Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: Vito_Corleone> No ja mam odlitano tak max 20MH a doted jsem steloval karbec, ale uz je v cajku, takze ted jen jezdit a pozorovat. O tom shineraji je psano, ze motor je prakticky neznicitelnej, kdyz je o nej dobre postarano. Takze menit olej a mooozna stelovat cas od casu ventily. Ale z motorky a auta jsem zvyklej na to,ze ventily si reknou zvukem,az budou chtit stelovat. Mimochodem, nestaci ti vymenit jen pistni krouzky? Co ti na tom odchazi vlastne? Taky zalezi diky cemu ti to odchazi, treba spatna smes, spatny olej, spatne serizene ventily. Spis najdi pricinu. Nebo jezdis jak prase.... Pit me chytl,takze budu jezdit hodne, no a az se to posere, tak to sem urcite napisu. Ale MH pocitam odhadem.
Já na tom nejezdim, to je bráchy motorka, já mam motor Lifan. Jezdíme zhruba stejnym stylem, že by jezdil ostřejc se říct nedá, oba tak nastejno. Ventily seřizujem po 15 mth i s výměnou oleje a dává stejnej olej jako já, takže tady problém taky neni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Nak tak, pozadujou servisky a pritom to flakaj. Ono je to sileny, kazdejch 10MTH, to bych tam jel kazde dva tydny, kdyby se to nesralo a jezdilo Reseni je jednoduche, pristoupit na to jejich a vzdy uprostred intervalu si udelat jednu vymenu doma, tedy olej co 10MTH, ventily staci jednou za 20MTH kdyz to nebudes vytacet do sracek.
jojo udělám to jak říkáš v 10mth sito vimněním sám a ve 20 tam pojedem ... jinak neska sem tam dal pořádnej řetez!! od RK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: Já na tom nejezdim, to je bráchy motorka, já mam motor Lifan. Jezdíme zhruba stejnym stylem, že by jezdil ostřejc se říct nedá, oba tak nastejno. Ventily seřizujem po 15 mth i s výměnou oleje a dává stejnej olej jako já, takže tady problém taky neni...
Hm, tak to bude nejspis krouzkama po tom co jsi napsal, ale je to divne. Oelj lejes 10W40 4T predpokladam(na znacce nesejde). Jeste ze by to spatne mazalo pod pistem a tim padem by sly krouzky do kytek driv. Ted byt na tvem miste volam do znamych e-shopu s pitama a ptam se kolik MH by mel vydrzet pist at mas jasno.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: Vito_Corleone> No ja mam odlitano tak max 20MH a doted jsem steloval karbec, ale uz je v cajku, takze ted jen jezdit a pozorovat. O tom shineraji je psano, ze motor je prakticky neznicitelnej, kdyz je o nej dobre postarano. Takze menit olej a mooozna stelovat cas od casu ventily. Ale z motorky a auta jsem zvyklej na to,ze ventily si reknou zvukem,az budou chtit stelovat. Mimochodem, nestaci ti vymenit jen pistni krouzky? Co ti na tom odchazi vlastne? Taky zalezi diky cemu ti to odchazi, treba spatna smes, spatny olej, spatne serizene ventily. Spis najdi pricinu. Nebo jezdis jak prase.... Pit me chytl,takze budu jezdit hodne, no a az se to posere, tak to sem urcite napisu. Ale MH pocitam odhadem.
Odhadem to je docela blby =D.. A 20 mth je docela dost, ja za celou dobu co to mam mam nalitano 23 mth =D.. 1 mth najedu tak za jeden trening, nekdy vic nekdy min..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: c.j.> Já moc nejezdím, teď prachy roztáčím po akcích, páč ten benzín je nehorázně drahý a za vyjížďku dávat 3kila to je raději prochlastám
Ty vole zlata tri kila, 6000 kilaku na BMW F 650 ST me vyslo na asi 500Kc/100km a u KMX 125 budu diky nekonecnejm opravam ted po vybrusu na 900Kc/100km Coz uz jsou fakt dost sileny castky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: SirIndy> tak já počítám jen benzín kdybych z toho měl udělat průměr tak se dostanu taky na hodně velkou částku, nedávno sem měnil řetězovku a to taky bylo celkem drahé
Retezovka je nic, ta toho dost vydrzi, kdyz se o ni clovek stara, ale u silnic jsou to po benzinu hlavne gumy, taky povinne ruceni, u offroadu olej a vybrusy, nebo olej a serizovani ventilu a hlavne necekane vydaje pri crashich a zavadach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Joey-21- píše: Odhadem to je docela blby =D.. A 20 mth je docela dost, ja za celou dobu co to mam mam nalitano 23 mth =D.. 1 mth najedu tak za jeden trening, nekdy vic nekdy min..
A jak bys pocital MH v pripade ze nechces dat 600kc za to pitomy pocitadlo? Dam si asi do garaze parir a budu si delat carky. A taky pocitam za trenink tak hodku a pul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Joey-21- píše: Uz nevim kdo, ale nekdo tady psal ze bez opravy motoru tady najel pres 350 mth, coz si ani neumim predstavit najezdit..
No bez počítadla jsem taky čekal, že najedu 70-80MTH za rok.. No a koupil jsem počítadlo a za 5 měsíců (od půlky listopadu) už mám najeto 60MTH A to vyjedu max jednou za víkend po obědě na 3-4 hoďky celkového času (i s oblečením, umytím..)
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: Hm, tak to bude nejspis krouzkama po tom co jsi napsal, ale je to divne. Oelj lejes 10W40 4T predpokladam(na znacce nesejde). Jeste ze by to spatne mazalo pod pistem a tim padem by sly krouzky do kytek driv. Ted byt na tvem miste volam do znamych e-shopu s pitama a ptam se kolik MH by mel vydrzet pist at mas jasno.
Dáváme 10W-40 (Motul 5000 nebo Elf 4HP eco) a na léto 15W-50 Motul 5100. Na dirtbike.cz píšou výměna pístní sady po 30 mth. Taky nevim, proč to odchází tak brzo, ale jak sem psal, týká se to jen toho Shineray 150. Na Lifanu 140 jezdim už 3 roky, projeto 240 litrů benzínu a píst furt původní... Počítadlo nemam, beru co 1 litr, to 1 mth. Nejezdim mx tratě, jen občas, spíš enduro ježdění ve volný přírodě a motorku vubec nešetřim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
diesell píše: Vito_Corleone> Pockej, psal jsi ze mas 140MT a davas treti pist,takze to by sedelo podle dirtbike.cz. Jen si myslim, ze by to melo vydrzet vic. Ale nemam s pitama a cinskyma motorama zkusenosti. Vito, myslis ze bys mi mohl vyfotit motor, pokud ho mas jeste rozebrany? Rad bych vedel, jak to vypada, kdybych to mel taky rozhazovat nekdy...
Neupsal se 30 misto 300 ? To by pak nedavalo smysl co psal...
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
djevoo píše: taky asi nejdrahsi.. ale zase kvalita uz musi byt nekde jinde nez u x-motos. =)
Ja sem postupne dospel k nazoru ze nejlepsi je koupit levne X-Moto a vyladit si ho k obrazu svemu nez vyplaznout za drahou Cinu co se rozsype stejne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: djevoo> ten motor bude podle mě ale pořád slabý, použitelné budou tak první 3 kvalty, pak to začne ztrácet, tomu by bodnul objem 250
Aneb jak postupne zabit pitbiky posunovanim smerem k velkejm motorkam 250ccm do origo praveho 14/12 pitbiku nenacpes, do 17/14 uz ji X-Moto dava.