Ahoj všem,
prosím o info zda má někdo nákres(postup) k výrobě budíků na kontrolu, seřízení karbeců (podtlaky) a dále taky pracovní postup jak tohle dělat
díky za info Zdenál
1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
Krouta píše: dedek_new> To jsi fotil někde na trasfůzní stanici, neee?
To jsou kojenecky lahve
1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky
A ještě debilni otazka: Jakej ma to špatne seřizeni vliv na spotřebu?
Jatryn píše: Dá se sbastlit z tech hadicek nebo spojenejch nadobek měřák i pro 4 vál? Nebo dá se snad nejakym postupem seřizovat jenom za pomoci toho 2 válcovýho měřáku?
A ještě debilni otazka: Jakej ma to špatne seřizeni vliv na spotřebu?
Naposledy editováno 14.05.2011 10:52:02
1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
Jatryn píše: To prave nechapu co tam potom měříš kdyz mas jak rikas propojeny sani, ja mam diversiona 98´ cili separovana sani jednotlivych valcu. Napadlo mě že bych mohl měřit tou U trubici postupne u vsech válců vuči třeba prvnimu s tim že bych si hodnoty zaznamenaval a podle vysledku seřizoval. Potom naslednym kombinováním měřenych valcu bych se mohl dopracovat k nejakému výsledku. Co mě ale žere je, že si ta motorka bere neustále přez 6l, což, jak jsem pochopil z XJ fora, neni normální. Tak jsem chtěl vědět, jestli muže být příčina pravě tady. Rozjezdy jsou plynulé a z vyfuku saze nelítaj.
Proto prave musim pred kazdym merenim a nastavovanim podtlaku ten spojovaci vyvrt v hlave zablokovat pripravkem a mechanicky sani opet rozpojit, nastavim novy volnobezny otacky a teprve potom jde ladit. Tvuj postup je uplne zcestny. Uz samotne mechanicke usporadani sprazenych karburatoru je udelane takovym zpusobem, jakym je potreba nastavovat. Kdyz by sis to rozebral, tak jsou sparovane karburatory 1+2 3+4 a 2+3 v kazde vazbe je sroubek napruzeny silnymi pruzinkami, ktery urcuje polohu skrticich klapek vuci sobe. Proto se vzdy ladi dvojice valcu 1+2 3+4 kteryma se naladi soubeh karburatoru ve vojicich a teprve nakonec 2+3 mezi sebou, kdy se nastavi soubeh dvojic mezi sebou. Jinak okolo spotreby jde o to jaky mas jizdni styl, ja bezne jezdim za 6-6,5L kdyz za to taham, behem dovoleny do 6ti a pred serizenim to neslo vubec pod 6,5 (ale spotrebu trochu zveda prave to spojeni karburatoru, ktery pro nejaky standartni otryskovani v urcitych rezimech zveda bohatost smesi, pak taky kardan neco sezere) ...ale popravde spotrebu sleduju cas od casu jen proto, abych vedel, kam asi tak dojedu na nadrz a jestli mam uz hledat benzinku v zemich kde jich je pomalu ...4valec cca 600ccm bez vstrikovani jezdici dynamicky, bez nejakyho cmudeni nad volnobehem pri 70kmh proste pojede kolem 6L a kdo se chlubi 5L, tak jezdi jak deda skodovkou na nakupypopinjay> voda s inkoustem, kdyz neni, tak bracha mel vypustenou pekne barevnou vodu s fridexem, podle prani kazdeho soudruha
Naposledy editováno 14.05.2011 14:31:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
Jizdni styl jsem prave i zkousel mirnit a spotřeba se držela furt nad 6 a co jsem cetl na xj foru dostavaj se s kombinovanou spotřebou naložene motorky i na 4,5l. Mě to přijde divný taky proto, že kamaraduv hornet s karburatorem žere na vyjizdkach okolo 6 a to ma vykon dvojnasobnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
Jatryn píše: Jindra650> Jo jasne ten postup je fakt jednoduchej jak tak na to tedka koukam.
Jizdni styl jsem prave i zkousel mirnit a spotřeba se držela furt nad 6 a co jsem cetl na xj foru dostavaj se s kombinovanou spotřebou naložene motorky i na 4,5l. Mě to přijde divný taky proto, že kamaraduv hornet s karburatorem žere na vyjizdkach okolo 6 a to ma vykon dvojnasobnej.
a v rozumném okolí, to jest LT, ME popř Prágl (na druhej konec republiky nepojedu)
díky
Naposledy editováno 14.05.2011 19:22:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) budíky na podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky
mam 5 metrovu hadicu s cervenym fridexom. reagujeto krasne, ale...
ked nastavim obidve hladiny na volnobehu, tak pri zvysenych otackach sa mi hladiny rozidu.
je tam rozdiel asi 4 cm. ked to nastelujem pri zvysenych otackach, zase mi to nesedi pri volnobehu. co robim zle ?
Vyrobil jsem si tu U trubici (8m dlouhou) a nedaří se mi v ní hladinu vyrovnat. Rozdíl je opravdu velký a na ten štelovací šroub to skoro nereaguje. Bohatost směsi volnoběhu mám na obou karbcích stejnou - předepsaných 2,25 ot.
Jeden válec mi přistřeluje a padají pomalu otáčky.
Mezi jedním válcem a svodem mi to lehce podfukuje...je to možné, že je to tím?
Děkuji za odpověd.
já to vyřešil stejně jako virago, jen budíky jsem koupil v nějakým bazáči s instalatérskejma bazmekama, ale i novej stojí asi 200, takže žádná hrůza... je to rychlý, mobilní, nic u toho nehrozí....a hlavně to už mám asi na furt...
1 reakcí na tento příspěvek budíky na podtlaky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zářez jehly Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 1.9.2024 v 18:38 ujec76 |
Bandit 1200 - nastavenie bohatosti ... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 6 | 7.8.2024 v 08:32 krokoš |
Suzuki Bandit 1200 - cistenie, nast... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 5 | 2.7.2024 v 14:38 Geofrey |
vymena oleje v tlumicich a co s cen... Suzuki GSF 1200 Bandit | Kovářbandit1200 | 15 | 20.6.2024 v 18:04 Vilin |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 7 | 17.6.2024 v 22:52 Vilin |