Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nemaj homologaci na silniční provoz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kabik píše: uz ma nekdo zkusenost kolik vydrzej ty novy bričky R10 ?
V patek jsem na nich odjel cely Brno+zavod a jeste me ceka celej most, pulka dne brno a mostu i se zavodama..+ par set km na silnici.
Je realny, aby to daly? Myslim, ze na okruhu nejezdim nejakou über kládu..
Proboha, to snad nejde, aby guma vydržela něco takovýho, i půlka toho, co píšeš je nadlidský výkon.
a za celou dobu, žádný klouzání, žádný problémy, prostě super svezeníčko
Naposledy editováno 10.05.2011 09:26:16
Kabik píše: uz ma nekdo zkusenost kolik vydrzej ty novy bričky R10 ?
V patek jsem na nich odjel cely Brno+zavod a jeste me ceka celej most, pulka dne brno a mostu i se zavodama..+ par set km na silnici.
Je realny, aby to daly? Myslim, ze na okruhu nejezdim nejakou über kládu..
Zatim nikdo nic nenapsal k R10 jaky mas porovnani stema pneu co jsi jel do ted? Jaky casy jezdis? Schanim info o R10 kde se da ale vetsina chce D211 nebo posledni dobou jen mokre pneu.Vsichni zbroji na horice.Co mam info tak oproti Bt 003 maji o dost lepsi grip a zivotnost ale mam to od kluku co jezdi brno 2.17
Nejsem strelec.. Most jsem jel na sportec m3 za 2min a svoje prvni brno uz na R10 za 2.31, takze zadnej slagr, ale snad to na nich stahnu v moste k 1.55 a lip :)
docela me desi, jak jsou ty R10 jisty a kam az te pustej. Mekoucky jak a lepej neskutecne. Jsou skvely a dalsi sadu je koupim zase..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matrixbiker píše: gorkin> Tak proč je na nich vyražený Ečko ?
Na ecku nezalezi.Jinak Nori je dnes jel už tuším třetím dnem,tak třeba řekne víc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Za dobu co jezdím sem nikdy u nikoho na špici MMČR nikdy neviděl nic jinýho než Pirelli(Metzeler) nebo Dunlop nebo si toho aspoň nejsu vědom. Každej rok se najde nějaká novinka, ať loni Michelin a nebo letos Bridge, ale nikdy se ještě nic neujalo. Pokaždý se z toho nadchne pár lidí v agentůrách, píšou se o tom po forech slohovky a stejně to nikam nevede. Můj názor je takovej, že Pirelli i Dunlop má dlouholetý zkušenosti i vývoj a stojí jim za to investovat nemalý peníze, aby se jejich produkční pneu jezdily v národních mistrostvích. Myslím že DUNLOP je jinde i než Pirelli hlavně proto, že těžko letos kluci z Pirelli sedli a přes zimu vymysleli něco novýho. Nedokážou přes zimu udělat úplně jinou pneumatiku, která bude z ničeho nic zázračná a ještě ji otestovat a naučit se s ní zacházet. třeba DUNLOP dělá top pneu několik let a taky loni udělali fatální kopanec a směs 7704 nahradili směsí 7813, která je absolutně neadekvátní k fenomenální 7704. Hold vyšly nový normy a zakázali se do pneu přidávat nějaký přísady a proto těď máme místo božské 7704 mrdku 7813-trošku nadnesené, ale sranda musí být :)
Proto si myslím že pořád sou jen dvě rozumné varianty pro race ježdění. Buď Pirelli a nebo DUNLOP-já osobně dávám o bodík víc DUNLOPU-podle mě je taková víc blbuvzdorná :) a to se mi líbí-a ten grip-to je boží dar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na deáčkách jsem tam hodil klasických 2,1 a 1,9 za tepla a fungovalo to oukey.Dnes,hlavně v závodě začali už trošku lehce klouzat.Takže suma sumárum,mají za sebou 12 dvacetiminutovek,závod na 6 kol a asi 4 kola navíc na open pitlane,plus 260 km v provozu.Zadek je teda v pánu a přední R10 si nechávám na horší časy.Nicméně,zda jsou dobré nebo ne,odpoví spíše jezdci jezdící pod 2:20.Pro mě s 2:24 jsou supr.
Osobně já jezdit CEC a podobný agentury a chtít za rozumnou cenu se bezpečně svézt, opravdu volím DUNLOP v HARD směsi. Životnost brutální a když kloužou i tak se to dá čitelně korigovat jak snad na žádné jiné pneumatice. Dostupnost letos není špatná, snažím se mít D211 GP skladem v pěžných směsých a když dojdou, tak zatím letos byly vždy do max 14 dní. Třeba dnes dorazilo cca 80 pneumatik a v úterý dojde zase 50 ks...tzn. letos je to nejlepší co pamatuju.
Jinak ceny Pirelli jsou opravdu letos pro licenční jezdce hodně nízko....sám sem byl překvapen...nehledě na to, že sou i bonusy za odběr v podobě nev pneu zdarma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
I ty Pirellky budou ok, ale až někdo zjistí jaký tlaky a směsy pro normájní lidi a ne pro marťany co lítají Brno 2:05
Bohužel u ostatních pneu pokud to nedodá rovnou fabrika, tak to nikdo nevyzkouší, páč střelec se na to může vysrat a hobík to nezjistí a pak sebou jen zbytečně mrdne...je to blbost ušetřit 5 litrů ma dvou sadách a pak za min.20 opravovat vrak :) a nehledě na to že ty sekundový lepidla na lidský kosti stojí i v dnešní době ještě pořád za hovno
Naposledy editováno 10.05.2011 23:43:43
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak já jsem s touhle gumou max. spokojenej... jo a já jezdím 1,6 za studena...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Libi se mi Onasovi prispevky. Nejlepsi guma je DUNLOP a hotovo. Takovy informace jsou pro napriklad me strasne ceny, konkretni zkusenosti vyborneho jezdce ;).
Onas> ty dunlopy se delaji jen v 195ce, jak to s nima vypada na sestce?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nori píše: Právě o Dunlopech D211GP silně přemýšlím.Tlaky na nich mi doporučovali chlapíci 2,4 předek a 1,4 zadek za tepla.
Nechci se nikoho dotknout, ale psal jsi čas 2:24 a při tomhle času je prakticky jedno jakou gumu obuješ... Pochopitelně myslím novou a při správném tlaku budou fungovat všechny na trhu dostupné... I když chápu "blok", který se dá odblokovat díky "špičkové" D211 GP, tak stejně mi to přijde jako škoda peněz... Já jsem šel cestou od horší k lepší, loni skoro celou sezonu jsem odjel na racerech a až když jsem se dostal v Brně na 2:15, tak jsem začal přemýšlet o GP... Ono není na škodu najít "limit" obyč. gumy a pak se posunout dál, i když ten limit má každý jinde...
Jinak jak píše Oňas, ať se jedná o gumy, motorky celkově a používanou techniku, tak je nejlepší projít depa při mistráku a podívat se co používá špička. Prostě vyzkoušený a fungující věci a takový různý "zázračný" novinky nechat na vyzkoušení někoho jiného...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kabík:Kdo ti to foukl a změřil,týpci od Bridgestonu?A za tepla?Já si to musel upravit sám a tím pádem jsem experimentoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nori píše: Prasouš> Díky za radu,budu o tom silně přemýšlet. Takový momentální vnitřní souboj je obout opět novou R10 na zadek,předek ještě něco vydrží,nebo Supercorsy SC 2,které jsem měl a byly supr,nebo zmíňované GP.Jasně,s mým časem nejsem žádný rejsr,ale pod dvacet je můj tajný mokrý sen...
Kabík:Kdo ti to foukl a změřil,týpci od Bridgestonu?A za tepla?Já si to musel upravit sám a tím pádem jsem experimentoval.
tyjo pod 20 za mokra nooooooooooo i ty jeden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Netvrdím že nejsou top, ale co se vás TOP jezdců týče, vy budete vždy jezdit VYZKOUŠENÉ a nikdy nepůjdete do něčeho nového, neznámého. Upřímně se nedivím, nikomu se nechce sjet x párů, promarnit tréninky či závody, jen abyste přišli na to jak správně foukat či nastavit podvozek.
Myslím že většina z vás by ale výsledky dokázala zajet i na těchto gumách. Proto mi přijde ten váš pohled na nové gumy trochu neobjektivní.
Měl jsme možnost jet loni micheliny, já vím jsme sice mrdal, ale fungovali skvěle, nejlíp co jsem kdy na motorce zažil i výdrž byla uplně někde jinde (D211 gp jsem zatím nejel)
V několika směrech překonávaj D211 GP, ale chybí tam ta "legendární" zpětná vazba a taky informace. Dunlop má každý druhý a neznám nikoho, koho by nenadchly a nezlepšily - a to se pak rozkřikne rychle, co je to nej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Díky. Jinak právě zmiňované "superbike PRO" musím pochválit. 5x20 min v Brně mají za sebou a ještě jednou to zvládnou. Zadní "Supercorsa SP" by už byla po smrti...
Ducati-1198S píše: Biker_xx> Namáš odkaz na tu Pirelli tabulku tlaků? V rychlosti jsem ji hledal, ale nenašel...
Díky. Jinak právě zmiňované "superbike PRO" musím pochválit. 5x20 min v Brně mají za sebou a ještě jednou to zvládnou. Zadní "Supercorsa SP" by už byla po smrti...
To musej zvládnout mnohem víc, já na nich odjezdil 4 dny, jak nic... Jinak TADY je všechno, co potřebuješ o Pirelli vědět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |