Uzavřeno 28.02.2011 v 11:37 uživatelem moucan
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
OPRAVDU: Myslím že jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kudykam s olejem do vidlic
ing.Orlik píše: Podle mě do nádrže smíchat s benzínem
Zalez vobludo, vim kde parkuješ mašinu
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
E:teď koukám,že jsi z čelakovic,jak to že sem tě tu nikdy neviděl?
Naposledy editováno 27.02.2011 18:02:51
Naposledy editováno 27.02.2011 18:21:12
až to bláto vyteče, nalej nový, do těchto vidlic patří do každé 120ml oleje...
k viskozitě - zkus předpsaný, a ověř funkci, já musel dát hustší, kvůli opotřebení tlumivek...
Naposledy editováno 27.02.2011 18:18:43
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
pech. píše: to že to poteče se může stát, potom musíš vyměnit ty matky, ve kterých jsou manžety, pokud vidle nejsou vydřené, pokud jsou vydřené, je to v prdeli a budeš muset sehnat nové trubky..
No já se obávám toho že budou v pytli. Ten vypouštěcí šroub je teda kde přesně?
Edit: Jo už to čtu, takže nad osou kola jakoby?
Naposledy editováno 27.02.2011 18:22:29
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
Naposledy editováno 27.02.2011 19:04:59
pech. píše: to poznáš až tam olej bude, dej si nějakou krossovou vložku, ať se vidlice zapotí a to je prověří
Právě že jsem už párkrát jel trošku mimo silnici po polňacce a celkově se mi zdá ta vidla strašně měkká, párkrát šla nadoraz .. proto mam podezření že je naprázdno.
Jen ještě k tomu vypouštěcímu šroubu, jsi si jistej že je u osy kola? Myslíš to určitě k tomu tipu vidle co mam já? Je to jedna z prvních 487, takže má ještě tu starou co se montovala na 477. Já jestli mě pamět neklame tak tam žádnej šroubek neni a co jsem koukal do manuálu tak se musí nějak rozdělat vidla a šroub je někde uvnitř trubky.
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
rancher píše: Líp to napsat nejde, kolik lidí ještě dneska bude měnit olej ?
To je sice hezký ale já tu nehodlám řešit rozebrání teleskopů, pokud umíš číst tak tu řešim pouze olej a umístění nálevnýho a výpustnýho šroubu, o tom že budu rozebírat vidle sem nepsal.
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
rancher píše: Tak sis to mohl alespoň přečíst...
Na čtení sáhodlouhejch povídání o něčem co je mi na dvě věci už je poněkud pozdě. Potřebuju jen vědět kde je onen výpustnej šroub a pokud je tam kde si myslim (tudíž uvnitř a já se k němu bez většího zásahu do vidle nedostanu) tak do tý vidle prostě hrabat nebudu protože už to nemá smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
ten šroub krom vypouštění drží kluzák na tlumivce, takže si tam nech trochu osu a povol vždy jen na jedné straně...
pech. píše: moucan: jak máš osu kola, tak nad ní, je vespod válcový části kluzáku šroub, je v jeho ose, dole, kolmo k ose kouká jeho hlava a závit jde nahoru v ose trubky vidle...
ten šroub krom vypouštění drží kluzák na tlumivce, takže si tam nech trochu osu a povol vždy jen na jedné straně...
Díky moc, to jsem potřeboval vědět ,fakt sem si teda nikdy nrvšiml že by tam šroub byl když sem se motal kolem předního kola ale je možný že se mi to teď jen nevybavuje.Budu na to dávat bacha.
Jinak mimo téma, u hodně lidí sem čet že dopředu lili normál převodovej olej ... že to bylo co se týče tvrdosti ideál, semnou se to fakt propadá při brždění fest a to mam "jen" 75 kg. Je to hodně velká čuňárna ho tam nalejt?
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
u 471 (má vidle stejné konstrukce) jsem musel v zájmu originality zachovat původní...
vydřené naštěstí nebyly, tak hurá na to...
koupil jsem horní matice kluzáku s guferem nové, koupil jsem pouzdra, tesnění na vrchní s spodní šroub - te´d už si nevzpomínám jaké tam bylo, dole snad nějaký okroužek nahoře fakt nevím.... ale aby tlumič dobře fungoval, nesmí přisávat vzduch a tak na nich záleží....
vypustil jsem původní zbytečky mazutu....
já jsem kvůli měkkosti a dorážení při brždění ještě soustružil a vkládal předepínací vložky pod pera (471 je o dost těžší a já jsem taky jako prase - 120kg) takže jsem celé tlumiče rozebíral komplet... ale to se tvého oleje netýká...
k tomu převoďáku... po složení tuhost pružin odpovídala, ale přitvrzenému perování nestačily tlumiče, jednak proto, že byly opotřebené věkem, druhak tím, že se po nich nyní chce větší tlumící síla...
tak jsem původní směs olejů dle návodu nahradil čistým motorákem 15W - lepší ale nebylo to ono... pak následovaly směsi různých motoráků a převoďáků, až jsem se dopracoval k převoďáku čistému.... jen už si nevzpomínám jestli 80w, nebo 90w ale to je jedno... to se musí vyzkoušet podle gusta..
prasárna neprasárna, přitvrzené vidle s převoďákem fungují velmi dobře, jen za mrazu jsou tvrdý moc, ale já s veteránkem za mrazu nejezdím.
On Wenca tuhle "prasárnu" má taky ode mne když renovoval smolíka, tak jsem s ním tyhle poznatky probíral.
ty máš lehkou 175, tak do pružin nehrab a zkus oleje od předpisu, kdyžtak si přidáš něco viskoznějšího, rovnou převoďák tam nelej, protože to možná nebude potřeba.
opakuji 120ml přesně do každé vidle a vršek i spodek utěsněn, nesmí ti tam prskat.. gufera(matice) to budou mít možná za sebou taky ale to můžeš taky vyzkoušet prostě nalej přesně olej a uvidíš jestli tečou nebo ne... když potečou, tak přijdeš max o ten štipec oleje a pak si je v případě potřeby vyměníš.
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
pokud by byla ohnutá, tak na to přijdeš, byla by jeblá pod dolníma brejlema
pech. píše: moucan: možná to je jen blbě složený, až to budeš skládat, tak si to vyrovnej a až pak to podotahuj...
pokud by byla ohnutá, tak na to přijdeš, byla by jeblá pod dolníma brejlema
No když sem to měl rozhozený tak sem na to koukal ale spodní brejle jsou v pořádku, sundaný sem měl samo i držáky světla ale samotná vidle je neporušená, horní byly ruplý proto sem tam taky dával nový, všechno sem dorovnal tak jak to má bejt. Že jsou hnutý je právě vidět pořádně až když jsou brejle nasazený.
1 reakcí na tento příspěvek Kudykam s olejem do vidlic
já jsem tehdy zjistil, že na 471 jednu piclou, byť lehce mám (3mm na délce), ale brejle OK
Naposledy editováno 28.02.2011 00:31:00
pech. píše: vyloučit se to samozřejmě nedá, to bys je musel vyndat a změřit...
já jsem tehdy zjistil, že na 471 jednu piclou, byť lehce mám (3mm na délce), ale brejle OK
Tady to zas odnesly hlavně brejle no, ale jak řikám geometrie je v pořádku, drží stopu i po puštění řídítek a nikam netáhne. Jediná malá závada je v nakopnutym přednim kole, to trošku pouští do řidítek vibrace a "pohazuje" lehce s vidlicí ale taky už je to v pořádí na vyřešení.
Naposledy editováno 28.02.2011 00:33:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |