Byly zjištěny i kladné stránky - vysoký a pohodlný posaz a nádrž na 28(!) litrů paliva s dojezdem víc než 5OO km.
Závěr testu? Zájemci o kvalitu zajdou k renomovaným výrobcům.
Ale i v článku je pár nedokonalostí, motor je tu označován za čtyřdobý řadový dvouválec, onde za dvoudobý jednoválec
Naposledy editováno 26.10.2009 13:15:06
Nechci žádné dělo, ale na druhou stranu jsem na této motorce seděl a jede dobře. Takže až ji budfu mít, a na jaře ji zajedu, dám vědět...
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
bledemon píše: no kvalitu bych podle vývozu neposuzoval, spíš by mě zajímalo proč yuki udává výkon 14.4kW, když v číně to má psáno stejně jako yuki daytona 350 ... 17kW
No, toho jsem si všiml taky, ale spíše to bude spřevodováním než motorem. Myslím, že výkon měří na brzdě (válci) a tam nejde jen o motor, ale i o převodovku, jinak si to neumím vysvětlit. Pak taky ještě softwarem... Ale ten by měl být nejspíš stejný, ale u Číňanů člověk nikdy neví, oni to toiž neví taky...
Jinak reálný výkon SPT 350 na válci je zde: http://www.yuki.cz/...2009_skladem_217.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Matess727x píše: Peter123: Až jí budeš mít, mohl bych jí okouknout?Jezdím totiž do Doudleb nad Orlicí-mého rodiště.
Zcela určitě! Měla by být začátkem února - přivezou mi ji domů, protože asi nebudu schopen v tomto počasí si ji odvézt "po svých", ale přivezou ji gratis. Takže bude tu už v únoru. Určitě dám vědět.
3 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.
Mají na prodejně ještě červenou (už je prodaná, ale taky majitel čeká na teplejší počasí), ale černá je elegantnější (no, to je můj pocit...)
Až s tím něco najedu, dám alespoń vědět.
Naposledy editováno 21.02.2011 19:49:48
pater123 píše: Tak dnes jsem na své SPT 350 v černé barvě seděl a měl ji nastartovanou - jen v prodejně. Čekám, až bude tepleji, popř. mi ji prodejce přiveze. Mám k tomu ještě objednané kouřové plexi a 12V zásuvku na navigaci.
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.
Mají na prodejně ještě červenou (už je prodaná, ale taky majitel čeká na teplejší počasí), ale černá je elegantnější (no, to je můj pocit...)
Až s tím něco najedu, dám alespoń vědět.
Super tak at je jenom spokojenost a časem nahod nějaký info i foto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
drrath píše: Matess727x> Jsem jako normální člověk, jo? Příjdu do obchodu a chci motorku. Když jsem u Hondy, nikdy by mě nenapadlo ptát se, jestli motorky Honda nejsou náhodou od Kawasaki (fuj, hrozná představa ). Když chci auto, třeba zmiňovaný Fiat, ani ve snu mě nenapadne, že to vlatně vyrábí Ťian-wang motors z Číny. Stejně tak s Yuki - je-li na nádrži značka, počítá běžný člověk s tím, že to Yuki skutečně vyrábí. Pokud ne, mám to za podvod.
Aha... a ty si fakt myslis,ze ty Fiaty bouchaj taliani v Torine?
Jinak zatím nevytáčím víc, jak 5000, což je asi 90 km podle GPS. Musím si akorát upravit řídítka - měřím 180 a jsou daleko, musím je více přihnout k sobě. Občas tu zkusím nahodit alespoň nějaké zkušenosti...
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Nevíte náhodou někdo z jaké továrny je to CSR-ko??? Já mám dojem, že z Quingi ale nejsem si jistej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
Určitě tu dám v blízké době zprávy. V pondělí jedu do Jaroměře a Hradce, takže bude dalších 100 km. Jinak jsem velice mile překvapen povinným ručením. Platil jsem s nejvyšším bonusem včetně TOP Assistance (v případě nepojízdné motorky mi ji odvezou)jen 394,-Kč za rok. Čekal jsem tedy více, ale tohle je hodně milé překvapení.
To Placa : - Měl jsem Yuki ZN 125, Yuki Arrow 250 a vše bez problémů. Oba skútry jsem měl 3 roky a na obou jsem najel kolem 15000 km. Předtím jsem měl Jawu 350/640, taky bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
bledemon píše: ... Vibrace=povolování částí, ...
To je naprostá samozřejmost, že pravidelně kontroluji dotažení šroubů. Popř. je vyměním za pojistné matky, pokud to jde, či použiji lepidlo, ale 30000km najeto v podstatě bez problémů je snad slušné. Jinak co se týče továrny Lifeng group, kde se SPT vyrábí, patří mezi ty lepší. Ale to je spíše jen z hlediska kvality čínských strojů.
Dle mého názoru cena tomu odpovídá. Mohl bych si koupit Hondu, ale 150 000,- za to nedám a nechci ojetou... Svou motorku si chci zničit sám
Naposledy editováno 11.03.2011 23:16:44
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
pater123 píše: Tak dnes jsem na své SPT 350 v černé barvě seděl a měl ji nastartovanou - jen v prodejně. Čekám, až bude tepleji, popř. mi ji prodejce přiveze. Mám k tomu ještě objednané kouřové plexi a 12V zásuvku na navigaci.
V černém vypadá fakt elegantně! A ve skutečnosti je větší, než na fotce - vypadá fakt dobře. Můj kus má vstřikování Bosch. Tak teď jen, aby teplota vylezla nad 10°C a jedu si pro ni.
Tak to je odpověď bledemonovi, proč má SPT 14,4 kW a Daytona má 17 kW. Na mé Daytoně je vstřikování Delphi. Jiné vstřikování, jiný airbox a jiné svody jsou dostatečným zdůvodněním jiného výkonu, ne?
Na Daytoně je nabíjecí zásuvka instalována z výroby, akorát to není "autozapalovač", ale tříkolík známý z elektromotorek. Výhoda je, že ho můžeš jen zasunout nebo i zajistit zašroubováním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SPT 350 je (prý) děsná motorka
No je nás mnohem víc, za sebe musím říct, že jsem zpočátku nadával na to, že trutnovský dealer jen vezme prachy za garanční servis, ale závady jdou prostě mimo něj, neochota, možná způsobená tím, že jezdím v mrazu, dešti, motorka je pak špinavá... prostě nevím, ale bylo to podobné jako s BMW, mašina je prostě mašina, občas něco praskne (BMW většinu jedné sezóny stálo kvůli prasklému plastovému vodítku rozvoďáku, jehož výměna vyžaduje půlení motoru, přitom se vymění šály, všechna těsnění, pak jsou BMW spolehlivé motorky, když ta plastová vodítka za směšných pár set Kč - originál 4 ks z Mnichova - každých 60-80 tisíc km prasknou).
A co praskne, musí se vyměnit (BMW), přivařit (Yuki) apod. Letos v březnu jsem vytáhl papíry z depozitu, myslel jsem totiž, že s novým autem na LPG (kilák mě stojí autem stejně jako na mašině) motorku prodám... nicméně trh je takový, že prodejná by byla za půlku kupní ceny, a to je rok stará... takže si ji nechávám, pořád je neuvěřitelně zábavná, za první 3 dny 700 km, další týden 300 km, nebýt teď práce, mám už za 14 dní najeto 1500 km.
Vyměnil jsem si teď o víkendu olej, předtím ve středu jsem měl nohavici od benzínu, tak jsem demontoval a rozpůlil vstřikovač na kovovou a plastovou část, a nechal si zakápnout dírku v přívodní trubce mosazí (chyba byla v tom, že domeček klapky sání má držák na lanko plynu, ten byl moc blízko té trubce a asi při záběru se díly dotkly a časem ťukáním vznikla dírka).
Teď čekám na řetězovku, protože naivně nechci čínskou (a hlavně chci změnit převod víc do těžka). Výsledek je, že už měsíc mi ji dealer shání, nakonec to možná dopadne tak, že použiju čínskou, protože je skladem a řetěz sice netěsněný, ale za 700 když najedu zase 12 tisíc na jednu řetězovku, je to stejné, jako kdybych koupil DID za třikrát tolik a najel na něj 40 tisíc.
Můj závěr: nekupujte si Číňana, pokud neznáte dobrého mechanika nebo si nejste ochotni maximum údržby dělat sami. Je to prostě na úrovni Jawy, chvíli spravovat a pak hodně dlouho jezdit, ale bez té chvíle času a rukou od šmíru to nejde.
Já na svoji sportce kterou jsem měl necelé 3 sezóny neměl žádný vážný problém, taky jsem, ale neměl moc najeté (tuším že něco přes 6000km). Spíš jsem víc leštil než jezdil. Teďka mám v hledáčku 250 CSR na ježdění do práce a nějaké ty spíše delší vyjížďky. Když jsem to tak počítal tak by to ročně mělo dělat cca 15000km, takže uvidím. Vzhledem k tomu, že jsem pořád na marodce tak se na ni nemůžu ani zajet mrknout k prodejci abych se už mohl pevně rozhodnout, ale pokud se mi zalíbí a bude mi sedět i na živo tak nebudu váhat ani vteřinu a objednám si ji Jak už jsem psal, neni Yuki jako Yuki - člověk si musí tu správnou vybrat a CSRko mě zatím dle toho co jsem si zjistil přesvědčilo, že za ty peníze co je teďka v prodeji (40000kč) by mohlo být i dost muziky Určitě to bude chtít nějaké úpravy a zvyšenou údržbu, ale já patřím mezi ty co jim nevadí, když si ušpiní ruce
Jestli se pro ni rozhodnu a koupím si ji tak tu potom napíšu mé dojmy a srovnání s Yuki 125 Sport
rrss píše: Tak to je odpověď bledemonovi, proč má SPT 14,4 kW a Daytona má 17 kW. Na mé Daytoně je vstřikování Delphi. Jiné vstřikování, jiný airbox a jiné svody jsou dostatečným zdůvodněním jiného výkonu, ne?
Na Daytoně je nabíjecí zásuvka instalována z výroby, akorát to není "autozapalovač", ale tříkolík známý z elektromotorek. Výhoda je, že ho můžeš jen zasunout nebo i zajistit zašroubováním.
Tak je to všechno úplně jinak. SPT 350 má taky samozřejmě 17kW jako Daytona - jednak proto, že jde o stejný motor a taky stejnou továrnu (změna vstřikování byla kvůli nespolehlivosti Delphi, proto Bosch - pozná se to i tak, že vstřikování Delphi v podstatě startujete nadvakrát, poprvé neudrží otáčky a chcípne. S Boschem drží ihned po prvním nastartování).
Dnes už ani Daytona nemá vstřikování Delphi, ale taky Bosch. Na stránkách výrobce je u SPT 350 uvedeno také 17kW. Chyba je na stránkách Yuki, která uvádí 14,4. Ale ve velkém techničáku je uvedeno 17kW.
Jinak mám najeto 500 km a už si SPT zvykám. Samozřejmě tak malý nájezd nevede k tomu, abych něco hodnotil, ale subjektiovně mohu říci, že jsem velice spokojený s tím, co jsem za ty peníze dostal. Nechal jsem si dodělat zásuvku, už tam mám i navigaci, kufr.
Řeším jedinou věc - nějaký stojan, abych občas mohl motorku hodit na stojan a protočit kolo a namazat či vyčistit řetěz.
Jízda je parádní a tak jsem využíval každou volnou chvilku v tomto teplém období a zařizoval i nezařizovatelné věci, jen abych to mohl projet.
Naposledy editováno 16.03.2011 14:13:45