Uzavřeno 16.03.2011 v 08:42 uživatelem michal.michi
3 reakcí na tento příspěvek Jaký máte názor na řezané slicky
Kdo jezdí pořádně a dáva prachy do slicků tak ví, že na nich odjezdí jednu 25minutovku a přehazuje za novou sadu. Je fakt, ža tak pak normálním jedcům ještě bude stačit na další ježdění na okruhu, ale tak jako tak to nemění nic na tom, že když se slick ohřeje a schladne, tak ztratí svou vlastnost.
Ale kdo je opatrný a pořádně dlouho slick před rychlou jízdou zahřeje, tak to bude v pohodě. Pak jsou ale tací, kteři si mysleli, že když mají slick, že to hned můžou položit na koleno a ono ejhle - bouračka.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
Danielos píše: Pokud to zahodíš do nového mercedesu a uděláš mega škodu a pojišťovna ti řekne, že si to máš zaplatit ze svého, když jsi použil nehomologované gumy, tak ti to jedno nebude.
Napadnu znaleckým posudkem. A pokud ten nedokáže, že přímým důvodem nehody bylo použití zadní nehomologované gumy, v jejímž důsledku jsem způsobil nehodu, tak pojišťovna platit bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
Bludevil píše: Napadnu znaleckým posudkem. A pokud ten nedokáže, že přímým důvodem nehody bylo použití zadní nehomologované gumy, v jejímž důsledku jsem způsobil nehodu, tak pojišťovna platit bude.
Si zase chytrej...budeš se srát se znaleckejma posudkama, ale ve výsledku to stejně prosereš, jelikož ta guma prostě a jednoduše nebyla homologovaná pro ty víš co.........Myslím, že by ses ani k posudkům nedostal.
Bludevil píše: Napadnu znaleckým posudkem. A pokud ten nedokáže, že přímým důvodem nehody bylo použití zadní nehomologované gumy, v jejímž důsledku jsem způsobil nehodu, tak pojišťovna platit bude.
Já teda nechci nic říkat, ale už jenom to, že guma není homologovaná pro silniční provoz dáva za pravdu pojišťovně, že nemusí hradit. Ale týká se to spíš případů, kdy třeba kvůli díře na silnici nebo tak něco bouráš a chceš náhradu škody.
Mám kamarády u policie i u pojišťováků a prostě tak to je. A když si vezmu v potaz, že pojišťovák má odměny za to, když pojišťovna nemusí hradit, tak tohle je pro ně jako dělané. Ale je to případ od případu.
saly.pce píše: Tak si tak říkám, když vlastně tady padlo, že není slick potřeba tolik ohřívat - nebo vlastně že drží, tak proč když jsme na okruhu tak všichni pořád máme nasazený ohříváky
Kdo jezdí pořádně a dáva prachy do slicků tak ví, že na nich odjezdí jednu 25minutovku a přehazuje za novou sadu. Je fakt, ža tak pak normálním jedcům ještě bude stačit na další ježdění na okruhu, ale tak jako tak to nemění nic na tom, že když se slick ohřeje a schladne, tak ztratí svou vlastnost.
Ale kdo je opatrný a pořádně dlouho slick před rychlou jízdou zahřeje, tak to bude v pohodě. Pak jsou ale tací, kteři si mysleli, že když mají slick, že to hned můžou položit na koleno a ono ejhle - bouračka.
S tím souhlasím, ale tady to stejně nikdy nikomu nevysvětlíš a ti co jezděj na okruhu, ti za pravdu nedaj, bo každá kačka za jejich jetý slicky dobrá Já slick jezdil taky normálně, ale po nehodě jsem měl kliku, že se na to nepřišlo....spíš to nikdo neřešil, bo tam byl na vině lidský faktor a ne kus kulatý tmy.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
saly.pce píše: Tak si tak říkám, když vlastně tady padlo, že není slick potřeba tolik ohřívat - nebo vlastně že drží, tak proč když jsme na okruhu tak všichni pořád máme nasazený ohříváky
A ty jezdis na okruhu? Neni to treba tim, ze pro plny vykon je potreba zahrat kazdou gumu? A nahrivaky usetri cas, kdy nemuzes jet naplno?
Studenej slick drzi lip nez studena normalni guma, ale abych to poslal do prvni zatacky na ucho, musej bejt zahraty obe, to tu preci nikdo nepopiral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
Bludevil píše: Napadnu znaleckým posudkem. A pokud ten nedokáže, že přímým důvodem nehody bylo použití zadní nehomologované gumy, v jejímž důsledku jsem způsobil nehodu, tak pojišťovna platit bude.
a to já bych si zase zaplatil posudek, který bude tvrdit, že přímo ta nehoda je způsobena tou gumou a platit budeš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
S tím zahříváním jde prostě o to co zahřeješ dříve a na tom to celé stojí. A hlavně slicky zahřát na jejich správnou přilnavou vlastnost, to chce hodně rychlou jízdu. Každopádně zase pokud se ti podaří slick dobře zahřát, tak prostě už drží jako přibitá Ale to na normální silnici prostě moc nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký máte názor na řezané slicky
Naposledy editováno 22.02.2011 16:51:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
saly.pce píše: Bubrak ZX10R> Ano jezdím, vloni jsem celý rok byl na akcích s DA čkem. Nemůžu říct, jestli studenej slick drží líp než studená guma na silnici, protože jsem slick na silnici nejel. Vím ale to, že slick trvá zahřát mnohem déle než klasickou. A když to vezmu logicky, že homologovaný gumy, který jsou zároveň dělaný, že mají měký boky pro rychlý zahřátí a lepší přilnavost, tak prost ěslick za studena nemůže být lepší než Supercorsa nebo Diablo.
S tím zahříváním jde prostě o to co zahřeješ dříve a na tom to celé stojí. A hlavně slicky zahřát na jejich správnou přilnavou vlastnost, to chce hodně rychlou jízdu. Každopádně zase pokud se ti podaří slick dobře zahřát, tak prostě už drží jako přibitá Ale to na normální silnici prostě moc nejde.
Tak ten slick na silnici zkus a pak to hodnot. Neznas, tak nevis. I slicky maji boky mekci a rychleji zahratelnejsi. I kdyz je ten slick studenej, tak ho na miste nemuzu pri gumovani utrhnout tak snadno jako normalni gumu (ale treba lepiva Supercorsa je taky na tom lip). Proste je to zvejkacka a drzi z principu vic i studena (nez studena homo guma). A samozrejme jsou ruzny smesi (SCx) jak u slicku tak homo Supercors. Supercorsy jsou lepivky, ty budou taky lepsi nez sportovne-cestovni ci cestovni guma. Me slo o to, ze to tu nekdo odsoudi, i kdyz je to mnohem lepsi nez cestovni guma, ktera je pro ne uplne ok. Se Supercorsama to muze byt treba srovnatelny. Ale zalezi na SC, ten slick co tam mam ted je proste mnohem zvejkackovejsi nez Supercorsa, i studenej. Takze nejde o to co zahreju driv, ale co ma driv prijatelnou prilnavost. A slick rozhodne vede. I kdyz ma pak s vyssi teplotou jeste lepsi vlastnosti.
assassin píše: ja jezdil i sliky, novy i jety a to same normalni pneu, asi jezdim pomalu ale nemel sem s tim problem, takze samo pokud chce nekdo litat na ulici stejnym stylem jako na okruhu tak musi mit stejne ohrato, ale na naky to bezni jezdeni s rozumnou rezervou kterou to chce mit kvuli ruznejm moznejm situacim se da jezdit v podstate na cemkoliv .. i na cestovnich pneu...znam par lidi kteri na enduro mitasech drzeli tempo s ostatnima na slikach a supersportovnich pneu.. takze v tom to uplne nebude...
Takže jsem se vlastně shodli
Sefo píše: Si zase chytrej...budeš se srát se znaleckejma posudkama, ale ve výsledku to stejně prosereš, jelikož ta guma prostě a jednoduše nebyla homologovaná pro ty víš co.........Myslím, že by ses ani k posudkům nedostal.
Jak to psal výše assassin je naprosto pravda. A že 90% tady z vás jsou truhlíci co si pojišťovny pletou s rozhodovacím orgánem je Váš problém, ale prosím, nešiřte ty bludy dál.
Kubát píše: a to já bych si zase zaplatil posudek, který bude tvrdit, že přímo ta nehoda je způsobena tou gumou a platit budeš
Prozradíš mi jak a kde se platí takový posudek, kde bude uvedeno přímo co já chci? Velmi by mi to usnadnilo právní praxi
1 reakcí na tento příspěvek Jaký máte názor na řezané slicky
jinak vepredu mam BT003 street (medium) a na omak i za studena je ten slick (taky BT medium) porad vetsi zvejkacka nez homologovana guma..
e: zkousel jsem na zadku BT16 i BT003, skoncil jsem u slicku.. kdyz mate lehce jetou gumu za 1/3 - 1/4 ceny, neni problem si koupit gum vic a za sezonu jich otocit vic - pro svuj pocit bezpeci.. nehlede na to, ze nemam spatnej pocit z toho, ze kurvim gumu za 4tis..
Naposledy editováno 22.02.2011 20:55:15
a jak píše kratod tak pár rovinek po zadním, brždění před zatáčkou, otočky kolem nohy a za 2-3 vyjíždky jde zadek na dráty
ale kamosovi nedela problem jit si zalitat na mx trat a dojet dom strelbu po asfaltu že okruháři používaj nahřívaky je to spíš o tom že nemusej zahřívat a maj 100% jistotu že guma má teplotu co má mít a kdyby držely líp homologovaný tak asi nejezdí na okruhu slick
Naposledy editováno 22.02.2011 20:56:08
4 reakcí na tento příspěvek Jaký máte názor na řezané slicky
Něco o pneumatikách
John McGuinness se snažil udržet závodní pneumatiky na pracovní teplotě během Tourist Trophy s průměrnou rychlostí skoro 210 km/h. Zní tohle jako vaše běžná nedění vyjížďka?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký máte názor na řezané slicky
Myslíš, že ten vydlabanej vzorek od oka bude makat na vodě?
Problém se zahřátím?
Nemaj homologaci na běžnou silnici a na tý gumě to přečte i guma
kratod píše: Na prdeli mam rezany slicky a nikdy problem ( s adhezi)...nijak je nesetrim (burnouty apd), mam je za par penez, za tu srandu se to vyplati.. vzdycky me sralo pomysleni, jak jde sprcka do hajzlu, kdyz delam ptakoviny.. takhle to neresim.. proste enjoy... na ty nase silnice az az, malekde je takovej koberec, ze pojedete strelbu jako na okruhu...
jinak vepredu mam BT003 street (medium) a na omak i za studena je ten slick (taky BT medium) porad vetsi zvejkacka nez homologovana guma..
e: zkousel jsem na zadku BT16 i BT003, skoncil jsem u slicku.. kdyz mate lehce jetou gumu za 1/3 - 1/4 ceny, neni problem si koupit gum vic a za sezonu jich otocit vic - pro svuj pocit bezpeci.. nehlede na to, ze nemam spatnej pocit z toho, ze kurvim gumu za 4tis..
presne souhlas nemam co dodat
carlos38 píše: Na normální silnici nefungujou jak maj. Musí bejt ohřátý něco okolo 70°C a to na normální silnici (kort na tej českej) tak neohřeješ. I kdyby jsi měl doma nahříváky, ty pneu si tu teplotu neudrží.
Něco o pneumatikách
John McGuinness se snažil udržet závodní pneumatiky na pracovní teplotě během Tourist Trophy s průměrnou rychlostí skoro 210 km/h. Zní tohle jako vaše běžná nedění vyjížďka?
Ale prd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký máte názor na řezané slicky
magorvkleci.com píše: Píčovina na druhou.
Myslíš, že ten vydlabanej vzorek od oka bude makat na vodě?
Problém se zahřátím?
Nemaj homologaci na běžnou silnici a na tý gumě to přečte i guma
Na vode nejde o vzorek ale o siliku ve smesi. Myslis ze homologovana Supercorsa ma nejakej zazracnej vzorek na vodu? Nesmysl. Zahrati neni vubec problem, i studena je zvejkackovatejsi nez studena homologovana. Tak to proste je.
A na gume se da precist to, co tam nechas k precteni, ze.