Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
jak si někdy hodně dopředu zmiňoval ty rázy u jednohupu(snad se nepletu že si to byl ty) ty by se dali celkem slušně odstranit převážením a upravením kliky a odlehčením pístů...ne? Ty jsi zkoušel tu kliku jen přelisovat upravit sání a to bylo celé nebo si dělal ještě nějaký další úpravy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
Já je zas tak nepociťoval,možná díky předchozím zkušenostem s dvaapůlí.
Výrobci to potlačují vyvažovacím hřídelem,tady není kam dát.Ale třeba milovníci HD vibrace vyžadují
Já si ze své současné motorky vytáhl dva vyvažováky ze tří a nestěžuju si
Anti píše: Jelikož je to falešný jednoválec,vibrace budou jako u jednoválce skutečného.
Spíše mnohem větší díky 2x delší klikovce.. Už jen mezi motory 634 a 638 (která má delší kliku kvůli dodatečnému ložisku) je rtozdíl ve vibracích obrovský..
Mi to v téhle jednobuch variantně na 634 teda vibrovalo brutálně.. Za jízdy sral to pes, ale na místě ji nešlo nechat stát na stojanu
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
budu čekat na nový zkušenosti docela me tozajímá... a u jakýho motoru si to začal předělávat? jakej popřípadě z čeho použiješ karbec?[/quote
Upravuji to z motoru typu 631, to je vlastně normální 634 někdy z 80 - 81 roku. Karburátor použiji z Čz 250 motokrosový
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Pabol
jinak kdyby se ti v tom chtělo hodně vrtat a ,,poničit´´ motor šlo by zaslepit originál sání a po určitých úpravách udělat na každej válec sólo karbec co se dával na 350ku... ale ty upravy by ti trvali dlouho a musel by si zasahovat i do válců a to se ti asi nechce
jinak hlavně to všechno pořádně zdokumentuj aby ses mohl podělit s ostatníma
metalomaniac píše: tak sem koukal na ty jednovýly a jeto hnus jako zajímavost dobrý ale jinak radši ruce pryč a jestl issem pochopil tak se jednoválce dělaj kolem těch 600-800ccm?
Pabol
jinak kdyby se ti v tom chtělo hodně vrtat a ,,poničit´´ motor šlo by zaslepit originál sání a po určitých úpravách udělat na každej válec sólo karbec co se dával na 350ku... ale ty upravy by ti trvali dlouho a musel by si zasahovat i do válců a to se ti asi nechce
jinak hlavně to všechno pořádně zdokumentuj aby ses mohl podělit s ostatníma
no chci to řešit cestou nejmenšího odporu a z dílů, které mám. Je mi jasné, že motor 638 by pro tyhle účely byl lepší právě kvůli oddělenému sání pro každý válec a možnosti použít dva karburátory ale nedisponuji jím, takže budu bastlit tenhle.
teď nevim jestli jsou ve válcích nalisovaný vložky nebo je to jeden kus ale nejde o úpravu válců ale jen okýnek sání (zbytek-úprava karterů) který by se rozšířili směrem ,,doboku´´ teď před sebou nemám válec abych svou teorii líp promyslel ale šlo by to... jen nevím jak moc aby se neporušil kanál co přepouští palivo z prostoru kliky do válce
Co se týká rozšiřování kanálů v blocích,ideální je mít někoho kdo dobře svařuje hliníkem,nechat navařit dost matroše a může se "hlodat" až do aleluja.
Naposledy editováno 26.02.2011 19:58:39
Jawa preci delala spoustu velkoobjemovych dvoutaktnich jednovalcu. Staci si jen vybrat.
Jednohup 350 jede taky pekne, ale ta prevodovka,spojka Vzdyt je to vecne polamane!!!
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
a ještě k otázce jawa-čz sice by nebylo špatný mít velkej jednovál ale já shánim motor kterej bude i trochu stilovej a to ta čz 360 čertužel nemá...
Naposledy editováno 27.02.2011 14:42:01
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Jestli se nepletu tak benzín se podtlakem nasává ,,středovou triskou´´ kterou ucpává jehla která je přidělávaná na šoupátku... co kdyby se do šoupátka udělala drážka na druhý straně než je šoupátko a pak celý karburátor se otočil... neebyl by na světě ,,levý´´ a ,,pravý´´ karburátor?
vše je myšleno jen za předpokladu že je střed karburátoru z oboustran stejný nebo podobný aby se dal upravit...
šlo by to takhle nebo jsou karburátory na třiapůli sespádované?
a ikdyž to je asi stupidní nápad nepište mi to já si to uvěomuju jen mi to vrtá hlavou...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119715 | Včera v 19:26 pech. |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |