paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
 
26.10.2009 v 12:53
Dnes jsem si koupil po dlouhé době Svět motorů, kde je uveřejněn test této motorky. Zaujaly mě zejména tyto výrazy, které namátkou vybírám: "sváry na rámu vypadají jako z učňovského kurzu", "výfuková kolena jsou rezavá snad už z výrobní linky", "zpracování detailů má nedodělky", "výměna startéru trvala hodinku", "o přesném řazení nemůže být řeč", "výkon motoru je podprůměrný", "dvojice kotoučů vepředu jen na okrasu, brzdy jsou vyloženě slabé", "všudypřítomné vibrace".
Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec


Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
Anketa: Co si myslíte o Yuki?
Je to vražda, nikdy bych Yuki nekoupil
56%
92
Je to hrůza, ale náhodou se najde slušný kousek
12%
19
Za málo peněz docela dost muziky
27%
45
Yuki dělá motorky na opravdu dobré úrovni
5%
9

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

14.12.2010 v 00:03 | Nahoru | #91
Tak jsem si to celé přečetl... Zvažuji, že během ledna Yuki SPT 350 koupím. Líbí se mi, to je asi důležité. Vyrábí ji "LiFeng Group Co.,Ltd", což je jedna z mála kvalitních výrobních linek, neb většina produkce jde ven. Výkonově mi sedí. měl jsem na ní zkušební jízdu. Dnes je za cenu 52900,-Kč. I kdyby se mni za dva roky rozpadla, za ty peníze ten pokud stojí.
Nechci žádné dělo, ale na druhou stranu jsem na této motorce seděl a jede dobře. Takže až ji budfu mít, a na jaře ji zajedu, dám vědět...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

14.12.2010 v 10:17 | Nahoru | #92
no kvalitu bych podle vývozu neposuzoval, spíš by mě zajímalo proč yuki udává výkon 14.4kW, když v číně to má psáno stejně jako yuki daytona 350 ... 17kW

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

14.12.2010 v 15:27 | Nahoru | #93
steky> no me by celkem zajimala tatva diagnistika jak zjistis kolik bylo max otacek to uz asi ma dtaloger ze si to pamatuje max dosazene otacky,nebo jak toje?

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

18.12.2010 v 10:41 | Nahoru | #94

bledemon píše: no kvalitu bych podle vývozu neposuzoval, spíš by mě zajímalo proč yuki udává výkon 14.4kW, když v číně to má psáno stejně jako yuki daytona 350 ... 17kW


No, toho jsem si všiml taky, ale spíše to bude spřevodováním než motorem. Myslím, že výkon měří na brzdě (válci) a tam nejde jen o motor, ale i o převodovku, jinak si to neumím vysvětlit. Pak taky ještě softwarem... Ale ten by měl být nejspíš stejný, ale u Číňanů člověk nikdy neví, oni to toiž neví taky...
Jinak reálný výkon SPT 350 na válci je zde: http://www.yuki.cz/...2009_skladem_217.jpg

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

24.1.2011 v 17:21 | Nahoru | #95
Tak jsem ji dnes objednal. Cena za novou SPT 350 je 52000,-Kč. Uvidíme... dám pak vědět, jak to jezdí - ale samo, že až na jaře...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

24.1.2011 v 17:35 | Nahoru | #96
Peter123: Až jí budeš mít, mohl bych jí okouknout?Jezdím totiž do Doudleb nad Orlicí-mého rodiště.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

26.1.2011 v 08:54 | Nahoru | #97

Matess727x píše: Peter123: Až jí budeš mít, mohl bych jí okouknout?Jezdím totiž do Doudleb nad Orlicí-mého rodiště.


Zcela určitě! Měla by být začátkem února - přivezou mi ji domů, protože asi nebudu schopen v tomto počasí si ji odvézt "po svých", ale přivezou ji gratis. Takže bude tu už v únoru. Určitě dám vědět.

3 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

21.2.2011 v 19:48 | Nahoru | #98
Tak dnes jsem na své SPT 350 v černé barvě seděl a měl ji nastartovanou - jen v prodejně. Čekám, až bude tepleji, popř. mi ji prodejce přiveze. Mám k tomu ještě objednané kouřové plexi a 12V zásuvku na navigaci.
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.
Mají na prodejně ještě červenou (už je prodaná, ale taky majitel čeká na teplejší počasí), ale černá je elegantnější (no, to je můj pocit...)
Až s tím něco najedu, dám alespoń vědět.

Naposledy editováno 21.02.2011 19:49:48

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

24.2.2011 v 22:28 | Nahoru | #99

pater123 píše: Tak dnes jsem na své SPT 350 v černé barvě seděl a měl ji nastartovanou - jen v prodejně. Čekám, až bude tepleji, popř. mi ji prodejce přiveze. Mám k tomu ještě objednané kouřové plexi a 12V zásuvku na navigaci.
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.
Mají na prodejně ještě červenou (už je prodaná, ale taky majitel čeká na teplejší počasí), ale černá je elegantnější (no, to je můj pocit...)
Až s tím něco najedu, dám alespoń vědět.



Super tak at je jenom spokojenost a časem nahod nějaký info i foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

10.3.2011 v 23:20 | Nahoru | #100

drrath píše: Matess727x> Jsem jako normální člověk, jo? Příjdu do obchodu a chci motorku. Když jsem u Hondy, nikdy by mě nenapadlo ptát se, jestli motorky Honda nejsou náhodou od Kawasaki (fuj, hrozná představa ). Když chci auto, třeba zmiňovaný Fiat, ani ve snu mě nenapadne, že to vlatně vyrábí Ťian-wang motors z Číny. Stejně tak s Yuki - je-li na nádrži značka, počítá běžný člověk s tím, že to Yuki skutečně vyrábí. Pokud ne, mám to za podvod.



Aha... a ty si fakt myslis,ze ty Fiaty bouchaj taliani v Torine?

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 15:52 | Nahoru | #101
Tak SPT 350 je v garáži. Najeto 70 km, tak zatím asi nemohu nic hodnotit. jednak proto, že je to můj první 4takt, takže si zvykám na to, že uvolním plyn a otáčky okamžitě jsou na volnoběhu, což Jawa 350 měla ještě dlooouhý dojezd - drn-drn-drn...
Jinak zatím nevytáčím víc, jak 5000, což je asi 90 km podle GPS. Musím si akorát upravit řídítka - měřím 180 a jsou daleko, musím je více přihnout k sobě. Občas tu zkusím nahodit alespoň nějaké zkušenosti...

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 16:08 | Nahoru | #102
Pater123: Tak to gratulace k nové motorce. Jak budu v Doudlebách, tak se ozvu ok?

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 17:11 | Nahoru | #103
Pokud budu doma, rád Tě uvítám! Pokusím se časem i přiložit nějaké foto...

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 17:16 | Nahoru | #104

pater123 píše: Pokud budu doma, rád Tě uvítám! Pokusím se časem i přiložit nějaké foto...


...zajedu když by bylo ok počasí a někam se pojedem projet.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 17:36 | Nahoru | #105
Pater123: Na tvé zkušenosti a foto jsem zvědavý Teďka mám v plánu si po 4 leté pauze zase koupit motorku. Moje favoritka je Yuki 250 CSR EVO (libí se mi design a je to 250 za velmi přijatelnou cenu), taky jsem pokukoval po SPT 350, takže mě zajíma jak budeš či nebudeš spokojený Já mám s Yuki jenom dobré zkušenosti měl jsem 3 sezóny Yuki 125 Sport a bez vážné závady (pokud nepočítám upadlém matičky od výfukového kolena - vyřešeno přidáním pružných podložek a samojistících matic a ještě mě nefungoval tachometr - nějaké kolečko bylo v mechanismu toho tachometru prasklé - vyřešeno reklamací). Jinak naprostá spolehlivost a po motorové stránce super . Přeji hodně kilometrů bez nehody

