1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
Naposledy editováno 19.04.2011 10:57:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
2 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
Na autě jsou originál 14" kola a doporučený nějaký tlak v gumách. Co s tlakem, pokud vyměním kola za 15" nebo 16" ? (Jsou uvdenené v dodatku jako možná alternativa) Nechat stejný? Změnit? Podle čeho? Na gumách je uvedený jen maximální tlak... Foukám to tedy jen odhadem, ale nemám v tom jasno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
carlos38 píše: kov> Já bych tlak nechal stejnej. Ale asi bych se kouknul na víčko nádrže, nebo na dveře, kde se tyhle věci píšou.
Jasné, to vím, že to tam je. Ale nikde není napsané, že to platí pro všechny rozměry pneumatik, tak jsem si myslel, že by to mohlo platit jen pro gumy(14") se kterými to výrobce prodává a když dám např. 16", že mají kvůli jinému rozměru jiné předepsané tlaky.2 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
Razhel píše: Jako chlapi, uvažujte trochu. Výrobci aut a motorek investují miliony nebo miliardy do testů, crashtestů atd. a ty čísla si nevycucali z palce
no vidiš a stejně se mi lepší jezdí P 2.3 Z 2.2 místo předepsanejch 2.5 na obou
E: Pireliho obuv P:SC1 Z:SC2
Naposledy editováno 19.04.2011 21:22:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
Razhel píše: Jako chlapi, uvažujte trochu. Výrobci aut a motorek investují miliony nebo miliardy do testů, crashtestů atd. a ty čísla si nevycucali z palce, pak příjde nějaký Pepa z Vepřína a říká úplně jiné čísla, zkuste se zamysled nad tímto, než se na něco ptáte a jakou odpověď očekáváte. Nerýpu, jen dávám k zamyšlení.
Vidíš a to je jedna z častých mystifikací a není to vůbec pravda. Výrobce investuje velké peníze do testů, to je fakt, ale testuje stroj za všech možných podmínek a z toho udělá nejvhodnější kompromis. Motorka musí fungovat jak pod 60ti kilovým klukem, tak když je přetížená 2ma lidma a bagáží. Musí fungovat jak při ostré jízde při 40°C, tak při cestování v 5°C v horách. Z toho jasně vyplývá, že udávaný tlak výrobcem není to nejlepší pro tebe, ale je to to nejlepší, pokud chceš kompromis. Pokud ale jezdíš, jen když je krásně a třeba jen na okruhu (kudlu na silnici) určite udávaný tlak výrobcem nebude nejlepší možná volba. A to teď nemluvím jen o tlaku pneumatik, je spousta dalších parametrů, které lidi nastavují slepě dle manuálu, aniž by o tom něco věděli.
Já zastávám názor, že chce nejdřív pochopit, k čemu je daný parametr dobrý, co ovlivňuje a pak si otestovat, jaký vliv to má na motorku/jízdu a ne jen slepě následovat pár řádků, kde navíc může být tisková chyba či jiný omyl.
PetrS píše: Vidíš a to je jedna z častých mystifikací a není to vůbec pravda. Výrobce investuje velké peníze do testů, to je fakt, ale testuje stroj za všech možných podmínek a z toho udělá nejvhodnější kompromis. Motorka musí fungovat jak pod 60ti kilovým klukem, tak když je přetížená 2ma lidma a bagáží. Musí fungovat jak při ostré jízde při 40°C, tak při cestování v 5°C v horách. Z toho jasně vyplývá, že udávaný tlak výrobcem není to nejlepší pro tebe, ale je to to nejlepší, pokud chceš kompromis. Pokud ale jezdíš, jen když je krásně a třeba jen na okruhu (kudlu na silnici) určite udávaný tlak výrobcem nebude nejlepší možná volba. A to teď nemluvím jen o tlaku pneumatik, je spousta dalších parametrů, které lidi nastavují slepě dle manuálu, aniž by o tom něco věděli.
Já zastávám názor, že chce nejdřív pochopit, k čemu je daný parametr dobrý, co ovlivňuje a pak si otestovat, jaký vliv to má na motorku/jízdu a ne jen slepě následovat pár řádků, kde navíc může být tisková chyba či jiný omyl.
Je pravda, že tímto směrem jsem neuvažoval, díky za prozření
1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk Honda CBR 600F Sport | Zoulik11 | 27 | 13.9.2024 v 18:20 Pedl |
Široká řídítka na CBR 600 F4i Honda CBR 600F Sport | Mircez | 2 | 27.8.2024 v 13:30 Krautkopf |
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |