte nohu na brzdě! Co děláte, když ten úhel prostě přestřelíte?
PetrS píše: Obdivuji vás všechny, kdo jezdíte po zádech a nemáte nohu na brzdě! Co děláte, když ten úhel prostě přestřelíte?
Normálně dávám nohy na úroveď spolujezdcovejch stupaček, a modlim se se zavřenym plynem. Ale je nepříjemný se válet po zemi, takže se snažim tu nohu na brzdě mít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
PetrS píše: Obdivuji vás všechny, kdo jezdíte po zádech a nemáte nohu na brzdě! Co děláte, když ten úhel prostě přestřelíte?
Ja ho moc neprestreluju ale uz se mi to parkrat povedlo, ale vzdy staci zavrit plyn, ten motor to ubrzdi dostatecne sam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
Bubrak ZX10R píše: Ja ho moc neprestreluju ale uz se mi to parkrat povedlo, ale vzdy staci zavrit plyn, ten motor to ubrzdi dostatecne sam.
hmm, to já se spolíhat na motor .. Ikdyž tu zadní brzdu sem účelně použil tak dvakrát, a to tak dvakrát určitě sem taky nedoběh
Jinak taky z vlastní zahrádky přidám (skoro rok starý videjko)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na "zadni!?
2 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
ale u většího stroje znamená sundání nohou ze stupaček směrem dolu pád.. protože těžište posuneš ještě víc do zadu a jdeš k zemi... youtube je toho plnej
PetrS: nu už asi 6 krát sem jel za mrtváčem a připadal sem si jak biagi , stačí zaklapnout a ten litr brzdí tak mooc že to neni potřeba stát na brzdě ... a naposledy se zadařilo letos cca ve 170ti ... ale na litru to umí každej je to jednoduchý.. když jsem jezdil na símu po zádech tak to je težší...
poli46 píše: Frantas: dobře ty!
ale u většího stroje znamená sundání nohou ze stupaček směrem dolu pád.. protože těžište posuneš ještě víc do zadu a jdeš k zemi... youtube je toho plnej
Já taky ty nohy nedávám dozádu úmyslně, to je spíš takovej reflex. Asi jako příprava na dopad .. jinak dík
1 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
poli46 píše: nemáš zač... já obdivuju kluky co takle jezděj na (slabejch motorkách) ... vim jak to šlo blbě . a viděl sem borce co jezdili po zádech se skútrama s odstředivou spojkou njn ten litřík mě už zhejčkal....
To já ty slabý kubatury zas tak neobdivuju, ale je pravda že týpci co jezděj na skůtrech, tak před těma mám fakt respekt Sice to maj asi jednodužší o ruční brzdu (jako na kole), ale variátor s odstředivkou musí bejt fakt problém při tomdle si myslim.
tam prece jen kdyz dopad nebude uplne hladky tak toho spoustu pobere vidlice s 280mm zdvihem, a ani nebudu muset nijak kurvit spojku pac to jde na prvni dva kvalty jen plynem
doufam ze se nezabiju
jinak teda pocitam s tim ze jednovalec brzdi motorem natolik dostatecne ze i kdyz zapomenu na zadni brzdu (ja zadni brzdu strasne nemam rad ) tak brzdna sila motoru to spolehlive vrati zpet na obe kola a neprepadnu dozadu
3 reakcí na tento příspěvek Jak na "zadni!?
Davison píše: Když na to tak koukam tak většina co jezdíte po zadním máte 4válce, poradíte někdo jak to jde s 2válcem do V. Chtěl bych se to taky letos naučit, ale ten motor mi na to příjde takovej dost hrubej, což na učení zrovna asi moc neni.Jakej je Váš názor?
jde to se vsim idealni bude kdyz to vezmes za stejny konec jako ja.. neboj se toho (ale respekt je potreba), a proste zkousej a zkousej a zkousej ono to pude
néé dělam si prdel, jj na dvouválu je to oněco horší.. ale kámoš má taky SV jako ty a zvedá jí normálně přez spojáka...
Frantas: jj tam se musí v ten pravej moment škubnout za řídítka a doložit mu full gas.. nevim, na skůtru bych si to fakt asi nedal