2 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar
dzakub13 píše: bacha na dovozy z itálie!!! Jsou to špagetky, hlavně se mi nezdají ty kilometry, pže ten vejfuk už je slušně vypálenej. Zároveň je to staroch, koupil bych novější ročník.
všímáš si věcí naprosto nepodstatných. Výfuk mají GSa opálenej všechny. Většinou zejména samozřejmě pravou stranu.
Ale že ta motorka nemá polepy (byla zřejmě stříkaná), nemá bastry, nemá kryt na řetěz a lízátko (asi byla lítaná v terénu, čemuž dosvědčují i gumy), nemá zrcátka, řetězovka je prakticky po smrti a první co bude že bude muset jít koupit gumy, na to neupozorníš.
Edit: jinak k věci. XT660X je těžší než BMW, jede o malinko méně, ale hlavně má úplně legrační podvozek. Už o tom bylo psáno docela dost, podvozek absolutně neodpovídá motorce a je naprosto nečitelnej. U toho BMW jsou ty km samozřejmě naprostý nesmysl. Počítej že bude mít určitě nalítáno přes 60tis. Takže počítej že spojka, nebo alespoň spojkové pružiny už budou na pochodu. Jinak Dakar je suprová motorka, můžu jen doporučit, z vlastní zkušenosti
Naposledy editováno 15.05.2011 22:11:40
1 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar
honza511 píše: ok..tak to vypadá že nabídku toho motobazaru vypoutím z hlavy.A co by jste jinak řekli normal ''nízkému'' bmw?tak trochu mám obavy že bych se na 1válci unudil ale jak stárnu,tak blbnu a rychlost už pro mne není priorita. Takže bych rád nco na čem se dá občas odskočit na nějakou tu polňačku.Typ moto jako Transalp mě moc nebere.Rád bxch něco obratného.
Nízké BMW bude s tvými 184 cm opravdu moc nízké Ledaže by sis sehnal zvýšené sedlo, což není až tak jednoduchý. To ten Dakar je už v základu asi o 4cm vyšší a je to dost vidět. S nízkým GS na výlety mimo silnice zapomeň. nebo jen s opatrností. Je opravdu dost nízké. Když k tomu přičtu (odhaduji) tvou váhu kolem 90-ti kilo, tak je to do terénu skoro nesmysl. S Dakarem to určitě půjde. Tam jsou limitem jen gumy a šikovné ruce.
S tímhle jednobuchem se nudit nebudeš. Samozřejmě, GSXR to zdaleka není, je to prostě jiný typ motorky.
edit: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/517044-xtz-750-super-tenere.html
edit2: http://www.motoinze...-dl-650-v-strom.html
Naposledy editováno 15.05.2011 22:28:59
2 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
Matess727x píše: Honza551: To Báwíčko jsem si v tom Benešově nedávno prohlížel,....vypadalo dobře. Nebál bych se toho.
no, já ti nevím. Když jsem sháněl TDM, byl jsem v Benemoto jedno skouknout a nalhali do inzerátu co se dalo. Prý 17tis najeto, se serviskou, super stav, apod. Bylo to sežraný, bouraný, stočený, chcalo to všude a serviska byla falešná. Málem jsem jim to jejich TDM vrazil do úsměvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
honza511 píše: Matess727x> nj a teď babo raď ...je fakt že mu chybí pár věcí který by tam vlastně v origo měli být.Škoda že tio nemám kolem komína abych to omrknul
že je řetěz čistej, neznamená že je nová řetězovka. Je jasně vidět jak jsou zuby ouzký a na kyvce je na konci. Takže 3000 řetězovka, 4500 gumy + cca 3000 originál bastry, 2500 originál zrcátka, 2500 kryt na řetěz + lízátko + 1000 polepy. A máš to v originálu
Takhle tu motorku ani neprotáhneš technickou a nepřihlásíš.
Dakary jsou tak drahý proto, že jsou prostě předražený. Co třeba se podívat po GS1100? Samozřejmě nebude to tak obratný jako Dakar. Ten je lehounkej a svižnej.
V-Strom 650 je takovej trochu skůtr. Do města krásně ovladatelnej a lehkej taky. Máme jednoho doma. Že je velikej, to jen tak vypadá. Podle mě je to za ty peníze lepší volba než obstarožní Dakar z roku 2000. Za cenu Dakara 2000 koupíš V-stroma 2005
Naposledy editováno 15.05.2011 22:43:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
honza511 píše: seikos> njn chápu že ty brambory prostě jsou nadhozený.Vstrom je pomalu jak Transalp atd.to mě moc neláká.Nepohrdnu ani motardem ale tam je to omezený těmi pneu.Škoda že není tolik chváli na to XT660.Podle mne je to docela povedená moto i designem.Stačí mi když to pojede max těch 170.Už nemusím lámat rekordy.
no, chápu tě. Ale ano. Dakar je oproti V-stromu takovej divočák. V-strom je opravdu hodně mírná motorka. Zkus se ale někdy svézt a uvidíš, třeba ti sedne. Oproti Dakaru má i dost výhod. Víc jede, lépe brzdí a i podvozek se mi zdál na české silnice o dost lepší. Nehledě zě kapotáž exkluzivně chrání na cestách. A vytáhneš z něj 200 Což na 650 cestovní enduro není špatný. A to se počítá
Edit: ale stejně bych šel do Dakara Ale modrého - dvojsvíčku
Naposledy editováno 15.05.2011 22:51:30
seikos píše: no, já ti nevím. Když jsem sháněl TDM, byl jsem v Benemoto jedno skouknout a nalhali do inzerátu co se dalo. Prý 17tis najeto, se serviskou, super stav, apod. Bylo to sežraný, bouraný, stočený, chcalo to všude a serviska byla falešná. Málem jsem jim to jejich TDM vrazil do úsměvu
...fakt jo?Já s nima nemám špatnou zkušenost.Ikdyž,...on to prý má už někdo jinej a ne p.Křeček. Já tam kupoval ještě za Křečka.
1 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar
Jinak jestli chceš velký BMW tak kup 1100GS dá se sehnat za slušný peníze
Vondri píše: U Dakara i u F650GS se dívej spíš po 2003 a vejš mají jinou řídící jednotku a menší spotřebu (možná i některý 2002)
Jinak jestli chceš velký BMW tak kup 1100GS dá se sehnat za slušný peníze
2000 maji spotřebu kolem 3,5 a od 2003 asi 3,4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
honza511 píše: seikos> njn chápu že ty brambory prostě jsou nadhozený.Vstrom je pomalu jak Transalp atd.to mě moc neláká.Nepohrdnu ani motardem ale tam je to omezený těmi pneu.Škoda že není tolik chváli na to XT660.Podle mne je to docela povedená moto i designem.Stačí mi když to pojede max těch 170.Už nemusím lámat rekordy.
170 :) .... ubrer 20 a jsi na rychlosti, ktere se da rozumne dosahnout - ale u jednovalce je to na predjeti a konec, jinak ti upadne telo a po chili i sroubky z moto, Dakar na tom bude velmi podobne ;) idealni rychlost je 100 dlouhodobe, jinak to trapis je to delany spis na plyn & brzda, pak to toc klidne na 150 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
Breakpain píše: 170 :) .... ubrer 20 a jsi na rychlosti, ktere se da rozumne dosahnout - ale u jednovalce je to na predjeti a konec, jinak ti upadne telo a po chili i sroubky z moto, Dakar na tom bude velmi podobne ;) idealni rychlost je 100 dlouhodobe, jinak to trapis je to delany spis na plyn & brzda, pak to toc klidne na 150 :)
nemluví o běžné rychlosti, ale o maximální. A 170-180 GS udělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
Protože jezdím okresky - volil jsem XT - motard. Jen to má měkčí podvozek a ostřejší jízdu a zatáčky - ee, ale díky tomu, je to zase pohodlný ... díra nedíra ... nevnímám je :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karnet - CDP (Carnet de passage) - ... BMW F 650 GS Dakar | kovrcek | 28 | 17.10.2024 v 21:53 jets |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |