začátkem téhle sezóny mně ale začla zadní guma ucházet takže jsem zadní kolo rozdělal noa nestačil jsem se divit
zadní duša doslova rozedrana. po bocích. kdybych jezdil na měkkým zadním kole tak bych se nedivil ale takhle? ta duša vzadu vydržela míň než plášť!
dušou to asi taky mohlo těžko byt protože continental zrovna pochybný věci nedělá.
jediný co mě napadá je snad to že když mám mašinu naklopenou (tim myslím náklon jako když už drhnu stupačkou) tak stačí aji malý nerovnosti a mašina se začne houpat a plavat, aji když je zadní guma přefoukaná tak se vlní jako kdyby byla podhuštěná. mohlo se to teda takhle prodřít tim častým a hlubokým klopením?
jak to prodírání v tom případě eliminovat? vlnění se částečně potlačilo přitvrzením tlumičů na maximum ale úplně to samozřejmě nezmizelo, navíc jsem tak jezdil už celej poslední rok a guma samozřejmě čim je přefoukanější tak tim míň drží protože má menší plochu aji když je stabilnější.
nevíte co teda s tim nebo nemáte nějakou radu?
ještě bych rád doplnil že rozedranější byla pravá strana na kterou to beru víc
Další věc, která mě napadá... nemáš rozdílný(špatný)rozměr duše a pneumatiky? Nemáš špatný rozměr pneumatik a ráfků?
1 reakcí na tento příspěvek moc "ostrá" jízda?
1 reakcí na tento příspěvek moc "ostrá" jízda?
To se pak nediv, že se duše odře. Sice se všude uvádí že do bezdušové pneu můžeš dát duši, ano můžeš, ale nediv se těm odřeninám.
Pokud se někdo domnívá, že se ti pneu protáčí na ráfku, tak to možné je, snadno to zjistíš, když si po montáži uděláš na pneu i ráfku značku barvou. Podle mě ale tohle odření je z toho, jak se v zatáčce, jak správně píšeš, pneu zmáčkne a zase vrací. Tím ti dře duši.
1 reakcí na tento příspěvek moc "ostrá" jízda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moc "ostrá" jízda?
rrss píše: Podle fotek máž TL pneu /šikmé drážky otisklé do duše - přiznaná kostra pneu/.
Nemá bezdušáky, má klasický dušový Mitasky. Ony jsou to jedny z mála přežívajících diagonálek - proto ten tvar kostry.
Pro Memphise:
Když jezdíš jak dobytek (a to neukecáš, nezvlád jsem se tě držet, ani kdyžs měl vysranej motor), tak nemůžeš čekat, že ti duše vydrží tři roky, nebo nedej bože ještě víc. Je to holt spotřebák. Radši kupuj Mitas (nejsou tak drahý a jsou docela odolný) a měň je častějc.
A-JE-TO píše: ja leju do duši mléko, asi 2 dcl, ale nesmiš dostat defekt, jinak ti poděkují při opravě.
ma se lit smetana (hustsi, mastnejsi), taky jsem to delal... ale to se dela u starych dusi, ktery uz propousti starim.. u novoty bych spolehal na to "ze continental vi co dela"
1 reakcí na tento příspěvek moc "ostrá" jízda?
Ale každopádně jsi pobavil to zase jooo a ještě jeden přidávám za tvé nadšení ze "staré" dobré Jawky, to se dnes u těch mladých už moc nevidí.
Jinak k tvému dotazu - taky bych zkusil ten pudr (mastek) ale to už ti radili jiní přede mnou.
guma se ti může na ráfku protočit leda tak když je naopak podhuštěná a to ještě gumu nerozedere ale akorát vytrhne ventilek. navíc se to nestane v zatáčce ale jedině při akceleraci nebo brždění. v zatáčce bys ju mohl leda tak vyzut, což bych chtěl ale s dušou vidět, opět ale pouze při podhuštěné
já se chvástat nehodlám, pouze nepopírám že nejezdím mírně. ovšem stálo by za úvahu jestli ty nebudeš nějakej hrdina s blatem na hřišťu co se bije do hrudníku když se zatnutejma zubama dá na rovince plnej plyn ale jinak ho předjede dvacet let stará mašina se čtvrtinovým výkonem
to samý platí pro kolegy pod tebou co je taky strašně kůl
1 reakcí na tento příspěvek moc "ostrá" jízda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moc "ostrá" jízda?
je mně jasný že soudruzi s ní měli asi jiný plány než broušení stupaček, spiš něco jako cesta do práce ale vždyť nejde ani tak o mašinu jako spiš o dušu která nevydržela a až přehuštěná tak se prožvejkala což je přece nesmysl, ne? gumě je přece jedno co na ní sedí za mašinu, ne? teda pokud ju nebude přetěžovat atd.
jinak neni problém na ní brousit v každé zatáčce s dobrým povrchem stupačku a to ani při maximálním náklonu těla dovnitř zatáčky