1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Axel píše: přisavani falešneho vzduchu?palivove čerpadlo?rele čerpadla,palivove vedení?
přisávání už nemá kudy.... to je první po čem jsem šel. relátko čerpadla je OK, množství přečerpanýho benzínu za jednotku času taky (tlakoměr nemám, že bych změřil tlak v railu). ještě můžu zkusit vyměnit palivovej filtr, ale už nějak nemám chuť dávat do toho auta byť jedinou korunu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: přisávání už nemá kudy.... to je první po čem jsem šel. relátko čerpadla je OK, množství přečerpanýho benzínu za jednotku času taky (tlakoměr nemám, že bych změřil tlak v railu). ještě můžu zkusit vyměnit palivovej filtr, ale už nějak nemám chuť dávat do toho auta byť jedinou korunu
tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: tak me napada pokud to je dvou trubkovy provedeny zmerit tlak v druhe (odvadejici) vetvi, preba bude spatny regulator tlaku paliva, tak by to treba posilalo hodne paliva zpet do nadrze a ke vstrikovacum by neslo nic
to stojí za zvážení nicméně regulátor tlaku tady funguje na čistě mechanickým principu, membrána, podtlak ze sání (ne, hadičky nejsou zlámaný/zpuchřelý/děravý), jedna díra dovnitř a druhá ven. to by se asi po chcípnutí a nastartování neopravilo...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 30.04.2011 20:29:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dva_hrnce píše: FiZzeR> oprav si tu anketu, tráboš hnije..
ale neni to vidět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: FiZzeR> muzes to zkusit a uvidis
ok, zkusim tu vratnou hadičku nečim přiškrtit... uvidíme. zatím házejte další tipy... když už si tim budu špinit ruce, ať vyloučim co nejvíc možností
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: FiZzeR> a naky odvetravani nadrze a tak
s tim přišel soused ne, funguje
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: uz me nejak nic nenapada, nebudou treba vadny vstrikovace?
všechny? nepravděpodobné navíc když to auto zrovna jede, tak jede jako pila. přes dvě stovky s prstem v nose.
podle mě za tím bude nějakej elektronickej bazmek... proč to po chcípnutí a nastartování jede normálně?