Téma: Sherco 250 i
 
6.5.2011 v 19:51
Ahoj, máte někdo zkušenosti s motorkou Sherco 2.5i enduro, popř, 3.0i ? Dost o ní uvažuji do budoucna, zajímá mě hlavně spolehlivost, dostupnost dílů ,servis, přístup dovozce a pod. Od r. 2007, dík za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Sherco 250 i

6.5.2011 v 23:49 | Nahoru | #1
znam jen z netu a jednou jsem na ní seděl když jsem kupoval Hondu od předchozího majitele - měl jí jen chvilku a hned se mu vysypala převodovka - 250i, ale jízdní vlastnosti si pochvaloval.

(reakce na) Sherco 250 i

7.5.2011 v 06:57 | Nahoru | #2
_JJ_> Převodovku jsem nikdy na ostrým enduru neřešil,zatím asi štěstí na kus...Ty jízdní vlastnosti mě zajímají, pokud má Sherco stejnou filozofii jako GasGas, tak by měli být dobré, oba výrobci vychází z triau.

2 reakcí na tento příspěvek Sherco 250 i

7.5.2011 v 07:26 | Nahoru | #3
Poruchovost Sherca je opravdu dost drastická, alespoň co jsem měl možnost sledovat. 250i, myslím že převrtanou na 300, tu jezdil Luboš Klimeš, a co si pamatuju, většinu závodů na ní nedojel....pořád něco na motoru, převodovce atd. Dál tu v ostrém nasazení jezdil jeden kluk 510i, tomu zase prasknul rám, několikrát se vytrhlo přepáčko z kyvky atd. Z tohohle pohedu za mě Sherco rozhodně ne

Naposledy editováno 07.05.2011 07:27:00

1 reakcí na tento příspěvek Sherco 250 i

7.5.2011 v 10:17 | Nahoru | #4
Známy ho má, kúpil ho aj synovi. Dosť si ich chvália, tá striekačka je vraj super aj podvozok. Výhodou je, že je aj dosť nízky. Poruchovosť neviem, nechválil sa, dostupnosť dielov niekedy nadáva. Hlavne počas minulého leta nevedel zohnať fajku. Ťažšie sa na ne zháňajú náhrady dielov.

Tu je aj recenzia od ďalšieho kamaráta, čo ho jazdil.

Sherco 250 i

7.5.2011 v 17:17 | Nahoru | #5
235tis. to je dost..
i když slovenských a v roce 2OO8.ať mi ještě někdo říká,že je KTM drahá...

(reakce na) Sherco 250 i

7.5.2011 v 20:51 | Nahoru | #6

PetrTM píše: Poruchovost Sherca je opravdu dost drastická, alespoň co jsem měl možnost sledovat. 250i, myslím že převrtanou na 300, tu jezdil Luboš Klimeš, a co si pamatuju, většinu závodů na ní nedojel....pořád něco na motoru, převodovce atd. Dál tu v ostrém nasazení jezdil jeden kluk 510i, tomu zase prasknul rám, několikrát se vytrhlo přepáčko z kyvky atd. Z tohohle pohedu za mě Sherco rozhodně ne



Díky za info, u vás jich jezdí přece jen o něco víc, také díky dovozci, budu hledat v jiných značkách a asi pro letošek ještě zůstanu u 2t.

(reakce na) Sherco 250 i

7.5.2011 v 21:14 | Nahoru | #7

volodaj píše: Známy ho má, kúpil ho aj synovi. Dosť si ich chvália, tá striekačka je vraj super aj podvozok. Výhodou je, že je aj dosť nízky. Poruchovosť neviem, nechválil sa, dostupnosť dielov niekedy nadáva. Hlavne počas minulého leta nevedel zohnať fajku. Ťažšie sa na ne zháňajú náhrady dielov.

Tu je aj recenzia od ďalšieho kamaráta, čo ho jazdil.



Díky za info a super odkaz na článek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sherco 250 i

14.5.2011 v 07:37 | Nahoru | #8

PetrTM píše: Poruchovost Sherca je opravdu dost drastická, alespoň co jsem měl možnost sledovat. 250i, myslím že převrtanou na 300, tu jezdil Luboš Klimeš, a co si pamatuju, většinu závodů na ní nedojel....pořád něco na motoru, převodovce atd. Dál tu v ostrém nasazení jezdil jeden kluk 510i, tomu zase prasknul rám, několikrát se vytrhlo přepáčko z kyvky atd. Z tohohle pohedu za mě Sherco rozhodně ne



Podle mých informací tyhle informace nejsou moc objektivní(vše má svůj rub i líc).A pokud myslíš prasklej rám u Huška, tak ta motorka už měla dost dost za sebou a rám praskne i u jinejch moto.
A výsledky Huška a Boráka na Shercu v CC nejsou vůbec špatný.
Sherco 3.0i-R vyhrálo v prestižním MotoVerte test endur.Byli z Sherca dost překvapeni.
Sám Sherco enduro nemám ani jsem nejezdil, takže objektivně hodnotit nemůžu(to jen jedna baba povídala), ale vlastnil jsem Sherco trialky jak 2T tak i 4T a na ně nemůžu říci půl křivého slova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sherco 250 i

14.5.2011 v 21:00 | Nahoru | #9
Neoš> Nicméně Hušek i Borák už pokud vím Sherco nejezděj...asi vědí proč....prasklej rám je jedna věc, ale nejméně dvakrát se mu taky vytrhlo přepáčko z kyvky....a to už je opravdu divný....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sherco 250 i

14.5.2011 v 21:11 | Nahoru | #10
PetrTM> Že by někde chyba v desetinné čárce.. Jinak gratulace ke Košťálovu..

(reakce na) Sherco 250 i

15.5.2011 v 07:49 | Nahoru | #11
David gas> Díky, nápodobně, je vidět, že TM ti svědčí

1 reakcí na tento příspěvek Sherco 250 i

28.7.2011 v 21:19 | Nahoru | #12
Tak forum čtu pozdě jinak bych asi to Sherko taky nekoupil .-)))
Zatím jsem ji jen přivezl domu právě po Borákovi takže uvidím co jak...
První poznatky jsou spíš technické... Komplet rozdělaná motorka a zásadní nedostaky jsem nenašel...
Starter otočí a motor naskočí po škytnutí, kývka a uchycení tlumiče ok.... Rám svařeny jen v jednom místě pod sedlem ale vzhledem k Bodrově jízdě mě to vůbec nepřekvapuje...
Problém zatím vidím spíš v dílenském zpracovaní a poměrně křehkém spojení všech dílu .-(((
Vzhleme k ceně přes 200 000 u nové motorky bych očekával preciznost v každém detailu...
Co je ovšem katastrofa je cena náhradních dílu.... Rozeta 2500kč, přední brzdové desky 1700kč a zádní desky 1500kč... Obyčejný olejový filtr za 500korun mě malem dostal do kolen...
Ostatní info podám za 14 dní po Finské SixD... berem jí tam jako druhou motorku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sherco 250 i

29.7.2011 v 07:15 | Nahoru | #13

Sigy píše:
Co je ovšem katastrofa je cena náhradních dílu.... Rozeta 2500kč, přední brzdové desky 1700kč a zádní desky 1500kč... Obyčejný olejový filtr za 500korun mě malem dostal do kolen...
Ostatní info podám za 14 dní po Finské SixD... berem jí tam jako druhou motorku....



To všechno dostaneš v druhovýrobě, to není problém..
Spíš bude blbé shánět díly do rámu a motoru, tam se originálu nevyhneš a dáš kolik zazpívají..
Proto tyhle exoty moc nemusím..

(reakce na) Sherco 250 i

31.7.2011 v 07:15 | Nahoru | #14
Troj11>
Už jsme došel na to že jedna půlka motorky je KTM a druhá, plastová půlka je Acerbis takže ať se stane cokoliv od výrobce zatím potřebuju jen olejový filtr.... Ovešem ten při ceně 510kč se vyrovná třem kompletním sadám filtrů na KTM po 180 za sadu...
Uvidím po SixD jak přežije .-)))
Na profil jsem hodil pár fotek .-)

Sherco 250 i

11.11.2011 v 09:43 | Nahoru | #15
Takže opět po čase další poznaty ze značkou Sherco.....
Brzdové kotouče, desky, rozeta jsou vzaté z Husky od r.v. 2000 takže lehce koupitelné všude..
Momentálně řeším problém z elektrikou.. Motorka se rozhodla že nebude startopvat... Došel jsme na to že proud končí v regulátoru napětí a dál nejde...
Dotaz u prodejce na nový regulátor mě celkem pobavil... 14 002kč..... Nicméně, čekám na vyjádření servisu Sherco zda jde opravdu o tuto součastku nebo jen o přetžený kagel který prostě bez schématu nejsme schopni najít.....

Takže mylsím že příští týden budu mít definitivní jasno o přístupu této značky ke svým zázníkum .-)))))

Zatím nechci hodnotit a jen doufám že budu mile překvapen vstřícnotí.........

Sherco 250 i

11.11.2011 v 10:06 | Nahoru | #16
Tak to je mazec :D 14 000 :D hele pokud by jsis nedovedl poradit timto zpusobem tak doporucuji firmu ignitech, ti ti to urcite vyresi levneji .-)

www.ignitech.cz

1 reakcí na tento příspěvek Sherco 250 i

11.11.2011 v 10:34 | Nahoru | #17
Sigy>
Zajdi si do Vape v Kroměříži. Technici byli vstřícní a proměří ti i stávající regulátor. Za 10-tinu ceny "originálu" u nich koupiš novej. http://www.vape.cz/...p/regulatory-napeti/

(reakce na) Sherco 250 i

11.11.2011 v 17:21 | Nahoru | #18
Motors>
Chlapci díky... Super nápad..Pro Vape dodávame odlitky takže znám půlku firmy ale nevzpoměl jsem si na ně.......
Ještě jednou díky... Dali jste mi novou naději a shercu šanci na život....
Byl jsem připravený po ortelu za 14 000 zarazit krumpáč do motoru a poslat sherco ze sklály .-))

Sherco 250 i

28.2.2012 v 07:25 | Nahoru | #19
Opět zdravím po čase...
Přesněji po téměř 4 měsích co jsem odstavil sherco z důvodu poruchy, později odhalené zastoupením Sherco na nefunkčí počítač .-)))
Ale předbíhám....
Diagnostika závady trvala cca od října kdy jsem motorku předal do ledna následujícího roku.
Další měsíc cestovala řídící jednotka ze španěska k nám do čech a 18.2. 2012 byla motorka vrácena..
Cena nové řidící jednotky byla 14000kč a jedná se o hliníkovou krabičku rozměru 5x6cm.
Ku cti zastoupeni budiž to že mi na novou řídící jednotku dali slevu ve výši DPH a částku za mechanickou práci ohodnotili na 900kč. přidali i novou svíčku takže konečná cena se vyšplyhala na těch původních 14 000 .-)))
Když už jsem měl motorku doma, pustil jsme se do komplet výměny všech ložisek. Kola, přepákování, kyvka...
Celkem mě ani nepřekvapilo že jsem ložiska na rok staré motorce našel komplet vymlácené.. Čínské názvy na ložiscích mě snad ani nepřekvapily.....
Osadil jsem všecho ložisky SKF a včetně všech manžet, gufer mě vyšla výměna na 2000kč.....
až se budu nudit, nechám si poslat od Sherca nabídku na sadu ložisek a gufer .-)))
Uvidíme co mi nabídnou a za jakou cenu....

K dnešnímu dni je motorka komplet připravená na nadcházející seznou a první křest ohněm provedem ve středu ne Vážanech .-))))

Snad Sherco přežije .-)))))))))

Sherco 250 i

28.2.2012 v 07:54 | Nahoru | #20
HH tak to je teda pekny, kazdopadne podej potom další REPORT :)

Sherco 250 i

28.2.2012 v 16:56 | Nahoru | #21
Proč tam byly nějaký no name ložiska, když Sherco dává řadu let SKF? To už je někdo měnil ne? I já na 2008 mám všude, čeho jsem si všiml, SKF. kola, páka zadní brzdy, ložisko vodní pumpy...

Sherco 250 i

28.2.2012 v 23:03 | Nahoru | #22
Nevím jestli to už někdo měnil ale pokud mám info o motorce, veškeré práce byly prováděny pouze v zastoupení Sherco a No Name jsme tam fyzicky našel.....
Nechce se mi věřit že by někdo při výměně šetřil halíře na výměně ložisek....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist