1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
"
a jakýho monstera bys chtěl? Osobně bych šel do M1000 - dvě svíčky na válec, litr, Showa a Brembo brzdy... kam se na to hrabou měkký přední vidle u SV a impotentní brzdy.
Spolehlivostí je na tom dvouventil stejně nebo lépe než SV. V mojí Duc mám stejný motor a za komplet velký servis (řemeny, olej, ventily, půlkroužky, seřízení) jsem platil 7500,-.
Malý SV jsem měl na servise a trošku jsem ho očumoval. Nelíbí se mi zpracování dílů, nelíbí se mi jak jak vše hnáno na low-cost. Pokud chceš motorku jako Motorku, koukni se jinam než k SV.
Tak a teď do mě rejžožrouti.
"
výkonový rozdíl Monster 600 vs SV650 je velký, tady bych radši být tebou koupil starší Monster 900 (pokud nepotřebuješ 25kw).
pořádný Showy USD vpředu,
zlatý bremba
suchá spojka a pod.
CO se týče cen, dvouventil Ducati je na servis levnější než SV650 ;) podívej se na stránky Ducati, je tam i ceník. S díly není absolutně žádný problém, vše skladem nebo do pár dní k dispozici.
A podívám li se na vedle sebe stojící SV650 a M900, Monster jasně vede.
Na M600 začínala bejvalka. Zvládla to v pohodě a teď vesele kočíruje Griso 850.
600 je slabá, 5ti kvalt, karbec. 620/695 jsou šestikvalty a s výkonem jsou na tom lépe.
A M900? S opatrností bych do začátku doporučil i to
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
RomanSS píše: Za ty peníze vem SVčko... 620 za 50 neseženeš. 900 by byla lepší maso, ale za 50 taky seženeš starou šumku... Tak se uspokoj s rozpočtovou SV. Na začátek...pak přišetříš a koupíš litrovýho monstera.
620 za 50 neseženeš?
MedvědDucati> Kde si přišel na to že 620 je 6ti kvalt, já tam mám jenom 5 kvaltů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Sojky píše: 620 za 50 neseženeš?
MedvědDucati> Kde si přišel na to že 620 je 6ti kvalt, já tam mám jenom 5 kvaltů.
a nemáš Darka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: a nemáš Darka?
NE, mám Romanovo Sporta a kvaltů jsem napočítal 5, radši je jdu ještě přepočítat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Sojky píše: NE, mám Romanovo Sporta a kvaltů jsem napočítal 5, radši je jdu ještě přepočítat
Sport 620 není Monster 620 :)
Monster 620 Dark - 5 kvalt
Monster 620 ie - 6 kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: Sport 620 není Monster 620 :)
Monster 620 Dark - 5 kvalt
Monster 620 ie - 6 kvalt
No jo ale motor je stejnej, je to taky IEčko a rok je to 2003 takže to taky neni jeden z prvních.
Tak jsem je přepočítal a je jich 5. Stejně používám většinou jenom první 3 maximálně 4 takže je mi to jedno.
Naposledy editováno 28.04.2011 18:38:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Sojky píše: No jo ale motor je stejnej, je to taky IEčko a rok je to 2003 takže to taky neni jeden z prvních.
u SS nevím, ale u monsterů právě vím, že 620 dark má jen 5kvalt. Ale zřejmě znáš italské motorky velmi krátce, ono datum výroby 2003 neznamená, že se tam díly neválely jak dlouho
Ohledně ceny dílů, co tam chcete řešit za díly? Spotřebák (řetězovka, filtry, olej atd...) stojí stejně jako na všechno ostatní , když odejde regulátor, pořídíš náhradu jako na všechno ostatní , řemeny a podložky stojí pár stovek a když to náhodou zboříš, tak dílů se dá sehnat po bazarech dost a za hodně slušnou cenu... Jinak mě nenapadá co tam víc řešit za díly...
K těm najetým kilometrům, nevím, ale já to kupoval s 20ti tisíci Km na tacho jako 14 let starou mašinu (takže měla nejspíš už o dost víc) a teď mám něco pod 60 tisíc a jezdí to pořád dobře , žádnej náznak že by se to mělo zítra vysypat tam zatím opravdu nepozoruju...
Ke spolehlivosti nemám co dodat, jezdí to, startuje to, elektrika je v pohodě i za deště...
Šel bych do Monstera, ale čím vyšší model, tím lepší volba!
2 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
Jo a jak píšou kluci,na M600 bych hodil bobík,to máš lepší vzít Jawu,když už tak teda 750 nebo 900,800 jsem měl a už bych to víc nechtěl,nejlepší je ten twinspark 1000,to je skvělý kladivo,ale do začátku moc...
Naposledy editováno 28.04.2011 18:46:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: u SS nevím, ale u monsterů právě vím, že 620 dark má jen 5kvalt. Ale zřejmě znáš italské motorky velmi krátce, ono datum výroby 2003 neznamená, že se tam díly neválely jak dlouho
No ono je to celý nějaká slepenina, už jsi někdy viděl v Ducati Kokusan alternátor? Já ho tam měl i když tam má bejt úplně něco jinýho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Ďuričko píše: 8000km,čili 2000km do ventilů a teď co?Dovolená bude v plánu na 3500km a ty si budeš drbat hlavu,jestli zajet na servis předčasně nebo riskovat...
tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?
s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku
VlastíkPlamínek píše: tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?
s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku
Přesně, navíc i intervaly jsou u Ducati přívětivější. U Suzuki je po 6000 km olej a ventily kdežto u Ducati až po 10000 km. Servis vyjde na +- stejný peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?
s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku
Mno o 500 jsem nemluvil,8000+3500 je? 1500 bingo...a ted si vezmeme mladýho "Valentýna",Monster ho děsně baví a tak mu dává čočku fest,moc do toho nevidí,je to beginner a tak to občes přetoči blbym ukopnutím kvaltu ve vysokejch rpm.Občas někde machry s vytáčením do omezovače...jó tam už bych se bál Dukny prostě potřebujou pravidelnej servis opravdu,jinak je zle...moto jsem nechával vždycky servisovat v Duc servise,informací mam dost a historek z první ruky už taky.
Tím ale nechci degradovat Ducati,to svezení je fajn!
Ďuričko píše: Mno o 500 jsem nemluvil,8000+3500 je? 1500 bingo...a ted si vezmeme mladýho "Valentýna",Monster ho děsně baví a tak mu dává čočku fest,moc do toho nevidí,je to beginner a tak to občes přetoči blbym ukopnutím kvaltu ve vysokejch rpm.Občas někde machry s vytáčením do omezovače...jó tam už bych se bál Dukny prostě potřebujou pravidelnej servis opravdu,jinak je zle...moto jsem nechával vždycky servisovat v Duc servise,informací mam dost a historek z první ruky už taky.
Tím ale nechci degradovat Ducati,to svezení je fajn!
Vysoký otáčky tomu ale nevadí, desmodromickej rozvod je na ně stavěnej. Údajně by desmo rozvod měl vydržet až 30000ot./min. Takže nějaký přetočení na 11,5-12 tisíc je bez problému, dělat by se to ale nemělo.
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
Naposledy editováno 28.04.2011 19:08:25
2 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
jinak ještě k těm cenám,origo oba přední brzdiče na 996 stojí 10000káčé,co jsem slyšel,tak na ZX10R 08´stojí jeden 15000káčé ...a jak ta ducka brzdí!!
Naposledy editováno 28.04.2011 19:28:54