včera jsem vytáhnul z GSX-eRka ze zadní gumy šroubek a byl naskrz, ale průměrově to je sráč malinkatej a tlak utíká jenom cca 0,15 baru za den. Nechce se mi tu díru zvěčovat (ničit kostru) a cpát tam knot. Neměl by někdo nějakej nápad a nebo neví někdo o nějakym zázračnym lepení?
1 reakcí na tento příspěvek píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
motodawe píše: Krejca> To joo, ale asi bych to tam nenechal, než tu bačkoru dolítám na plátno...
no v tom bude zakopanej pes já nejezdím pneu na plátno,na to se mám moc rád a taky mám doma rodinu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
motodawe píše: Krejca> "na plátno" Bral jsem můj případ, nenechal bych to tam na 9tis km, na nějaký dojeti k opravě jo. Dlohodobej účinek antipichu na gumu není dobrej.
řekl kdo? kámoš v pneuservisu? myslím že kdokoliv ho použije protože mu malinko uniká tlak a ono to přestane unikat tak to dojezdí a nevím jak ty ale já mám sadu zhruba na sezonu,tak nevím jestli ti to za 4 měsíce sežere gumu zevnitř
1 reakcí na tento příspěvek píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
lukš píše: Myslim že s pneu to neudělá vůbec nic
o děkuji i když ultraseal je spíš prevence ,kdežto klasickej antipich se nacpe do kola až když je problém,ale výsledek je stejnej a u lidí který na motorce jezdí aspon občas to fakt není k řešení,myslím co se životnosti pneu týče.motodawe píše: Krejca> Nee, nevím kde, ale někde jsme to řešili, každopádně je mi to fuk, měl jsem tam docela slušněj hřebík, tak jsem to nechal zavařit. Pokud na tom máš lepidla, co ti udělaj 4 tis, tak to asi nee, ale na routovou gumu, co udělá 25tis... To za sozónu fakt neujezdím...
no sada většinou kolem 6-7 tisíc ,přeci jen B12 i tahle 1400 gumu žerou,a protože jezdíme občas ven a vracíme se třeba s 2500 km tak musím většinou sadu měnit předčasně,kdo jezdí Alpy ví jak tam rádo prší tak asi proto.1 reakcí na tento příspěvek píchlá pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu
3 reakcí na tento příspěvek píchlá pneu
No a trvalá oprava je hříbek, ale u obojího je třeba díru zvětšit, u hříbku se to prostrčí zevnitř pneu a zespod se to zalepí.
Potom se to dá opravit jen flekem zevnitř ale tím nezamezíme vnikání vody z venku ke kordu a následné korozi takže tohle se běžně nedělá, nebo by se to muselo z vnějšku zavařit v termopresu což jsem u moto ještě nedělal, u aut kde jsou dražší pneu se to dělá, vybrousí se trychtýř, zavaří se to, obrousí a prořezávačkou se doladí v místě vzorek.
Hříbkem se zvětší díra. Já to vždy řeším knotem i u mých motorek i u zákazníků a nikdy nikdo nedojel, že by mu něco unikalo. Knot, neboli špunt čí tyčinka nezvětší o tolik i malý defekt. A vždy to drží až do samého plátna i na předním i na zadním kole. Špuntů se netřeba bát. Až bude nová guma stát to málo, co oprava špuntem, tak to už nebude třeba řešit .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |