dik za rady
toto píše Dawe02 05.07.2010 19:14
Suzuki udava 0.3mm limit. Ja jezdil i s kotouci 1.15mm a da se, jen rozhazuji desky. Zalezi take na derivaci, jestli tak je ostry hrbol, muze to i kopat. Idealni je 'prosta osmice'.
Jinak si srovnavam kotouce pravidelne, staci par rychlych prezouvani a je tam par desetin jak nic.
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=90781&fid=18
Naposledy editováno 28.03.2011 22:26:20
1 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku
Vejmi píše: ja ma na K4 treba limit 0,2mm.. meril jsem to a haze mi to do 0,1mm
Limit by mel byt stale 0.3mm, kapitola 8-66 servisniho manualu
Pokud to nekope, tak kotouce nebudou tzv. vybrzdene (variabilni tloustka).
Ani pouhe zvysene hazeni taky zpravidla nezpusobuje popisovane poklesy ucinku. Zkontroluj povrch kotoucu, leskla zdrcatka nebo namodrale plochy prejed jemnejsim smirkem. Vymen desky, nebo je alespon vykartacuj dratenym kartacem.
Pak uvidis jestli jsou treba nove kotouce.
edit: jinak samorejme urcita uroven buzeni od brzd je normalni. Pokud se ti brzdeni jevi jako kmitavy pohyb, muze byt vina ve zvysene vuli nejakeho ulozeni (hlavova sestava, loziska kola).
Naposledy editováno 29.03.2011 02:05:08
2 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku
1 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku
Vejmi píše: to rovnani vypada velice zajimave, funguje to?
na to ani jina metoda neni... funguje
jeste bych doplnil ze to cukani kdyz se brzdi malo muze byt prituhlejma pistkama.. zkusit jestli se dobre vraci... pripadne vycistit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku
Stev píše: Vejmi> ty jo, limit 5 mm, já mám 3,5 a normální tloušťku 4,4-4,6. Házivost stejnou. Ale možná to má co dělat i s velikostí kotouče.
tak to budu mit asi sirsi kotouce
Házivost 1mm, no nic, unašeč korespondoval přesně s házivostí kraje..našel jsem hodinkami extrém, dřevěný špalek, myšlenka na ten matroš jakej to asi je a bum kladivem..
Výsledek? 4mm na druhou stranu než to bylo, už okem to bylo jak bumerang...
Při phledu na rafičku jak upaluje 4x dokola jsem myslel že jsem to pěkně pos**al
Půl dne hraní a jsem na 0,2mm
Příště to budu rovnat jen rukou přímo na motorce.
Jen chci všechny varovat komu při přezouvání třeba spadne kolo a pleskne o kotouč, není problém si takle způsobit klidne půl milimetru vlnu. Je to blato.
edit: tak hlásím 0,1mm
Naposledy editováno 21.08.2011 18:38:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |