1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších
Ja se na tom sestikilu citil bajecne, takove mensi hravejsi , nemusis porad davat bacha.
Nejvetsi plus - nesezere to i travu kolem cesty kdyz si trosku zaradis Ja bych to klidne i vymenil, do naseho provozu je sestikilo idealni stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších
Kup tu, co se ti líbí, která tě na první pohled vzala u srdce a vyraž na silnice
Naposledy editováno 07.04.2011 21:26:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
R4Zzy píše: Co se týče 6stky a argumentu, že to připadne malé .. Jestli ti Gixxero SRAD připadne malý tak to potom už nwm co chceš krom Hayabusy
on ale mluvil o cbr 600 ty bambulo
Naposledy editováno 07.04.2011 21:50:59
proste mi to pride divny rikat "to nevyuzijes" ...kdyz si to tak prelozim, tak vlastne malokdo vyuzije celej potencial svy masiny (at je to sestka nebo litr, nebo cokolif). malo kdo to klopi na stupacku a jezdi na hranici schopnosti svy masiny...takle bych to fak hold neresil - proste si kup co se ti libi a co ti vyhovuje...
OK když jedu zalehlej tak toho větru pocitově neni tolik ale stačí aby člověk trochu seděl mimo ideální posed a fouká jak svin...
Pokud chceš něco na čem nefouká kup si Harlej s mega štítem nebo goldwing.
Litr je dobrej v tom že máš velkej krouták a sílu většinou nastupující dost nízko oproti 6 kterou prostě vytočit musiš aby jela stejně.jenže LITR neni tak hravej jako 6 , to je většinou nekompromisní mrcha co se nejlíp cejtí okolo 180KM/H a malý zaváhání na plynu znamená 250 jako nic.a jezdit na litru předpisově NEJDE!a to mam cbr1000rr 06 to je prý litr který oproti ostatním moc nejede.
2 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších
A nevidím proč by neměl někdo zvládnout litra.Výhoda dnešních sportovních litrů je velice nízká hmotnost, výborné brzdy a tudíž nádherná ovladatelnsot. Což člověk neocení jen při rychlé jízdě, ale naopak při krizových situacích, když člověku vletí do cesty auto z vedlejší apd., tam kde bych s VFR na 100% ležel, zastavím s GSXR na poloviční dráze.
Jediná motorka, na které skutečně nešlo jet předpisově, byla 2T RGV 250. Ta jela prostě stylem plný nebo nic. Ale s litrem mi nedělá problémy loudat se městem 50km/h
Pokud motor nebudeš dráždit nad 6tis rpm, tak to je beránek.
tady na ukázku akcelerace na šestku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších
Tomáš_GSR píše: ....Nebo myslite, ze se zabiju na obojim? :D....
nech si tady poradit, co se ti vlastne libi, na cem vlastne umis a neumis jezdit, pripadne na cem se zabijes a nezabjis a na vlastni nazory a vlastni priority ser.... dyt vo co de.. kluci na foru rikali...
jinak ja bych sel do litra, jestli si bezmozek, tak na svestce ti bude neco chybet a stejne do toho litra casem pujdes a pokud jezdis hlavou, tak se litra nemusis bat.. na trojku je to jak automat, utahne od 40 do 240... se sedmpade nemam zkusenost...