Nevíte náhodou někdo z jaké továrny je to CSR-ko??? Já mám dojem, že z Quingi ale nejsem si jistej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 19:57 | Nahoru | #106
Placa> Já mám s Yuki taky dobré zkušenosti. Hlavně i proto, že mi je 43 let a motorku beru jako "pracovní" záležitost - upřímně - to byl spíše skútr Yuki Arrow 250, se kterým jsem najel 15000 km bez jediného problému. Motorka je spíše "srdeční" záležitostí, protože skútr přece jen není motorka.
Určitě tu dám v blízké době zprávy. V pondělí jedu do Jaroměře a Hradce, takže bude dalších 100 km. Jinak jsem velice mile překvapen povinným ručením. Platil jsem s nejvyšším bonusem včetně TOP Assistance (v případě nepojízdné motorky mi ji odvezou)jen 394,-Kč za rok. Čekal jsem tedy více, ale tohle je hodně milé překvapení.
To Placa : - Měl jsem Yuki ZN 125, Yuki Arrow 250 a vše bez problémů. Oba skútry jsem měl 3 roky a na obou jsem najel kolem 15000 km. Předtím jsem měl Jawu 350/640, taky bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 20:07 | Nahoru | #107
pater123> Tak to jsem rád, že jsem našel dalšího spokojeného majitele Yuki Pro mě dříve byly motorky srdeční záležitostí, ale pak jsem měl nehodu a motorka na sračky. Jenže jsem neměl peníze na to abych si koupil dříve další moto. Teďka do práce a zpět najedu 110km denně takže momentálně potřebuji něco s malou spotřebou a to Yuki splňuje a u CSRka se mi líbí design i když to SPT taky není k zahození V budoucnu mám v plánu něco silnějšího, ale to až zase po několika tis. km a zkušeností budu mít na kontě víc. Problém je, že já teďka dlouhodobě marodím a asi ještě budu, takže se nemůžu na ni zajet podívat k prodejci takže na netu čumím aspoň na fotky

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 22:08 | Nahoru | #108
Ono to asi bude hodně o štěstí na konkrétní kus, ale ve většině testů novinářů nebo majitelů crs,spt se objeví nějaká závada. Vibrace=povolování částí, horší brzdy+podvozek a zpracování beru spíš jako samozřejmost, ale někomu naprasknul rám, jinému odešlo vstřikování. Yuki má zkrátka povedenější modely. Tyhle jsou z fabriky www.regal-raptor.com/eng/main.asp

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 22:48 | Nahoru | #109
Díky za ten odkaz, ten jsem potřeboval Máš ještě nějaké info co se týče CSRka a SPTčka? Jinak ty závady co popisuješ tak něco podobného bylo i u sportky když se začala prodávat já si ji koupil až po 2 letech co byla v prodeji (takže výrobce už nějaké mouchy vychytal) a neměl jsem problém. U CSRka jsem si všiml, že už taky prodělalo nějaký změny oproti roku 2008 kdy se začalo u nás prodávat, takže doufám, že už bude OK, ale jak píšeš je to o štěstí

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 23:08 | Nahoru | #110

bledemon píše: ... Vibrace=povolování částí, ...


To je naprostá samozřejmost, že pravidelně kontroluji dotažení šroubů. Popř. je vyměním za pojistné matky, pokud to jde, či použiji lepidlo, ale 30000km najeto v podstatě bez problémů je snad slušné. Jinak co se týče továrny Lifeng group, kde se SPT vyrábí, patří mezi ty lepší. Ale to je spíše jen z hlediska kvality čínských strojů.
Dle mého názoru cena tomu odpovídá. Mohl bych si koupit Hondu, ale 150 000,- za to nedám a nechci ojetou... Svou motorku si chci zničit sám

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

11.3.2011 v 23:15 | Nahoru | #111
Povolování šroubků atd. stím počítám, zajdu do železářství nakoupím hafo matic, podložek a šroubků a vyměním ty čínské měkké šroubky za pořádné Vůbec by mi to nevadilo, naopak rypat se v motorce je stejně dobré jako samotná jízda (aspoň pro mě) Nákup těch šroubků je korunová položka a trocha práce je taky zanedbatelná vzhledem k cenně například nového japonceNa těch jejich stránkách se mi zalíbila jedna motorka, ale Yuki ji nedováží. Už jsem ji viděl na nějakém slovenském fóru, jen by mě zajímalo jak k ní ten ogar přišel

Naposledy editováno 11.03.2011 23:16:44

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

12.3.2011 v 11:29 | Nahoru | #112
testy co jdou najít na netu (pdf na yuki.cz, jpg nevim kde):

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

12.3.2011 v 11:56 | Nahoru | #113
bledemon> Ty testy už mám všechny přečtené, některé i vícekrát, ale díky

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

12.3.2011 v 12:02 | Nahoru | #114
no zažít to, co majitel z motoride tak mi jebne

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

12.3.2011 v 12:07 | Nahoru | #115
bledemon> No myslím, že by jeblo každého Nejvíc mě zaráží neochota toho prodejce, v tomto směru mám úplně opačné zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

16.3.2011 v 06:53 | Nahoru | #116

pater123 píše: Tak dnes jsem na své SPT 350 v černé barvě seděl a měl ji nastartovanou - jen v prodejně. Čekám, až bude tepleji, popř. mi ji prodejce přiveze. Mám k tomu ještě objednané kouřové plexi a 12V zásuvku na navigaci.
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.



Tak to je odpověď bledemonovi, proč má SPT 14,4 kW a Daytona má 17 kW. Na mé Daytoně je vstřikování Delphi. Jiné vstřikování, jiný airbox a jiné svody jsou dostatečným zdůvodněním jiného výkonu, ne?
Na Daytoně je nabíjecí zásuvka instalována z výroby, akorát to není "autozapalovač", ale tříkolík známý z elektromotorek. Výhoda je, že ho můžeš jen zasunout nebo i zajistit zašroubováním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

16.3.2011 v 07:05 | Nahoru | #117
Placa> "Tak to jsem rád, že jsem našel dalšího spokojeného majitele Yuki "
No je nás mnohem víc, za sebe musím říct, že jsem zpočátku nadával na to, že trutnovský dealer jen vezme prachy za garanční servis, ale závady jdou prostě mimo něj, neochota, možná způsobená tím, že jezdím v mrazu, dešti, motorka je pak špinavá... prostě nevím, ale bylo to podobné jako s BMW, mašina je prostě mašina, občas něco praskne (BMW většinu jedné sezóny stálo kvůli prasklému plastovému vodítku rozvoďáku, jehož výměna vyžaduje půlení motoru, přitom se vymění šály, všechna těsnění, pak jsou BMW spolehlivé motorky, když ta plastová vodítka za směšných pár set Kč - originál 4 ks z Mnichova - každých 60-80 tisíc km prasknou).
A co praskne, musí se vyměnit (BMW), přivařit (Yuki) apod. Letos v březnu jsem vytáhl papíry z depozitu, myslel jsem totiž, že s novým autem na LPG (kilák mě stojí autem stejně jako na mašině) motorku prodám... nicméně trh je takový, že prodejná by byla za půlku kupní ceny, a to je rok stará... takže si ji nechávám, pořád je neuvěřitelně zábavná, za první 3 dny 700 km, další týden 300 km, nebýt teď práce, mám už za 14 dní najeto 1500 km.
Vyměnil jsem si teď o víkendu olej, předtím ve středu jsem měl nohavici od benzínu, tak jsem demontoval a rozpůlil vstřikovač na kovovou a plastovou část, a nechal si zakápnout dírku v přívodní trubce mosazí (chyba byla v tom, že domeček klapky sání má držák na lanko plynu, ten byl moc blízko té trubce a asi při záběru se díly dotkly a časem ťukáním vznikla dírka).
Teď čekám na řetězovku, protože naivně nechci čínskou (a hlavně chci změnit převod víc do těžka). Výsledek je, že už měsíc mi ji dealer shání, nakonec to možná dopadne tak, že použiju čínskou, protože je skladem a řetěz sice netěsněný, ale za 700 když najedu zase 12 tisíc na jednu řetězovku, je to stejné, jako kdybych koupil DID za třikrát tolik a najel na něj 40 tisíc.
Můj závěr: nekupujte si Číňana, pokud neznáte dobrého mechanika nebo si nejste ochotni maximum údržby dělat sami. Je to prostě na úrovni Jawy, chvíli spravovat a pak hodně dlouho jezdit, ale bez té chvíle času a rukou od šmíru to nejde.

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

16.3.2011 v 10:19 | Nahoru | #118
rrss> Určitě je nás víc co jsme spokojeni s YUKI, ale dobrovolně se do světa k tomu každý hlásit nebude, protože si akorát vyslechne posměch od druhých atd.
Já na svoji sportce kterou jsem měl necelé 3 sezóny neměl žádný vážný problém, taky jsem, ale neměl moc najeté (tuším že něco přes 6000km). Spíš jsem víc leštil než jezdil. Teďka mám v hledáčku 250 CSR na ježdění do práce a nějaké ty spíše delší vyjížďky. Když jsem to tak počítal tak by to ročně mělo dělat cca 15000km, takže uvidím. Vzhledem k tomu, že jsem pořád na marodce tak se na ni nemůžu ani zajet mrknout k prodejci abych se už mohl pevně rozhodnout, ale pokud se mi zalíbí a bude mi sedět i na živo tak nebudu váhat ani vteřinu a objednám si ji Jak už jsem psal, neni Yuki jako Yuki - člověk si musí tu správnou vybrat a CSRko mě zatím dle toho co jsem si zjistil přesvědčilo, že za ty peníze co je teďka v prodeji (40000kč) by mohlo být i dost muziky Určitě to bude chtít nějaké úpravy a zvyšenou údržbu, ale já patřím mezi ty co jim nevadí, když si ušpiní ruce
Jestli se pro ni rozhodnu a koupím si ji tak tu potom napíšu mé dojmy a srovnání s Yuki 125 Sport

(reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

16.3.2011 v 14:07 | Nahoru | #119

rrss píše: Tak to je odpověď bledemonovi, proč má SPT 14,4 kW a Daytona má 17 kW. Na mé Daytoně je vstřikování Delphi. Jiné vstřikování, jiný airbox a jiné svody jsou dostatečným zdůvodněním jiného výkonu, ne?
Na Daytoně je nabíjecí zásuvka instalována z výroby, akorát to není "autozapalovač", ale tříkolík známý z elektromotorek. Výhoda je, že ho můžeš jen zasunout nebo i zajistit zašroubováním.


Tak je to všechno úplně jinak. SPT 350 má taky samozřejmě 17kW jako Daytona - jednak proto, že jde o stejný motor a taky stejnou továrnu (změna vstřikování byla kvůli nespolehlivosti Delphi, proto Bosch - pozná se to i tak, že vstřikování Delphi v podstatě startujete nadvakrát, poprvé neudrží otáčky a chcípne. S Boschem drží ihned po prvním nastartování).
Dnes už ani Daytona nemá vstřikování Delphi, ale taky Bosch. Na stránkách výrobce je u SPT 350 uvedeno také 17kW. Chyba je na stránkách Yuki, která uvádí 14,4. Ale ve velkém techničáku je uvedeno 17kW.
Jinak mám najeto 500 km a už si SPT zvykám. Samozřejmě tak malý nájezd nevede k tomu, abych něco hodnotil, ale subjektiovně mohu říci, že jsem velice spokojený s tím, co jsem za ty peníze dostal. Nechal jsem si dodělat zásuvku, už tam mám i navigaci, kufr.
Řeším jedinou věc - nějaký stojan, abych občas mohl motorku hodit na stojan a protočit kolo a namazat či vyčistit řetěz.
Jízda je parádní a tak jsem využíval každou volnou chvilku v tomto teplém období a zařizoval i nezařizovatelné věci, jen abych to mohl projet.

Naposledy editováno 16.03.2011 14:13:45

Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka

17.3.2011 v 15:36 | Nahoru | #120
Zajímavé informace, díky.
Odvděčím se radou - řetěz čistím a mažu tak, že moto hodím pod kopečkem před garáží na bočák a pod dolní rámovou trubku vzadu na opačné straně, než je stojánek, podložím zvedák z auta, po pár otáčkách se zadek mašiny zvedne a můžeš čistit/mazat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist