aby se předešlo nějakým spekulacím a "spekulacím", co a jak bude na 300 ZGH 2011, tak napíšu asi toto:
300 ZGH se začaly po válce jezdit v roce 1961
až do letošního roku se nejely pouze 2x
proč?
protože nebyly peníze
ale i to jsme ustáli a závody opět rozjeli...a příští rok pojedeme 49.ročník
ano říkám, že POJEDEME....protože jsme o tom vnitřně přesvědčeni
ALE.........
musíme mít dostatečný počet lidí na přípravy
dostatečnou sumu financí na přípravu a odjetí
už jsem to zde jednou psal
začal jsem na zdejší forum psát o interních věcech v AMK Hořice
dával vám všem info co a jak chodí, co se chystá
čerpal jsem taky od vás náměty, přijímal kritiku
často jsme se tady dohadovali
mnohdy to vypadalo, že se hádáme
mě šlo jenom o to, aby 300 ZGH byly transparentní
jsem pyšnej na to, že v tomhle klubu jsem
že jsem v partě lidí, která pokračuje v historii 300 ZGH
nebýt práce oněch tří generací co dělají 300 ZGH
nebylo by nic
pracujeme týmově, nikdo z nás nemá exhibicionistický ambice se chlubit cizím peřím
práci lidí oněch tří generací beru jako stěžejní
proto se k nám pak rádi vraceli zahraniční jezdci
proto si zdejší trať přijeli vyzkoušet naši špičkoví jezdci
nebýt práce všech těchto lidí, nikdy by Zatáčky nebyly takovým motosvátkem
takovým lákadlem, takovou prestižní záležitostí
debaty na téma 300 ZGH se pak ale zvrhly do polohy už nepřijatelné
tak jsem se přestal angažovat
mnozí mě tady křižovali za to, že se urážím, nebo nasírám
ale i v tom se mýlili
nyní se spekuluje o tom, jaké třídy pojedou 300 ZGH 2011
co s veteránama atd
ČTT, tedy veteránská pravidelnost se zcela jistě v roce 2011 pojede
tak jako obyvykle, pojedeme jubilejní 20. ročník, tak to zachováme v obyvklém gardu
změny nastanou při ostrých 300 ZGH
jak to všechno bude je zatím v poloze dohadů, návrhů, diskuzí
někde jsem také četl slova o tom, aby naši jezdci nebyli nějak limitováni, nebo odmítáni na úkor jezdců ze zahraničí
ani toho se nemusí nikdo bát
určitě se nestane to, aby třeba do 600cc jsme přijali 20 cizinců a naše kluky nechali sedět na stráni s párkem v ruce
vím dobře, že řada našich kluků je jezdecky na tom lépe než někteří zahraniční
ale alternativ na řešení je několik
takže diskutujme, diskutujte....
potom Rada AMK Hořice nějak rozhodne
jistě to nebude jednoduché
a jistě se nebude rozhodnutí VŠEM líbit
ale bude nutné to rozhodnutí ctít
jinak pokud má někdo zájem si připomenout sezonu 2010
tady je nabídka
toto DVD obdrží i jezdci při vyhlašování v Hořicích
jménem AMK Hořice
děkuju všem věrným za přízeň
jezdcům za skvělé zážitky
vám divákům a fanouškům za skvělou kulisu
těšme se na 300 ZGH 2011
Uzavřeno 15.05.2011 v 21:37 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 07:56 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 07:59 uživatelem Larry
Otevřeno 16.05.2011 v 14:16 uživatelem Larry
Uzavřeno 16.05.2011 v 14:17 uživatelem Larry
Otevřeno 17.05.2011 v 08:52 uživatelem Larry
Uzavřeno 06.06.2011 v 18:13 uživatelem Larry
Naposledy editováno 01.03.2011 11:07:20
Larry píše: měl si se zúčastnit stavby tratě
a řídit co kam jak dát
kam kterej pytel na kterej strom
kam kterou síť
Larry - víš dobře, že je to blbost! To co se stalo je smůla, celá desetiletí se v Hořicích nic nestalo a posledních pár let je to samý malér! Pochopitelně za to nemůžou pořadatelé, jak jsem už psal, trať je ze všech přírodních okruhů zajištěná určitě nejlépe! Je mi jasné, že děláte vše, co je ve vašich silách! Určitě se zase štěstí na Hořický okruh vrátí!
ninjazx10r píše: Prosim vás,neznáte někdo osobně člověka pod nikem AKRO?Sehnal bych pro něj práci.Mohl by u soudu dělat zapisovatele,protože co on za tu chvilku po Hořicích už tady na foru stačil napsat keců a hloupostí .Takhle by svůj talent mohl využít a ještě si vydělat.
Ty jsi se taky povedl!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: Rozett - Máš pocit, že SP250 mají 140 kilo? Jasně, že se 250ka chová jinak, než 125ka! Pokud je , ale pořadatel pustil najednou, musí si jezdci nějak poradit! Asi tak, jak si poradil Kolář, Gramer, Podlipný a další!
Teď mě napadlo, že jsi vlastně ta loňská sprchálistka, co asi týden, tady na stránkách řešila s Larrym a dalšími Hořičáky vodu v Hořickém kempu! Tak to je pak vše jasné, není co řešit! Jo a svez se někdy na motorce, ať víš o co jde!
áááá když dojdou argumety tak se začíná útočit ....
Mimochodem, jestli jsi závod sledoval, tak právě Gramer v druhé rozjížďce se hned při startu nedostal před zmíněnou 250 SP a celou druhou rozjížďku se mrcasil asi s 5 dalšími 125GP za onou 250tkou ...
Sleduj více závody než diskuzní fóra ....
Naposledy editováno 23.05.2011 13:04:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: docent> To máš pravdu, silniční závod jsem nikdy nejel a určitě ani nepojedu! Tvé vysvětlení 125 kontra 250 je jistě logické, nakonec vím to taky, ale pokud jedou společně, musí se s tím obě třídy srovnat! Kdo umí, ten si poradí! Nebo lépe řečeno, bude muset!
Ono není úplně "prdel" předjet někoho o 2-3s pomalejšího, kterému motorka dobře peláší "na motor".. Hlavně v Hořicích se moc nevyplácí chodit úplně na tvrdo do soupeřů, když není kam "uniknout" v případě chyby (a ta může v tu chvíli být oboustranná ...).
Podobný situace jsem letos zažil taky (není litr jako litr a zkrátka i rozdíl 20PS je znát, ačkoliv jsem si říkal, že v Hořicích to bude v poho ..).
Samozřejmě jsou jezdci, co se s tím nepářou a pošlou to komukoliv kdekoliv.. Asi jde o rutinu ze "cvičiště" v Irským šampionátu Ale ne každý je takhle ostřílený, jako pan Pearson
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
pokud ta dvepade ktera ti tak vadi nebyla k predjeti tak asi jela velmi dobre nebo mi nerikej ze jezdil od kraje ke kraji aby ho nikdo nepredjel
Naposledy editováno 23.05.2011 14:10:38
Perňa_81 píše: Ono není úplně "prdel" předjet někoho o 2-3s pomalejšího, kterému motorka dobře peláší "na motor".. Hlavně v Hořicích se moc nevyplácí chodit úplně na tvrdo do soupeřů, když není kam "uniknout" v případě chyby (a ta může v tu chvíli být oboustranná ...).
Podobný situace jsem letos zažil taky (není litr jako litr a zkrátka i rozdíl 20PS je znát, ačkoliv jsem si říkal, že v Hořicích to bude v poho ..).
Samozřejmě jsou jezdci, co se s tím nepářou a pošlou to komukoliv kdekoliv.. Asi jde o rutinu ze "cvičiště" v Irským šampionátu Ale ne každý je takhle ostřílený, jako pan Pearson
...tak právě,že důležitá je ta hranice,kdy už to je "prasárná" a nikoliv "předjetí"!..i když je to závod,tak stejně tam musí být trochu toho "citu"....i když Mrtvola si zažil svoje,a říkal,že se trochu osypal,jak byl "citlivě" předjet,no,spíše "odstaven", právě Pearsonem!...a pohled na věc může být různý,a to platí ve všech kategoriích!
Naposledy editováno 23.05.2011 14:10:16
bart.john píše: hele rozett kdyz si tak chytra tak mi rekni proc tu 250 nepredjeli - kdyz sou tak fantasticti tak ji meli vopucovat a jet pryc. a nerika se rozjizdka ale trenink odbornice
pokud ta dvepade ktera ti tak vadi nebyla k predjeti tak asi jela velmi dobre nebo mi nerikej ze jezdil od kraje ke kraji aby ho nikdo nepredjel
Velice se omlouvám pane odborníku, od teďka budu druhou část závodu po opakovaném startu, kdy se časy sčítají nazývat trénink ...
A to proč je nepředjeli už tady psal myslím, že i srozumitelným způsobem docent a to tak, že by to snad měli pochopit jak blbci tak blondýny ...
Nemá cenu tady jak kolovrátek psát jedno a totéž ... (z toho jsem se snad už vyléčila... )...
rozett píše: áááá když dojdou argumety tak se začíná útočit ....
Mimochodem, jestli jsi závod sledoval, tak právě Gramer v druhé rozjížďce se hned při startu nedostal před zmíněnou 250 SP a celou druhou rozjížďku se mrcasil asi s 5 dalšími 125GP za onou 250tkou ...
Sleduj více závody než diskuzní fóra ....
Tak dobrá, řeknu to jemněji, myslím, že nemáš úplně pravdu! Myslím, že ta 250ka byl Fin Korhonen a ten houf za ním, byl spíš s vyjímkou Gramera rád, že se za ním držel! Navíc v Hořicích je dost zatáček a pokud by na to měli, tak by ho jistě dokázali předjet!
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
z ceho jste se lecila nebo ne nevim a vedet nechci
co psal docent vim(zazil sem to taky)a nic to nemeni na tom co jsem psal ja - budto ho maji opucovat anebo neremcat - realita ale je to tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
bart.john píše: a hlavne jak rikas se tam motal Korhonen a ne nejaky Spcko ktery si rozett bere do huby - Spcka jeli daleko za nima ...
Korhonenovi to jelo dobře, navíc se rozjel v té druhé skupině šestistovek, jezdců co se nekvalifikovali do závodu a kterou vyhrál. 250 jel hodně dobře. SP 250 sice pochopitelně na přední místa neměly, ale v těch 250kách se držely taky slušně! SP 250 je třeba podpořit, vypadá to na dobré závodění!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Je to jenom diskuze a jak vidíš, názory mohou být různé! Pláč 125kaře, že nedokázal předjet dvěstěpadesátku je dost mimo! Asi na to prostě neměl!
Naposledy editováno 23.05.2011 15:01:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: [quote=rozett]bart.john> Koukám, že jsem někomu "šlápla na kuří oko" ... [/quote
Je to jenom diskuze a jak vidíš, názory mohou být různé! Pláč 125kaře, že nedokázal předjet dvěstěpadesátku je dost mimo! Asi na to prostě neměl!
Aneb ... "Chytrý" divák promluvil ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
rozett píše: docent> Jo jo dokonce prohlásil, že pokud se toto bude příští rok opakovat (tedy, že pojedou ve třídě i 250SP bez odloženého startu) tak už na 300 ZGH startovat nebude ... což by byl historický okamžik, ale doufejme, že k tomu nedojde ...
vychladne ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
AKRO píše: Perňa_81> Zase na druhé straně, pokud jsi o 3 vteřiny lepší, než ten, jak tady píšeš, kterému jede lépe motor, tak pokud ho předjedeš, by už neměl mít šanci se tě potom udržet.
Ano, tak to je, pak už člověk jede svoje a ujede. Jenže na vhodný okamžik se musí čekat třeba i 2-3 kola a to je úmorný.. Rozhodí to čoeku rytmus a naskočí mu žilka na čele
Pokud jsou stroje stejně výkonné, rozhoduje lepší výjezd (lepšího jezdce) na rovinku a chleba se láme na brzdy..
Pokud se ale na rovince utvoří mezera, pak i lepší jezdec má problém odhadnout, jestli to "vyjde" na brzdy nebo ne a může se pak stát ta "chyba" ..draze zaplacená na přírodňácích
A tak to asi maj kluci na slabších motorkách.. Ono taky není úplně košér "litr vs. šestka" (ikdyž ty supersportový R6 nejedou o nic hůř, než lecjaký litr a navíc tam můžou hned z výjezdu dávat víc plynu, aniž by poskakovali s předním kolem k nebi ..). Ale jednou je situace a rozdělení tříd daná, tak se s tím musí každý nějak poprat
Ahoj Barte, proti třídě 250SP vůbec nic nemám!!! naopak, líbí se mi moc a fandím vám!!! Proti spojení 250GP-SP a 125GP v podstatě taky nic nemám... až na ten start!Rozhodne si nemyslím že oprášit SPčko na dvacce je pohodička... jel jsem 1. trénink, 2.trénink, závod a zkoušel co se dá... předjíždět jezdce s připraveným SP na výjezdu ze zatáčky na rovinku(vůbec do kopce) je pro mě "nesmysl"... Prostě zatáhneš za plyn, můžeš se přetrhnout ale... Zbývá Ti tedy jen vymyslet a předjet na brzdy třeba do lesa, nebo ve městě, aby následovalo pár zatáček než přijde zase "dlohá" rovinka... ale to máš už třeba půl okruhu za sebou... Nejsem žádný super jezdec, na druhou stranu si nemyslím, že by mi motorka jela nějak extra zle... Sám už taky asi víš, že start a jízda na 125GP je trošku něco jiného než na 250SP... a "problém" je celkově v tomto spojení ať jde o GP nebo SP... stačí aby se Ti jen malinkato nepovedl start a jseš vlastně vyřešenej! Stačilo by pustit 250 o něco déle než 125... rychlí se urvou a ostatní ať si pozávodí! Jako to bylo vloni. Z toho co tady píšete jsem trošku pomatenej... fakt tomu nerozumím! jestli, jak tu píšete, opravdu "není problém" pro dvackaře předjet dvěpade, tak jaký je potom problém naopak??? Pro rychlého dvěpade předjet pomalé 125 na konci??? Fakt tomu nerozumím... Připadne mi že si v tomto trochu protiřečíte... Rozdělený start by byl O.K. a ne jen pro mě... byl to názor všech 125, s kterými(s některými sice rukama-nohama) jsem mluvil... A mohlo to být pro všechny SUPER!!! dál se tu vyjadřovat nebudu... toto je můj názor a mé vysvětlení...
to perna - je to tak - sice ti strika krev ze zubu ale musis ho proste dat jinudy cesta nevede - je to zavod a tam ti misto udela jenom magor
dusane ja takhle strikal v uheraku a uspokjkovat Gpcko oproti dvepade to je jinde to mas pravdu ja mel na mysli to co se deje v zavode - je jasny ze kdyz se zamotas tak tech 10 vterin co tam nechas tak uz nenazenes a to je ten problem - kdyz se rozhodis tak se motas pul zavodu.ty starty po dvaciti lidech jsou podle mne rozumny reseni
Naposledy editováno 23.05.2011 16:06:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
rozett píše: Aneb ... "Chytrý" divák promluvil ...
Děvče, já viděl tolik závodů, že až ti bude 50 let, tak budeš asi tak na polovině!
Nic ve zlém!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2011
Hochu, já Ti viděl tolikrát v televizi jak se zedničí(konkrétně teď s tím bojuju)... To Ti je v té televizi tak jednoduché... Na aguči(diváckém svahu) bych trumfnul i toho největšího zednického mistra! Protože proč z toho dělá takovou vědu když je to tak strašně jednoduché... nicméně soudnost mi říká, že i když mi bude 50 let, myslím že nebudu ani v polovině toho co zednický přidavač... Jedna strana je se na to dívat a druhá... aktivně se toho účastnit z druhé strany...
Filly píše: AKRO>
Hochu, já Ti viděl tolikrát v televizi jak se zedničí(konkrétně teď s tím bojuju)... To Ti je v té televizi tak jednoduché... Na aguči(diváckém svahu) bych trumfnul i toho největšího zednického mistra! Protože proč z toho dělá takovou vědu když je to tak strašně jednoduché... nicméně soudnost mi říká, že i když mi bude 50 let, myslím že nebudu ani v polovině toho co zednický přidavač... Jedna strana je se na to dívat a druhá... aktivně se toho účastnit z druhé strany...