2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Ďuričko píše: Tak snad nebudem slovíčkařit dobře 6kilčo není malorážka,ale v případě monstera je to objem pro začátečníky a může si každej sáhnout do svýho svědomí a zavzpomínat,jak se choval k první motorce. jak říkám záleží na přístupu,netvrdím že desmo s najetýma 11500km vždycky chcípne na ventil v pístu ale za jistejch okolností se to stát může a to je to co mě na Duc nebaví
aby ti to chcíplo na ventil v pístu tak by ses musel hodně, hodně, hodně snažit. A tím hodně snažit nemluvím o občasném vytočením do omezovače nebo přetažením intervalu o 1500km
ber to takhle. Všechny desmo motory od Duci (2V) jsou jen nafouknutý motory původem z Darmahu/Pantahu. A za ty roky to maj italové sakra vychytaný, to mi věř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: aby ti to chcíplo na ventil v pístu tak by ses musel hodně, hodně, hodně snažit. A tím hodně snažit nemluvím o občasném vytočením do omezovače nebo přetažením intervalu o 1500km
ber to takhle. Všechny desmo motory od Duci (2V) jsou jen nafouknutý motory původem z Darmahu/Pantahu. A za ty roky to maj italové sakra vychytaný, to mi věř
Zas tak hodně,hodně,hodně né,jak říkám,někdy jsou půlkroužky v poho,tj. lehce sploštělý a někdy na placku,záleží jak s tím jezdíš.Opakuju,že případ o kterým mluvím je mizivé promile a že mě to na duc sere!Nechci z toho dělat obecnej vždy platící PROBLÉM. Jinak ale,že Ducka potřebuje víc než garážovej servis Franty Vošáhlíka je holej fakt.Řemeny si neuděláš,ne tak jak maj bejt správně...třebas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Ďuričko píše: Zas tak hodně,hodně,hodně né,jak říkám,někdy jsou půlkroužky v poho,tj. lehce sploštělý a někdy na placku,záleží jak s tím jezdíš.Opakuju,že případ o kterým mluvím je mizivé promile a že mě to na duc sere!Nechci z toho dělat obecnej vždy platící PROBLÉM. Jinak ale,že Ducka potřebuje víc než garážovej servis Franty Vošáhlíka je holej fakt.Řemeny si neuděláš,ne tak jak maj bejt správně...třebas
Udělám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Ďuričko píše: VlastíkPlamínek> Joo?A jak nastavíš napínací kladky bez montážní měrky?Jestli jí máš tak to po tom jo
když chci dělat doma, musím na to mít nářadí. A to se dá sehnat i v druhovýrobě
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
Naposledy editováno 29.04.2011 14:05:23
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
Jo a ještě jedna věc, řešilo se tu ohledně ceny servisu a náhradních dílů...No když koupíš slušnou SV 650 nebo litra, tak pokud pravidelně měníš olej, filtr a pár pičovin, tak to řešit moc nemusíš, bo se na tom nemá co posrat. Já mám SV Skoro 4roky a krom oleje a nějakých filtrů jsem nic neměnil....Já nepotřebuju mít nastudovaný co co stojí jako Vlastík Plamínek....
No, není nad japonskou spolehlivost...
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???
JendysS22 píše: na jednu stranu je pravda že me Ducati přitahuje víc než Japonec ale tim nechci říct že Janopec až nakonec... a když se na ty Monstry tak koukám tak už je to celkem takový ,,ošklivim,, stavu i když ty SV taky ale přeci jenom se z toho dá vybrat.. když se mrknu na cenouky tak to je jasný volba pro SV a ten servis bych až tak moc nehrotil... pordá váhám... ale spíš bych se přiklonil k SV tak mi to zkuste ještě rozmluvit nějako detajlneji
A už jsi se svezl nebo aspoň seděl na ty Ducatce a na tom SV??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
HonzaSV píše: S Ducatkama zkušenosti nemám a ani po žádný netoužím....ale to je pouze moje věc. Líbí se mě, jak když jě nějaký téma o Ducatkách, jak mají všichni Ducatisti milion argumentů proč Ducati kupovat a jak se dají sehnat náhradní díly....
Jo a ještě jedna věc, řešilo se tu ohledně ceny servisu a náhradních dílů...No když koupíš slušnou SV 650 nebo litra, tak pokud pravidelně měníš olej, filtr a pár pičovin, tak to řešit moc nemusíš, bo se na tom nemá co posrat. Já mám SV Skoro 4roky a krom oleje a nějakých filtrů jsem nic neměnil....Já nepotřebuju mít nastudovaný co co stojí jako Vlastík Plamínek....
No, není nad japonskou spolehlivost...
no... znám víc zadřených SV než monsterů, ale to souvisí s přístupem uživatelů a to že to mám nastudovaný? Nebude to tím, že mě zajímá nejen jak to vypadá ale i jak je to technicky udělané a to že si většinu věcí dělám sám (dělal u Guzzi, u Duci se na to v nejbližší době nechystám). V 99% případech argumentů proti Duci jsou drahé díly. Nevím jak ty, ale zkusil jsem si porovnat ceny dílů Suzi vs. Duci. Je to stejné. Servis je stejný, možná levnější u Ducati. Je to smutné ale je to fakt. Jenže to neradi slyšíte. Proti suzuki nic nemám, ani proti SV. Jen porovnávám. A co se týče kvality dílů i zpracování, tam je Suzuki jasně pozadu. To je objektivní fakt. Po přečtění "No když koupíš slušnou SV 650 nebo litra, tak pokud pravidelně měníš olej, filtr a pár pičovin, tak to řešit moc nemusíš, bo se na tom nemá co posrat" ale přestávám věřit, že má smysl argumentovat, to je jako bušit hlavou do vrat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
VlastíkPlamínek píše: no... znám víc zadřených SV než monsterů, ale to souvisí s přístupem uživatelů a to že to mám nastudovaný? Nebude to tím, že mě zajímá nejen jak to vypadá ale i jak je to technicky udělané a to že si většinu věcí dělám sám (dělal u Guzzi, u Duci se na to v nejbližší době nechystám). V 99% případech argumentů proti Duci jsou drahé díly. Nevím jak ty, ale zkusil jsem si porovnat ceny dílů Suzi vs. Duci. Je to stejné. Servis je stejný, možná levnější u Ducati. Je to smutné ale je to fakt. Jenže to neradi slyšíte. Proti suzuki nic nemám, ani proti SV. Jen porovnávám. A co se týče kvality dílů i zpracování, tam je Suzuki jasně pozadu. To je objektivní fakt. Po přečtění "No když koupíš slušnou SV 650 nebo litra, tak pokud pravidelně měníš olej, filtr a pár pičovin, tak to řešit moc nemusíš, bo se na tom nemá co posrat" ale přestávám věřit, že má smysl argumentovat, to je jako bušit hlavou do vrat.
Mě argumentovat nemusíš Vlastíku, já se dohadovat nebudu.. Já Ducati nějak neodsuzuju, ani nejsem zabedněnec do suzuki, ale ta kririka na Ducati a celkově na italský motorky se píše všude, tak nevím....
Mě se třeba osobně líbí RSV, ale spoustu lidí mě od toho odvrací, že je to ital, že zrovna na tomhle se sere to a sere to....tak pak člověk neví na čem je a opravovat celou sezonu se mě zrovna nechce..., ale to asi nikomu.
HonzaSV píše: Mě argumentovat nemusíš Vlastíku, já se dohadovat nebudu.. Já Ducati nějak neodsuzuju, ani nejsem zabedněnec do suzuki, ale ta kririka na Ducati a celkově na italský motorky se píše všude, tak nevím....
Mě se třeba osobně líbí RSV, ale spoustu lidí mě od toho odvrací, že je to ital, že zrovna na tomhle se sere to a sere to....tak pak člověk neví na čem je a opravovat celou sezonu se mě zrovna nechce..., ale to asi nikomu.
jasný, ono je občas lepší si ty věci zažít sám na vlastní kůži než věřit "kamarád povídal" a "na netu kluci psali"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???
Ďuričko píše: Co ale na Duc štve mně,je ten jejich striktní servis,představ si že budeš chtít jet na dovču,budeš mít na tacho. 8000km,čili 2000km do ventilů a teď co?Dovolená bude v plánu na 3500km a ty si budeš drbat hlavu,jestli zajet na servis předčasně nebo riskovat...
vlastní zkušenost - mašina koupená s 13tis km...na servis jsem jel v 21tis...a Robert Papežík mi řekl, že desetitisícovej servis dělanej nebyl
Naposledy editováno 29.04.2011 21:09:45
rozhodně tě nechci přemlouvat do Ducati, to ani náhodou, podle mýho by bylo lepší koupit SV, zjistit, jestli tě vůbec dvouválce berou a pak bys viděl, co dál...
600 - jeden kotouč, mokrá spojka
750 - dva kotouče, mokrá spojka
900 - dva kotouče, SUCHÁ spojka