1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
1 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
ninjazx10r píše: Fascinuje mne slovo PRAVEJ MOTORKÁŘ
Chtělo by to konečně nějakou solidní definici, ať vím, co nejsem...
2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
..ale vůbec nic proti, zvláště když si někdo za jednoho sporta koupí dvě krosky, aby mohly jezdit i děcka
Třeba si nakonec koupím autíčka nebo letadýlka na dálkové ovládání
Edit: a co se týče těch cest tak srovnávám západ a východ ČR. Prázdniny trávím v západních čechách a tam jsou cesty lahoda, České středohoří paráda. Zbytek roku jezdím ve Slezsku, přehlednost se mi tu zdá horší a kvalita taky. Tady je to samá aglomerace, beskydy daleko.
Naposledy editováno 19.02.2011 14:47:24
2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
1 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
c.j. píše: Mě zase fascinují lidi, co mají v profilu motorky, které už nemají nebo nikdy neměli.
..ale vůbec nic proti, zvláště když si někdo za jednoho sporta koupí dvě krosky, aby mohly jezdit i děcka
Mě taky
Ale já mám obě já jen kdyby náhodou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
...btw jestli nekdo povazuje za motorkare jen toho, kdo srazuje, tak at jde dotycnej do tmaveho mista, bejt motorkar prece znamena uplne neco jinyho, zit motorkama obecne
Naposledy editováno 19.02.2011 21:01:16
DevilZXR píše: Motorky, že jsou dnes jen pro bohaté ? Tak to bejvááávalo. Pravě že dneska si můžeš pojezdit doslova za pár šupů. Když já začínal, tak když jsem po několika brigádách v ruce šmudlal nějakejch 50000kč, tak vlastně nebylo co koupit, do těch padesáti se dali koupit jen totální vraždy, u kterých člověka čekaly jen další výdaje za poruchy... Dneska když jsem viděl jakou pěknou GSXR1100 koupil kámoš za 25000 kč, nebo CBR900RR za 40000kč a stačilo jen seštelovat, dat tam spotřebák a pak jen hroooomada parádního ježdění ! Závidim těm, kteří dnes začínaj, maj hrozně moc na výběr a to je paráda, kež by to bylo před 12ti lety.
jj je to tak, jeste pred tak 6 lety byly ceny uplne jinde nez dneska a za 40-50tis se daly koupit veci typu VF1000F jezdeny v CR a dobity. Pak padla mez 8let na ojetiny a ceny vsech motorek tak neskutecne padly, ze dneska uz ani zacinajici pokud nemaji penize, nezacinaji na jawach, ale koupi ojetyho zapadaka v dobry kondici.2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
Když se podívám třeba na Rossiho,tak pojem "motorkář" mne u něj vůbec nenapadá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
DevilZXR píše: Motorky, že jsou dnes jen pro bohaté ? Tak to bejvááávalo. Pravě že dneska si můžeš pojezdit doslova za pár šupů. Když já začínal, tak když jsem po několika brigádách v ruce šmudlal nějakejch 50000kč, tak vlastně nebylo co koupit, do těch padesáti se dali koupit jen totální vraždy, u kterých člověka čekaly jen další výdaje za poruchy... Dneska když jsem viděl jakou pěknou GSXR1100 koupil kámoš za 25000 kč, nebo CBR900RR za 40000kč a stačilo jen seštelovat, dat tam spotřebák a pak jen hroooomada parádního ježdění ! Závidim těm, kteří dnes začínaj, maj hrozně moc na výběr a to je paráda, kež by to bylo před 12ti lety.
Nejen, že do 50 litrů byly jen naprosté vraždy, ale navíc to v té době byly mnohem větší prachy, než dnes. Taky jsem v té době začínal. Kejvačka tehdy nebyla cenněný veterán, ale nejlevnější motorka na trhu pro začátečníky. Novější Jawa 350 byla tehdy slušná motorka - obdoba dnešních šestek Hornetů, SV650 a CBR600 - na třindách tehdy jezdilo nejvíce motorkářů.
Já te doby naopak vůbec nelituji. Jednak jsem zažil tu atmosféru, kdy byl každý motorkář bratr a jednak ty zážitky na těch nedokonalých strojích, které si každý budoval od šroubku.
To už dnes nikdo nezažije. Kdejaký frajírek si kupuje novou motorku jako mobila - se stejným zájmem a ze stejných důvodů. Dříve, když jsem tankoval a na benzínku přijela další motorka, což se stávalo vzácně, bylo to přátelské setkání, které potěšilo. Když se mi to stane dnes, vůbec mě ten člověk s motorkou nezajímá, je to jako by přijelo další auto.
mm-art-airbrush píše: Njn, není "motorkář" jako MOTORKÁŘ.
Kdybych se měl řídit dle toho, kdo z kamarádů motorku má , kdo nemá, kdo jakou , jak se k tomu chová a jak jezdí... tak jsem skončil už před 10ti lety. Já motorky miluju a okolí mě nezajímá. Žena to respektuje, s tim si mě vybrala.
Deadman píše: Nejen, že do 50 litrů byly jen naprosté vraždy, ale navíc to v té době byly mnohem větší prachy, než dnes. Taky jsem v té době začínal. Kejvačka tehdy nebyla cenněný veterán, ale nejlevnější motorka na trhu pro začátečníky. Novější Jawa 350 byla tehdy slušná motorka - obdoba dnešních šestek Hornetů, SV650 a CBR600 - na třindách tehdy jezdilo nejvíce motorkářů.
Já te doby naopak vůbec nelituji. Jednak jsem zažil tu atmosféru, kdy byl každý motorkář bratr a jednak ty zážitky na těch nedokonalých strojích, které si každý budoval od šroubku.
To už dnes nikdo nezažije. Kdejaký frajírek si kupuje novou motorku jako mobila - se stejným zájmem a ze stejných důvodů. Dříve, když jsem tankoval a na benzínku přijela další motorka, což se stávalo vzácně, bylo to přátelské setkání, které potěšilo. Když se mi to stane dnes, vůbec mě ten člověk s motorkou nezajímá, je to jako by přijelo další auto.
V době 1985 jsem začínal..............
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
JollyJoker píše: Nemůžu si pomoct,ale pojem motorkář bych přisuzoval těm počátečním členům různých amerických motogangů,které vznikali v 70-80.letech.
Když se podívám třeba na Rossiho,tak pojem "motorkář" mne u něj vůbec nenapadá.
Rossi je Mistr Pan Motorkář! Ne jako ty upocený fousatý smažky na harlejkách..