1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Ja jednoho,menuje se Ryzák,jo-dvacet čísel a pět průměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Lip se zbirala od spodu a na vrsku sla dobre agresivneji.
ale je to asi 5let co si to pamatuji...
2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
tryska se používá pro dávkování paliva.
Nechci rýpat, ale máš-li natřískovanou Hondu, už bych radši trysky neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
speedovich píše: titusa> neví evidentne na co sem se ptal.ty se doma nudíš a maš rychlího kompa di ven
na to , že máš 32 roků,píšeš jak KOKOD ze zvláštní školy!!!
2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Jehli sou jasní , poslední pořez.
Jo a soupata ty taky vyvrtej, pamatuj co díra to kůň !!!
Sorry ale na to ani nejde jinak reagovat, a až ti to nepojede vůbec tak tady neplakej
Naposledy editováno 01.03.2011 16:16:11
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
VlastíkPlamínek píše: tříska se používá na zapálení ohně
tryska se používá pro dávkování paliva.
Nechci rýpat, ale máš-li natřískovanou Hondu, už bych radši trysky neřešil.
Ty jsi 3.14ča Plamínku,počkej až chytneš ducmor,pak se ti tu budou smát Hondaři a už to budeš mít na talíři furt...a vůbec zkus radši "To štěně"
2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Každý motor je jiný, má jinak sežízené ventily a časování, má jinak zakarbonované talířky ventilů a díky tomu se rozhodí průplach motoru.. každý má jiný výfuk, jiný filtr a jinak zanesený.. Každý jezdí v jiné nadmořské výšce, při jiných teplotách, motorka vyladěná z vysočiny pojede jinak než z údolí.
Navíc si napsal pouze že chceš aby jela líp- to znamená co? Menší spotřeba, klidnější a vyrovnanější průběh krouťáku? nebo raději ať je klidně doskákanej ale ať je ho za každou cenu ve všech otáčkách co nejvíc.. chceš to na všechny polohy plynu nebo jen na plnej plyn?
Jakou máš průměrnou teplotu motoru pro kterou chceš ladit? Kdy ti otvírá a přivírá termostat.. atd atd
Jestli to dobře jede tak se v tom nevrtej, a nebo pokud si se rozhod do toho vidět, gratuluji, pěkný koníček, ale začni literturou a teorií
Naposledy editováno 02.03.2011 07:25:55
NAPOSLEDY mam dvě řady karbcu.S originalama nechci nic delat.druha řada neni hotova proto sem tu psal tak už se proberte a napište neco rozumnyho
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Jurawood píše: raději už nic psát nebudu, vidím že seš nějaký vyšší liga
čím víc trysek tím víc adidas,
čím víc děr v šoupátku tím víc racing
čím víc KN filtrů a "laďáků" tím víc respect
čím víc repsol, tím víc speed,
čím víc 100oktanový benzín, tím víc krouťák,
čím složitější a komplexní uprava, tím líp to dělat na koleni.
Nevím co tě překvapuje - toto se opakuje stále dokola. Ať už je to CBR125R s K&N a "laďákem" co jede 150km/h, nebo je to letitý CBR900RR kde se Dynojet do odladit doma od klávesnice.
A čím jednoduše a polopaticky se budeš snažit laikovi vysvětlit, že tudy cesta nevede, tím sprostějších urážek a napadání se dočkáš.
Zkrátka smutný příběh
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Je tu ještě teplota motoru&karbeců, příruby a to všechno zásadně mění odpar.
Když jedu na silnici, mám teplotu na jaře jsem rád za 60st.. v létě cca 80-85 a na okruhu srada peču stále na 95-97stupňů.
Příklad pro moji motorku podzim za 5 minut po startu motoru (směs při akceleraci 15,5:1-už pocítím pokles výkonu, sem tam to má snahu už i cuknout), léto delší svižná jízda (ustálím se na 12,3-13:1 - ideál jede jako pila) , okruh i když jsem vždycky v peněžence chudej tak směs po prvních kolečkách jede mezi 12-12,5:1), i koncovka výfuku už je černější
Píšu potřetí, jestli ti to jede, nelez do toho!!
Naposledy editováno 04.03.2011 09:13:37
jo a jurawood je asi jeden z mala kdo tu ma o upravach karbcu jak teoreticke znalosti tak vyzkousel jakej ma jaka zmena na karbci vliv - provadel mereni dataloggem s sirokopasmovou lambdou... ver tomu ze od ucha naladit takovejhle 4 valec neni zadna legrace. ano v dobach kdy brzdy nebyly tak se ladilo od ucha, ale dokazalo to par lidi s neskutecnejma zkusenostma, hodiny a hodiny pokusu a omylu...
VlastíkPlamínek píše: čím víc trysek tím víc adidas,
čím víc děr v šoupátku tím víc racing
čím víc KN filtrů a "laďáků" tím víc respect
čím víc repsol, tím víc speed,
čím víc 100oktanový benzín, tím víc krouťák,
čím složitější a komplexní uprava, tím líp to dělat na koleni.
Nevím co tě překvapuje - toto se opakuje stále dokola. Ať už je to CBR125R s K&N a "laďákem" co jede 150km/h, nebo je to letitý CBR900RR kde se Dynojet do odladit doma od klávesnice.
A čím jednoduše a polopaticky se budeš snažit laikovi vysvětlit, že tudy cesta nevede, tím sprostějších urážek a napadání se dočkáš.
Zkrátka smutný příběh
tohle se ti povedlo
1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |