Třeba takto by to mohlo být (obrázek je zmenšený) po kliknutí se jde rovnou na informace o ČTT
návod jak umísťovat HTML kód nebo BBCode:
Ke stažení zde!
Naposledy editováno 14.03.2011 14:27:17
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
klasikracer píše: Larry> Chcete diváky,jenže jak je tam chcete dostat,když propagace na TT je takřka nulová.Nechci žádnou masovou kampaň,jen mám takový malý (třeba hloupý) nápad.Proč nerozdat plakáty,které dáváte při formálních přejímkách,už na školení jezdců,věřím tomu,že většina jezdců by ho uveřejnila ve svém bydlišti.Když už to tisknete a rozdáváte jezdcům,tak ať to má nějaký efekt.Třeba je to blbost,ale jestli pomůže!
téměř půl roku visí datumy na několika motowebech
tedy tam odkud se rekrutuje nejvíce diváků
a to pomíjím reklamu regionální
noviny, bilboardy, radio atd
mimo to, když přijde na 300 ZGH 20.000 diváků
tak těch 20.000 to slyší za ty dva dny několikrát i z rozhlasu
a čte to v programu
a kolik jich z těch 20.000 přijde na ČTT???
3.000....to mluví za vše
Naposledy editováno 14.03.2011 19:09:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
AKRO píše: Rok 1985 by byl jako limit úplně ideální! 25 let staré motorky jsou dost staré, aby se jim říkalo veteráni.
hmmm tak už patřím mezi veterány :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
klasikracer píše: Larry>Pokud to takhle berete
já ti jen říkám fakta
jednoduše
ti, kteří se o tento sport zajímají
jezdí po závodech, tak si ve vlastním zájmu termíny zjistí
to je i můj případ
chci letos objet nějaký závody, tak hledám a termíny těch závodů si najdu sám
nečekám na to až někdo někde vylepí plakát
ti, kteří se o tento sport zajímají
jezdí po závodech, tak si ve vlastním zájmu termíny zjistí
souhlas ale na druhou stranu musím říct, že jsme národ lenochů. Několik let provozuji e-shopy a lidi jsou líní i číst a je potřeba opravdu pořádná masáž aby se vydělávalo
krásný příklad:
v sekci slevy je stabilně zlevněná obuv a někdy je to i 75% z MOC no a tam se lidem moc klikat nechce (asi moc namáhavé), ale když vyvěsím reklamní banner se slevou třeba 5% tak klikají a objednávají jak blázni a sleva 5% z 3499 Kč není nic moc.
Dneska na cokoliv služby-obchod-zábavu to chce pořádnou masáž a reklamu na internetu, protože ten není lokální ale globální. Reklama v rádiu je super ale je mnohdy limitována regionem. I se super bártrovou smlouvou s rádiem je cena u reklamy na týden minimálně 5-6 tisíc (optimálně dva týdny) jako doplněk. K tomu bych přihodil tak za 5 tisíc PPC reklamu na netu (sklik,adwords) a je to ok!
internet má výhodu v tom, že se dá dobře cílit na klíčového zákazníka (v našem případě návštěvníka) ale i proto že funguje jako letadlo (hra).
V rádiu uslyším 1x reklamu a podělím se o informaci s pár lidma ze svého okolí
Na netu uvidím 1x reklamu a dám informaci na Facebook, Fórum, Blog, kde tuto informaci uvidí dalších x set lidí a opět jedem dál s distribucí informace
Sorry za případné chyby v textu, celý den u toho sedím a sotva koukám
Naposledy editováno 14.03.2011 21:03:42
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Technická přejímka ,má být o tom, aby stroj byl ve stavu aby neohrozil jezdce a diváky. Ale řešit, zda je karburátor z roku 72 nebo 73 je na závodech veteránů pro radost vážně uchylné.
Jede se pro radost a ne o titul mistra světa.
Všichni se bojíte Prokopa, který nikým nezvolen se pasoval za šéfa českého veteránského hnutí, bazíruje na roce 1972, nikdo neví, jak na ten rok přišel, možná tím, jak neumí jazyky, tak četl v řádech UEM 72, ale to se jedná o čtyřtakty a dvoutakt je do 67 a pak jsou ještě další novodobé třídy. A dokud veteránisti nepoženou Prokopa z depa holí a nezvolí si vedení z jezdců, kterí vymyslí progres ve třídách, tak to půjde ještě víc dolů.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Dojedou jezdci na závody, udělají si pěkný víkend, svezou se, večer popovídají. Někdo přiveze super závodáka, znovu říkám, ty z osmdesátých let už mají svuj půvab, Jiný přiveze přestavěnou Hondu, snaží se ji mít pěknou, každý najde svou kategori a podobné motorky. Nikdo nikomu neříká, co to má za šrot, na pravidelnost jednou vyhraje Helmut, podruhé Hans, navzájem s zatleskají a těší se na další závody. Samé usměvy a pohoda. U technické bazírují na zajištění šroubů, brzdách, zkoušejí, zda funguje vidlice. Když má někdo péráka, nejede jako u nás kategorii H, ale C do roku 48, protože i debil ví, že souboj péráka s Jawou junir z roku 67 muže přinést při předjíždění o kolo mrzutost. A koncepčně pérák patří k motorkám do C. A navíc je uplně jedno, kdo je rychlejsí, jede se na pravidelnost, měří se ne 2 kola, ale každé, což je spravedlivější, po závodě behěm 30 vteřn počítač vyjede pořadí, protože každý má na motorce zapůjčenou měřící skřínku. Start je s motorem v chodu, takže se nemůže stát, že někdo prostě na startu motorku neroztlačí a jede domů. Nebo, že se rychlejší jezdec nechá roztlačit zezadu, pak se prodírá ostatními a muže se stát havárie. To tam není.
2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
mě by se líbilo nastoupit třeba se starýam superbikama jako GSXR 750 z 85 nebo vytáhnout Katany a pod.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
Veronika-Suzuki píše: Nic neprodávej!
no jeslti to nakonec v čechách někdy dopadne tak, že by se s tim dalo závodit, tak by to byla bombaSukin píše: agroseg A taky ty buzerace dalsi zasrana Honda, Yamaha, Perak.. Na cem se ma jezdit kdyz je tu par lidi kteri maji 50% puvodnich zavodaku nasyslenejch doma....
udržovat takovou motorku neni sranda, někdy se ani nedivím že to mají doma a nejedou s tím.....