Uzavřeno 03.06.2011 v 18:27 uživatelem SVSkritek
Naposledy editováno 04.04.2011 15:00:19
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
Nerikam, na velkym SV bude urcite taky sranda, ale mne treba na malym strasne vadil umirajici vykon a mam pocit, ze na litrovym to bude podobny. Ja klidne ozelim zatah od spodu (i kdyz ho mam s prevodem do sily fakt slusnej), ale dost mi vadi to vadnuti motoru v uz nejakych 2-3tis. ot. pred omezovacem, ale to kazdej taky muze mit jinak.
Priklanim na stranu 954rr (mnohem lepsi podvozek, motor...) a na druhou stranu to nebude nic zakernyho.
SVSkritek píše: Mr.Dreamer>A vite jak to je kdyz se clovek zamiluje, tak ma zatemnenej mozek. Ja kdyz jsem videl SV tak uz taky nebylo cesty zpet. Az pak za 3-4 mesice jsem zjistil ze to moc netahne
Na tohle ma R1_P krasny odduvodneni, proc to tak priroda zaridila.., ale to bychom se uz nebavili o jen motorkach.
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
Sleeper1 píše: na druhou stranu to nebude nic zakernyho.
tyo toto kdybys řekl před 10 rokama, tak se na tebe budou dívat jak na exota. hele, oproti dnešní 200 hp motorkám to nebude stejné, ale pořád je to litr, co má skoro 150 koní. to jen aby se to kor nějak moc nezlehčovalo. ale klučina vypadá, že po SV650 to bude zvládat
Kubát píše: tyo toto kdybys řekl před 10 rokama, tak se na tebe budou dívat jak na exota. hele, oproti dnešní 200 hp motorkám to nebude stejné, ale pořád je to litr, co má skoro 150 koní. to jen aby se to kor nějak moc nezlehčovalo. ale klučina vypadá, že po SV650 to bude zvládat
presne.. sice pravda.. pred deseti lety by to bylo rouhani.. ale zase.. on ma najeto na 70 konovy lehkonohy obratny.. takze skola dobra.. 72 k pred deseti lety taky znamenalo neco uplne jinyho nez dnes.. nadruhou stranu lehkost opvladani sla spolecne s narustem vykonu.. takze ten sleeper dnes v roce 2011 klidne muze vest tyhle kacirsky reci.. a hlavou kroutej uz jen pametnici a uz jen ze zvyku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
SVSkritek píše: Mr.Dreamer> Jo at to beru z jakykoliv strany tak to 954RR vychazi nejlip no. Jedine mne vadi ze pujdu s RV dolu. Ale treba se najde dobry kousek. Nechi zadnou slepovanou studnu na penize. Ale rad si necham poradit od lici co uz neco projeli. Ja na nicem krome SV nikdy nejel. A vite jak to je kdyz se clovek zamiluje, tak ma zatemnenej mozek. Ja kdyz jsem videl SV tak uz taky nebylo cesty zpet. Az pak za 3-4 mesice jsem zjistil ze to moc netahne
SV je dobre ze je hodne pohodlne, to mne laka nejvic no . Ono uz takle kdyz jedu na č. sedlo a pak tam litam a jedo domu. Tak nejedu 400km a jsem pak fyzicky na dne. Na nejake R6 bych to nedal.
Jinak taky si rikam. Ze nejlepsi koupit treba za 90 000 a dvacku si nechat jako rezervu na problemy no
taky jsem se dycky bal studen na penize.. ale mam doma 1000 ccm R4 letos 25 let starej, 135.000 km a nemuzu rict ze by byla vetsi studna na penize nez mlady motorky.. proste menim retez, gumy.. kdyz to parkrat udelam tak jsou na rade desky a po case pak i kotouce... sem tam pak nejaka blbost... protoze preci jen je 25 let stara.. ale za celou dobu z tech blbosti (kdyz nepocitam co jsem si zkurvil sam) byla membrana vodni pumpy kaputt a retizek starteru preventivne. Jinak krom spotrebaku NIC!
pravda, ze pred 10ti lety si kamaraduv tata koupil devitkovyho faryka a nejakych 150 koni bylo pro nas neco absolutne nemyslitelnyho a nikdo v ty dobe by si neodvazil tvrdit, ze je to hodna motorka...
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
SVSkritek píše: zebas> Mno ta zelena taky nevypada spante. Ale nevim nic o tom jak to jede
Tak pojede to srovnatelně s 954R. Říká se o ní, že motorově je to fakt supr motorka, já bohužel nemám s čím srovnávat, ale vyhovuje mi víc a víc- mám na ní zatím nějakých 600km. Po přestupu z GPZ samo nejezdim nadoraz ale kolem 200kmh tam mám celkem často a spotřeba je 6l! To asi bude na Hondě větší.
2 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV
c.j. píše: S tím na 954 problém mít nebudeš. Je fakt malá. To byl hlavní důvod, co mě odradil od koupě 929, je to posez jako na 250tce Ale spíš to byl prvotní šok po přesedlání z VFR. Po přesedlání z GSXR na 929 jsem si už až takových velikostních rozdílů nevšiml, klaždopádně GSXR je mnohem mohutnější.
A vůbec bych se 929 nebránil, ceny 954 jsou většinou značně přemrštěné (vyšší než GSXR K1/K2 někdy i K3/K4 )
to je fakt tak malá? uvažoval jsem o 929 během letoška, ale potřebuju něco na co se vejdu
6 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV
Naposledy editováno 06.04.2011 21:34:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade | henobart | 3 | 21.6.2024 v 06:22 t_freedom |
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |