1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Požádal nějaký slovenský jezdec o českou licenci? Nepožádal
Požádal nějaký čech o slovenskou licenci? Ano, je jich hodně
To znamená, že na slovensku je situace lepší, je tam větší pohoda. U nás je situace kritická a řada lidí přestává veterány jezdit. A tuto atmosféru bohužel dělá pár samozvanců, kteří si ve funkcích, do kterých je nikdo nezvolil léčí své komplexy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
argoseg píše: Loučka, který se taky pasuje na chytrolína, přitom je to učitel a jak všichni víme, na učitele chodí jen ty největší blbci - kdo neumí - učí - , tak chtěl Balážovi kafrat do technické přejímky, takovým tím stylem Loučka - prokop - my jsme chytří, vy blbci. Ale tady se se zlou potázal
No já byl na Slovensku zatím jen v Novém Městě ale třeba co se týče zabezpečení, pořadatelské služby a dalších dost podstatných věcí je to tam jak ty říkáš v pohodě ale asi jen dokud se něco nestane pak bych to nechtěl vidět.
klasikracer píše: argoseg> To co tu píšeš je sice super,ale neřeší to konání nebo nekonání závodu v Hořicích.Pochybuju,že změna pravidel přivede víc diváků.
Víc lidí by třeba nepřišlo, ale dát k nám třeba SP250 by už jenom na startovném něco hodilo. Už to tady někdo psal a byla by to jedna z možností.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Česká TT v Hořicích je UEM Cup . Tak kde je chyba ? Larry znáš mě a víš, že to není nic proti Tobě. Ty jedinej zas odpovíš , toho si cením. Je to mířený proti zkostnatělýmu vedení na Autoklubu . Když jsme v EU tak se něčím musíme řídit , když UEM tak samozřejmě dle jejich platných řádů !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
imoladu píše: Komu se líbí to roztlačování,že by divákum,jen se podívejte na ty krizovky na startu v HOŘICÍCH a jinde kde se startuje s rostlačením. Pan Kamenický se neustále vymlouvá na kuličky u spojek Zetek, kuličky mají i Yamahy. Němci i jiní startují i r. 1920 s motorem v chodu.Unás je to prostě Spartakiáda-značně nebezpečná.Pan Křovina dělá závody z Balážem tak musí vědet že je to lepší.A ty funkcionáře na těch přejímkách platí pořadatel to Buz---Í
Na klasikách startujou zetky s motorem v chodu a nikomu to nevadí.
Spojku musíš nechat klouznout tak jako tak......
fotoman46 píše: S tímto nezbývá než souhlasit . Jak je možné jezdit podle vlastních řádů mezinárodní závod ?
Česká TT v Hořicích je UEM Cup . Tak kde je chyba ? Larry znáš mě a víš, že to není nic proti Tobě. Ty jedinej zas odpovíš , toho si cením. Je to mířený proti zkostnatělýmu vedení na Autoklubu . Když jsme v EU tak se něčím musíme řídit , když UEM tak samozřejmě dle jejich platných řádů !
já vím
už jsem řekl,já se v Řádech nehrabal a proč taky
na to jsou jiní
ti jsou proškolení, mají licence
takže s nikým nepolemizuju jestli to je .íčovina nebo ne
pravda je že jsme kolem toho i na půdě AMK několikrát poštěkali
mluvíš o Řádech UEM
ale ty podle mýho nemůžou bejt na 100% směrodatný
přece každej pořadatelmá svoje specifický podmínky
a ty musej bejt upravený dle Řádu ale do těchto podmínek
dle toho všeho se vypracuje Zvláštní ustanovení
a to pak schvaluje AAČR
a pokud někdo něco vošulí,tak je to pouze a jenom na jeho triko
je pohoda,když se nic nestane
nevím,jen si myslím,že kdyby někdo jel něco co dle Řádů nelze
a při tom závoděš se někdo zabil
asi by z toho byl velkej malér pro toho kdo to povolil
to jsou jen ,moje úvahy
jak jsem řekl
nejsem školenej a licencovanej činovník
Naposledy editováno 18.03.2011 08:21:28
Pokud závod uspořádá soukromá agentura a pronajme si okruh, muže si upravit co chce- ale AMK, které je šlenem autoklubu a ten členem UEM si nemůže upravovat nic. Maximálně písemně požádat o vyjímku. Takže Hořice určitě žádali UEM a tuto potvrzenou vyjímku zcela určitě nám předloží...
Pak nechápu, když se tedy mají řády upravovat pro místní podmínky, proč se u nás upravily do roku 1972.
Duvod - aby nemohly jezdit motorky s koutoučovými brzdami, ale musely mít bubnové, které prokop v replice vyrábí. To je celé kouzlo našich řádů.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
já fakt Řády nestudoval
maximálně si přečtu ZÚ 300 ZGH a ČTT a tím to pro mě končí
souhlsím že by mohla být řada věcí jinak
i tak jak píšeš
jestli tam jsou nějaký lobby
nebo nějaký jiný důvody,to fakt nevím
za sebe jako fandy,kterej pamatuje ty zlatý časy
bych taky rád viděl "veterány"
o dost mladší než je r.1972
já se určitě nezastávám starejch věcí
a z určitejch důvodů jsem nikdy neměl ani ambice
aby se ze mě stal nějakej licencovanej činovník
argosegu
až se potkáme tak ti to řeknu ústně
sem raději psát nic nebudu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
Ještě by se dali ti jak píšeš samozvaní vládci s rozběhem nakopnout!
tak jsme včera mimo jiné v Radě AMK mluvuili i na téma Řády a "neřády"
to že veteránskej sport je u nás limitiovanej r72
ä jinde jezděj mladší motorky
to není snad žádný lobby
nebo zkostnatění někoho
je to spíš o tom, že v týhle republice není člověk
kterej by si dal za úkol to všechno rozpitvat
vychytat...a aplikovat
pak jistě víš sám, že mezi odborníky veteránskýho sportu
ale i mezi jezdci je neustálej boj mezi tím
co je opravdu bejvalej ostrej závoďák
a co je nějaká stavba, nebo samodomo udělátor
mě osobně to nevadí, protože já se podívám a poslechnu si
i repliku , nebo nějakou stavbu Hondy, Kawasaki ...mě to to je vcelku jedno
takže musel by NĚKDO mít chuť
UEM Řády zakomponovat do Řádu českých
aby dal těmto Řádům jasnej ŘÁD
aby nebylo dohadů kdo co může nemůže
co to je za stroj
pokud by někdo měl schopnost to vychytat
a dám tomu hlavu a patu
tak at to udělá
ale myslím to je téměř nadlidský úkol
protože pokud by se rozjela diskuze na téma
repliky...stavby atd
skončilo by to jenom u dohadů
takže ano aplikujme UEM Řády do Řádů ČR
ale to by musel TEN NĚKDO někde bejt a udělat to
takže asi tak
Řešení je jedno. Je asi 250 - 300 veteránských licencí - nevím, odhaduji. Tito lidé by si měli zvolit vedení, třeba 3 členné. A tito lidé by dali vše do patřičných rovin. Myslím, že by o to zájem měli a těžké by to nebylo vůbec. Řády UEM totiž přesně určují, co je originál stroj a co jede replika a jakou kategorii pak má jet. Lidé ve vedení by neměli mít nic společného s výrobou nějakých dílů, aby nedošlo ke střetu zájmů. Spadali by pod ně i techničtí komisaři. Pokud by došlo ke sporu mezi jezdcem a komisařem, vedení by rozhodlo. Určilo by také specialisty na určité značky, kterí by určili právě co je jaký rok v případě nějakého sporu. Vedení by bylo zodpovědné za kontrolu tratě se zástupci jezdců, řešili by termínovou listinu, prostě ty věci, které u náš jdou tak nějak samospádem. Meli by mandát na určitou dobu a pak by byly další volby.
Techničtí komisaři by rešili stejně jako v nemecku způsobilost stroje k závodu vzhledem k bezpečnosti, ale neměli by právo určovat, do jaké kategorie stoj náleží. To by byla věc vedení veteránského sportu.
1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice
a dalsi: vcera se tam nekteri starsi panove snazili presvedcit pana prokopa at se zasadi o to ,aby na klasikovi mohli jezdit jezdci az od 45 let!!!proste at se do radu da nejnizsi vekova hranice....... taky podle mne pekna blbost! co vy na to??