globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: studenej start
Zdarec mašináři,
problém s mým banďourem - za studena ani bohovi nenaskočí, zato když to chci roztlačit (sytič na plný koule) tak to chytne ani se jednou neotočí celý kolo, přitom startér točí dlouho, už sem to zkoušel se sytičem a plynem, se sytičem bez plynu (údajně správná varianta), bez sytiče s plynem i bez plynu, prostě přes noc stojí a ráno už nenaskočí. Měl sem vyndaný svíčky, tak sem je vyčistil - měly černej suchej povlak, volnoběžný otáčky při zahřátym motoru jsou cca 1500 ale občas kolísnou. Jinak jezdí jako drak, občas za studena při trochu prudším přidání se dusí ale to je myslím normální. Díky za rady...

Uzavřeno 09.04.2011 v 20:58 uživatelem speedfilip
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) studenej start

6.4.2011 v 09:09 | Nahoru | #61
jiris> svicky jsou udajne vloni nove, uz jsem na ne koukal - maji spis cernej ale suchej povlak (samosebou jsem je vycistil a vypalil nez sem je tam slehnul zpatky a protocil sem motorem bez svicek)

(reakce na) studenej start

6.4.2011 v 09:11 | Nahoru | #62
xb> odkaloval jsem to, vsude to teklo v pohode, za plyn pri sytici neberu.

studenej start

6.4.2011 v 09:11 | Nahoru | #63
jdu to naladovat na nabijecku

studenej start

6.4.2011 v 09:35 | Nahoru | #64
Jak to tady pročítám tak mám pocit že nudeš mít problém v baterii. Buď vybitá nebo mrtvá. Cvakající relátka vždy značí slabou baterii. Moc se spoléháš na to co ti řekl bývalí majitel. Prostě si kup za dvě stovky multimetr který se ti hodí nejen tedka. Nabitá baterie po třeba noční odstávce bude mít min 12,5V. Pokud je uplně uzavřená bez možnosti dolití tak pozor na nabíjení /to si pohledej na netu/. Zkus startovat s různou polohou sytiče a vždy bez plynu. sytič Ti obohacuje směs a otevřenej plyn zase ochuzuje. Vyšší otáčky na volnoběh Ti také ochuzují směs tím že máš více otevřenou klapku která tím pádem pustí víc vzduchu. Svíce po delší době by mělí být cihlově zbarvené, černé je bohatá směs.

Naposledy editováno 06.04.2011 09:36:23

studenej start

6.4.2011 v 10:14 | Nahoru | #65
projsi kontakty, hlavně kontakt ke startéru, rozdelat starter, kouknout na uhliky, osmirglovat komutator..

studenej start

6.4.2011 v 10:26 | Nahoru | #66
baterii mam KOYO 12V 8Ah YTX9-BS, byvaly majitek mi ukazoval i ucet od ni, je to gelovka a uz ted po pul hodine nabijeni mi ampermetr signalizuje skoro nabitou baterii, litam tam co pet minut a kontroluju jestli to je v cajku

1 reakcí na tento příspěvek studenej start

6.4.2011 v 12:15 | Nahoru | #67
i mrtvá baterka může mít 12V u baterky jde o Ampéry a ty nezměříš měřákem z Lidlu ten by ti shořel jak papír.
si myslím,že ty svíčky,jak jsou studené,mají větší odpor(vada) a tím pádem ta jiskra není schopná zapálit směs-když ji roztlačíš(moto) jde na svíčku víc elektřiny,kterou nespotřebuje
startér a svíčka je schopná potom směs zapálit.Doufám že mi rozumíš.
To je moje dedukce toho co popisuješ,závada může být ale i uplně někde jinde

studenej start

6.4.2011 v 15:31 | Nahoru | #68
tak baterku sem sundal z nabijecky - prvni pokus o start - starter otocil jednou motorem a hovno - rele necvakalo, roztlacit to slo. Po zahrati na miste sem vypnul motor - sel sem se obliknout, vratim se, natocil sem to normalne starterem bez sytice s trochu pridanym plynem, ujel sem asi 25km s vypnutym svetlem, vratil se, chcip sem to uzavrel sem okruh, vsechno sem vypnul a dotlacil do garaze. Zitra se uvidi...

(reakce na) studenej start

6.4.2011 v 15:34 | Nahoru | #69
jiris> takze myslis svicky? no mam tam nejaky brisky... udajne vloni novy - nemam podlozeno

studenej start

6.4.2011 v 15:54 | Nahoru | #70
Brisk, NGK, nebo Denso? jaky ja tam vrazim?

studenej start

6.4.2011 v 18:19 | Nahoru | #71
Brisk vyhovuje. Ngk v pohodě ale na neseřízené motorce kde hrozí ulití jdou do kopru.

studenej start

6.4.2011 v 20:10 | Nahoru | #72
a dělalo ti to už když si to koupil bo až po nějaké době, ty svíčky by měli bejt správně cihlový ..

1 reakcí na tento příspěvek studenej start

6.4.2011 v 21:21 | Nahoru | #73
no ja nevím,když ti baterka po nabití 1x protočí motorem a nic... umře ,ještě jde vyzkoušet starter. a to tak,že naprudko napojíš na startér + 12v,třeba start. kabelem z baterky+12v(te co máš v motce) na ten šroubeček co je na něj přiveben tlustý drát(Starter),tím obejdeš ty relátka,ale bacha at se nedotkneš kostry nebo něčeho kolem železného,bude to jiskřit a zanechá to stopy .Mě kdysi na gsxr taky moc netočil startér,měl jsem 1 válec plný benzínu a kompres to prostě nestlačila-uchcaval mi brutal karbec

studenej start

7.4.2011 v 08:30 | Nahoru | #74
muze na to mit vliv ze jsem na vypinaci elektriky nechaval RUN? dneska pres noc jsem tam nechal OFF... podle me by to bylo jen prukazem toho ze mi to nekde probiji, v podstate sem to vypinal jen klickem a o OFF a RUN jsem se nestaral. Ja nevim ta nabijecka jak moc to nabila, po trech hodinach zacala byt baterka teplejsi tak sem to radsi odpojil, mam podezreni na ten starter kdyz necvakalo rele...

(reakce na) studenej start

7.4.2011 v 08:32 | Nahoru | #75
jiris> zalitej valec nemam, to by to vylitalo kdyz sem mel venku svicky a protocil sem to bez nich a nejezdilo by to tak dobre

1 reakcí na tento příspěvek studenej start

7.4.2011 v 08:42 | Nahoru | #76
Buď máš někde příšerné přechodové odpory v konektorech, nebo v tahu startér, nebo mrtvá baterka. Nejjednoduší bude napřed si půjčit od někoho zdravou baterku na zkoušku.

edit: jinak poloha chcípáku nemá při vypnutém klíčku žádný vliv.

Naposledy editováno 07.04.2011 08:42:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studenej start

7.4.2011 v 08:51 | Nahoru | #77
Bludevil> Já bych to tipnul na ten tah startéru, díky tomu, že při teplém motoru už to točí snáz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studenej start

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2011 v 08:54 | Nahoru | #78
speedfilip> Napřed zkus tu jinou baterku. Pokud to problém nevyřeší, vem spray na kontakty a pečlivě projdi celé vedení od baterky do startéru, očisti, dotáhni atd. Pokud to nepomůže, bude problém ve startéru samotném.

1 reakcí na tento příspěvek studenej start

7.4.2011 v 08:55 | Nahoru | #79
Furt vidím problém v baterii nebo nabíjení. Nemůžeš mít po 3 hod. teplou baterku. Kolik A do ní pereš? Vyčistil bych svíce, zkontroloval zda mi tam jde benzín a zkusil ji nastartovat pomocí autobaterie s odpojenou motobaterií. Sytič používat ve "vyzkoušené" poloze a bez plynu.
A baterku si dej někam přezkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studenej start

7.4.2011 v 09:04 | Nahoru | #80
Bludevil> Tak mrtvou baterku bych zjistil merakem si myslim - nebude mit takovej vykon...

(reakce na) studenej start

7.4.2011 v 09:11 | Nahoru | #81
speedfilip> Nezjistis skoro nic...

(reakce na) studenej start

7.4.2011 v 09:15 | Nahoru | #82
Vladimir> ta nabijecka byla pro baterky od 10Ah vejs, ja mam 8 Ah, benal mi tam jde, to by svice nemely cernej suchej povlak - plnejsi smes

1 reakcí na tento příspěvek studenej start

7.4.2011 v 09:23 | Nahoru | #83
mozna to bude vic problemu, ono kdyz sem ty svice vycistil a vratil tak to chytlo i za studena na starter i kdyz tocil pomalejs...

(reakce na) studenej start

7.4.2011 v 09:38 | Nahoru | #84
speedfilip> Ano, ale problém s pomalým během startéru jsi nevyřešil, jen jsi docílil, že i při jeho špatném chodu dokázala vyjímečně chytnout díky enormně čistým svícím...
Tudíž nespekuluj furt se svícema, vymeň baterku, projdi kontaky a bude

studenej start

7.4.2011 v 11:01 | Nahoru | #85
Takhle blbě mi chytala bejvalá (Suzuki GSX600F) .Kámoš mi poradil ať dám sytič,jen tak naprázdno bez startovaní naplno protočím plynem a teprve pak startovat.Čoveče,vypadá to jako blbost,ale ono to pak chytalo .Ta Sůza to dělala vždy na začátku sezony kdy jsou ještě chladná rána,za tepla vrčela už na první cvrnknutí.

studenej start

7.4.2011 v 12:34 | Nahoru | #86
tak chytla na sytic a pak uz chytala furt tak uvidim, nasel sem kabilek se kterym kdyz sem zahejbal pri nastartovanym motoru tak problikavala kontrolka na neutralu jako pozhasinala a zase se plne rozsvecela, z cehoz soudim ze to je dobijeni, tak sem s nim parkrat zahejbal poradne, procistil sem tam ten spoj a uz neproblikava, tak uvidim dal...

studenej start

7.4.2011 v 20:06 | Nahoru | #87
tak dnes bez problemu, chytala furt jak o zivot, mensi projizdka 2x 25 km a uvidim zitra...

studenej start

9.4.2011 v 20:57 | Nahoru | #88
Takže všem děkuji za snahu o pomoc, nakonec to přecijen byl asi ten kabilek, od té doby všechno v pohodě, nic neblbne a startuje jak má...
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit blázen1 8 6.1.2020 v 21:57 kerut
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit RamBit 32 21.10.2019 v 21:32 paja1234
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit Starda 15 21.10.2019 v 12:40 RUTAN
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit Aneta-Jarous 6 16.7.2019 v 20:53 petr.machy


TOPlist