aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:
300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník
ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........
musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí
už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku
často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme
mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH
nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím
práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci
nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí
debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat
mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili
nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd
ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu
změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí
někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí
ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce
vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční
ale alternativ na řešení je několik
takže diskutujme, diskutujte....
potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít
jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích
jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu
těšme se na 300 ZGH 2011
Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry
Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry
Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry
Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Larry píše: AKRO mě tady veřejně umravňoval, že záměrně mlžím
když jsem tvrdil, že v místě kde spadl Schuster, byla letos postavená síť
tady je důkez že jsem říkal pravdu
je to on board Michala Jiroše
a v čase 1:50 min je ta síť jasně vidět
Divím se Ti ,že na něj reaguješ on si najde něco jiného.Je to typicky českej rejpal.TO by jste museli vykácet celej les, navézt kačera,ale stejně by si našel ,že došly klobásy.
Jinak stačí se podívat ,jak se třeba změnilo zabezpečení v Kudrnáčově zatáčce,pamatuji si ,když tam spadl I.Zachoval,moto trefilo holku a on ještě přeletěl auta co tam stáli.Dnes už by to nebylo možné ,vše se posunulo.To je jen malý příklad.
U mě jste jedničky
Naposledy editováno 22.05.2011 18:58:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Larry píše: AKRO mě tady veřejně umravňoval, že záměrně mlžím
když jsem tvrdil, že v místě kde spadl Schuster, byla letos postavená síť
tady je důkez že jsem říkal pravdu
je to on board Michala Jiroše
a v čase 1:50 min je ta síť jasně vidět
Divím se Larry, že se k tomu zase vracíš! Já jsem svůj názor napsal a vůbec ti neberu, že Hořice jsou nejlépe zabezpečená přírodní trať v Evropě! Je to určitě pravda, stejně jako to, že má v posledních letech hroznou smůlu! Ten Schuster to loni musel pustit rovně, takže nespadl ve výjezdu ze zatáčky, protože se snažil, aby nesestřelil 4 poslední jezdce 125tek, co jeli podstatně pomaleji a které nějaký chytrák nechal startovat 20 vteřin před 250kami i když muselo být jasné, že ty pomalejší 125ky musí dojet první jezdci 250tek už v lese v prvním kole! Měl i štěstí, že stihl dost zpomalit. Tam na tom místě, kde spadl do lesa, dnes nějaká malá síťka je, i když svými rozměry, by možná dokázala zachytit tak kolo a né motorku! K pádu obou jezdců došlo o dost níž a mě šlo o zabezpečení CELÉ té zatáčky a výjezdu z ní, bariérou pytlů a sítí, pokud by v té zatáčce někdo havaroval. Podobně, jako je to udělané asi o asi třicet metrů dále! Při výjezdu z této zatáčky, pokud to nevyjde, nelze letět jinam, než do lesa! To je můj názor a myslím, že to nemá cenu, tady dál rozvádět! Nechme to být, nikomu už to nepomůže!
Naposledy editováno 23.05.2011 02:10:36
AKRO píše: Divím se Larry, že se k tomu zase vracíš! Já jsem svůj názor napsal a vůbec ti neberu, že Hořice jsou nejlépe zabezpečená přírodní trať v Evropě! Je to určitě pravda, stejně jako to, že má v posledních letech hroznou smůlu! Ten Schuster to loni musel pustit rovně, takže nespadl ve výjezdu ze zatáčky, protože se snažil, aby nesestřelil 4 poslední jezdce 125tek, co jeli podstatně pomaleji a které nějaký chytrák nechal startovat 20 vteřin před 250kami i když muselo být jasné, že ty pomalejší 125ky musí dojet první jezdci 250tek už v lese v prvním kole! Měl i štěstí, že stihl dost zpomalit. Tam na tom místě, kde spadl do lesa, dnes nějaká malá síťka je, i když svými rozměry, by možná dokázala zachytit tak kolo a né motorku! K pádu obou jezdců došlo o dost níž a mě šlo o zabezpečení CELÉ té zatáčky a výjezdu z ní, bariérou pytlů a sítí, pokud by v té zatáčce někdo havaroval. Podobně, jako je to udělané asi o asi třicet metrů dále! Při výjezdu z této zatáčky, pokud to nevyjde, nelze letět jinam, než do lesa! To je můj názor a myslím, že to nemá cenu, tady dál rozvádět! Nechme to být, nikomu už to nepomůže!
Ta malá síťka co by podle tebe zachytila kolo má jen tak mimochodem 20 metrů
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Spíše mne mrzí, že tato geniální myšlenka letos již pořadatele opustila a tím, že se do dané třídy nacpaly i 250 SP, byl pro třídu 125GP naprosto znehodnocený závod, kdy se jezdci zasekali za jednou 250 SP a už dále mohli jen za ní kroužit....
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
na AKRA a i na jiné podobně laděné příspěvky reagovat musím
protože nedospustím aby někdo lživě někoho tady veřejně pomlouval
tak jako to AKRO s oblibou dělá
on tady mrskal že já mlžím, když tvrdím, že tam síť byla
on tvrdí že tam sít nebyla
tak jsem proto sem dal to video
on pravdu neuzná ani se neomluví
a ted bude psát o "síťce"
přitom ta síť
byla 2 metry vysoká a měla 20metrů na délku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
rozett píše: AKRO> Opožděný start pro 250GP byl geniální nápad! To že Schuster se jal předjíždět jezdce, které si bez větších problémů mohl dát kdekoliv jinde chápu jako jeho boj, neb stejně později by ty samé jezdce bral o kolo .... To určitě nebyla chyba pořadatelů.
Spíše mne mrzí, že tato geniální myšlenka letos již pořadatele opustila a tím, že se do dané třídy nacpaly i 250 SP, byl pro třídu 125GP naprosto znehodnocený závod, kdy se jezdci zasekali za jednou 250 SP a už dále mohli jen za ní kroužit....
On ale Schuster měl tu smůlu, že je dojel právě v té zatáčce, kam se nevešel a kde ho úplně zavřeli! 20 vteřin pustit pomalejší třídu před rychlejší, to musel být opravdu "odborník"! Letos si myslím, že ten společný start 125tek a 250tek byl v pořádku, 125ky docela stíhaly a nevím, že by se zasekli za 250 SP....Nakonec, pokud byli rychlejší mohli tu 250tku předjet!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Larry píše: to jaké motocykly jsou převzaty, to není věc pořadatelů ale věc komisařů u přejímky, to snad víte všichni
na AKRA a i na jiné podobně laděné příspěvky reagovat musím
protože nedospustím aby někdo lživě někoho tady veřejně pomlouval
tak jako to AKRO s oblibou dělá
on tady mrskal že já mlžím, když tvrdím, že tam síť byla
on tvrdí že tam sít nebyla
tak jsem proto sem dal to video
on pravdu neuzná ani se neomluví
a ted bude psát o "síťce"
přitom ta síť
byla 2 metry vysoká a měla 20metrů na délku
A měl bys doplnit, že byla úplně jinde, než bylo potřeba!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
A nebo víš co? Co kdyby ses někdy na tu motorku posadil a postavil se na start? Možná bychom po tom, již měli od tvých keců pokoj ... Zatím jen kecáš o věcech, které ti jsou na míle vzdálené...
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
...ale celkově je jedno jisté...prostě to není "prdel" takovou akci uspořádat a zorganizovat!
...mohl bych tady vyjmenovat mnoho nedostatků,ale lepší je to řešit osobně a mít konkrétní řešení a návrh,s ohledem na možnosti a okolnosti,protože něco prakticky není možné,na rozdíl od teorie!!
...ale jsem rád ,že to někdo dělá a že se tyto akce konají!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
mz250etz píše: Ahoj, postupne davam na stranky foto z Horic, kdo budete mit zajem kouknete na osobni album do sekce moto - zavody
..bezvadné
...jen doplnění ..3 skupina máš označení 125/250 a správně je Klasik 350/500../černožluté a bílomodré čísla/..to jen aby jsi to měl "uspořádané"!
Naposledy editováno 23.05.2011 13:36:40
rozett píše: AKRO> Asi opravdu nemá cenu se s tebou o čemkoliv bavit ... Takže jen zkus se zamyslet nad jizdními vlastnostmi 250GP, 250SP a 125GP, popřemýšlej jak se chovají jaké třídy na rovinkách, jaká motorka je schopna jakou "přeletět" jak se chovají třeba na výjezdu ze zatáček a pod ... není to jen o objemu a rychlosti... (koneckonců, již malé dítě vytuší, že asi 70kg motorka pojede v zatáčkách jinak než 140 Kg)
A nebo víš co? Co kdyby ses někdy na tu motorku posadil a postavil se na start? Možná bychom po tom, již měli od tvých keců pokoj ... Zatím jen kecáš o věcech, které ti jsou na míle vzdálené...
máš pravdu
a to nejsi závodník
ale pro jezdce kalibru AKRA budou tvoje slova o ničem
a AKRO je jako vždy mistrně rozseká
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: A měl bys doplnit, že byla úplně jinde, než bylo potřeba!
měl si se zúčastnit stavby tratě
a řídit co kam jak dát
kam kterej pytel na kterej strom
kam kterou síť
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Larry píše: měl si se zúčastnit stavby tratě
a řídit co kam jak dát
kam kterej pytel na kterej strom
kam kterou síť
..osobně trvám i na kontroly "ochrany" stojanů motocyklů a protiskluzovou podlahu v depu a stanech!...jo,další řešení je pohyb po depu pouze v helmách!...dnes mi vyndávají stehy...ale na gynekologii už mě nechtějí!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: ..... nevím, že by se 125ky zasekli za 250 SP....Nakonec, pokud byli rychlejší mohli tu 250tku předjet!
Tímto jsi krásně ukázal, že jsi v životě žádný skutečný závod nejel.
Speciálně pro tebe - ve skutečnosti je to takhle:
1/ 125ccm a 250ccm vyjíždějí na rovinku společně
2/ na motor 250ccm mizí v dáli
3/ před zatáčkou neumětel na 250ccm brzdí na 150 metrech
4/ 125ccm ho ještě před zatáčkou dohání, protože brzdí na 50 metrech
5a/ 125ccm musí dál brzdit, aby ho v zatáčce nesejmul
5b/ 125ccm ho před zatáčkou předjede
6/ ...a jsme zase u bodu č.1 - 250ccm se zase na motor dostane dopředu
... A tak stále dokola...
A přitom, když se podíváš na nejlepší časy obou z volné trati, tak vidíš, že ten 125ccm má časy o několik vteřin lepší.
Konkrétně teď v Hořicích - takhle nadávat jsem ještě Dušana (Jezevce) ještě neslyšel
Naposledy editováno 23.05.2011 10:20:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
mz250etz píše: Ahoj, postupne davam na stranky foto z Horic, kdo budete mit zajem kouknete na osobni album do sekce moto - zavody
též report z manu dobrý!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
rozett píše: AKRO> Asi opravdu nemá cenu se s tebou o čemkoliv bavit ... Takže jen zkus se zamyslet nad jizdními vlastnostmi 250GP, 250SP a 125GP, popřemýšlej jak se chovají jaké třídy na rovinkách, jaká motorka je schopna jakou "přeletět" jak se chovají třeba na výjezdu ze zatáček a pod ... není to jen o objemu a rychlosti... (koneckonců, již malé dítě vytuší, že asi 70kg motorka pojede v zatáčkách jinak než 140 Kg)
A nebo víš co? Co kdyby ses někdy na tu motorku posadil a postavil se na start? Možná bychom po tom, již měli od tvých keců pokoj ... Zatím jen kecáš o věcech, které ti jsou na míle vzdálené...
Rozett - Máš pocit, že SP250 mají 140 kilo? Jasně, že se 250ka chová jinak, než 125ka! Pokud je , ale pořadatel pustil najednou, musí si jezdci nějak poradit! Asi tak, jak si poradil Kolář, Gramer, Podlipný a další!
Teď mě napadlo, že jsi vlastně ta loňská sprchálistka, co asi týden, tady na stránkách řešila s Larrym a dalšími Hořičáky vodu v Hořickém kempu! Tak to je pak vše jasné, není co řešit! Jo a svez se někdy na motorce, ať víš o co jde!