PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011
TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST
KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.
9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.
2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.
KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ
KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.
konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.
Termíny:
1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST
Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.
Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.
Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.
V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.
Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.
Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.
V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.
MOTOŠKOLA:
S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.
Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.
Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.
Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.
Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.
Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.
Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)
Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.
Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)
Peter Theisz
DA RACING
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda
Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda
Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda
Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda
Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31
DaNY-- píše: No školácká chyba že sem vůbec uhybal...přihlásím se do motoškoly příště sorry a díky že ses i tak vešel
jj to je v pohodě .. při tom závodu jak si letěl po tom obrubniku před vracákem to bylo taky hezký z mého pohledu, ale docela sem nechápal co tam předváděli dafiťáci s Lukášem... já tam měl naložíno uplně full gas a jakobych stál ..
budeš mít hezký fotky co sem koukal
uvidíme se v brně... tam se těšim hrozně moc...
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
technasia píše: pro mě to bylo rozkoukávání se po zimní přestávce.první trénink se mi mlžila helma tak,že sem chvílema viděl ůplnou pitchu.první kvalda už to bylo o dost lepší.ve druhé kvaldě jsem se to snažil ještě vylepšit ale při začínajícím dešti jsem za matadorem ustál pěknýho hasana.a závod to byla velká tragédie.špatnej start a od šestýho kola jsem nestíhal fyzicky a dostal jsem lekci od p.Vetlého . a to jsem celou zimu klikoval mačkal kroužky atd. a stejně to bylo h... platný.takže za mě jenom jezdit jezdit jezdit.ještě jednou se omlouvám Martinovy T.,že jsem se mu tam přimotal .příště už to snad bude o 100% lepší.
Na jednu stranu mě těší, že píšeš o "udělený lekci" , ale na druhou stranu mě děsí, že o mně píšeš jako o "panu Vetlém" . Vyvolává to ve mně asociaci s diskuzema, které tady před nějakou dobou pojednávali a jiném motocyklovém seniorovi, který byl také většinou uctivě jmenován jako pan Kozelka. Snad jezdím přeci jen o něco rychlejinež on
Naposledy editováno 30.04.2011 21:07:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Windy píše: bobus> nemáš rád když ti lidi říkají "pane"?
Tak nějak moc ne připomíná mně to můj docela pokročilej věk, kdy bych měl spíš hrát šachy nebo mariáš než lítat s Váma "mlaďasama" okruhu
technasia píše: pro mě to bylo rozkoukávání se po zimní přestávce.první trénink se mi mlžila helma tak,že sem chvílema viděl ůplnou pitchu.první kvalda už to bylo o dost lepší.ve druhé kvaldě jsem se to snažil ještě vylepšit ale při začínajícím dešti jsem za matadorem ustál pěknýho hasana.a závod to byla velká tragédie.špatnej start a od šestýho kola jsem nestíhal fyzicky a dostal jsem lekci od p.Vetlého . a to jsem celou zimu klikoval mačkal kroužky atd. a stejně to bylo h... platný.takže za mě jenom jezdit jezdit jezdit.ještě jednou se omlouvám Martinovy T.,že jsem se mu tam přimotal .příště už to snad bude o 100% lepší.
Jo Pavlík, to je killer.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
technasia píše: bobus> O.K. Pájo myslel jsem pana závodníka Vetlého
Závodník určitě nejsem a už ze mně ani závodník nebude AKRO by mě ohodnoti jako "kroužila" na zadních pozicích
Ale za týden v Brně bude možná líp. Rozhodl jsem se vyměnit svoji "babičku" R1 z 01 za něco novějšího. Když už nezrychlím "rukama", tak snad pomůže motorka
Naposledy editováno 01.05.2011 13:12:27
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
3 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
Už se na vás těším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
gorkin píše: Tak přátele uvidíme se v Uterý !!!
Už se na vás těším
Fn~uk smrk :( Tak si TO uzijte !
Edit: zadny pady a samy super casy z rise snu
Naposledy editováno 02.05.2011 16:20:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Ozzy_ píše: Fn~uk smrk :( Tak si TO uzijte !
Edit: zadny pady a samy super casy z rise snu
BUBÁK .... [img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
saly.pce píše: A nejsou už i nějaké fotky z okruhu?
nekteri z nas jak maji co mackat,ocitnou se v jinem svete
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing
Windy píše: lumberjack1> tyjo, hotovej saruman
My hezky kluci za TO nemuzem