včera jsem měl první vyjížďku pracovní na mém hornetu, rv2003. Měl jsem skoro plnou nádrž (najeto cca 50 km) a vyrazil jsem směr Most, Chomutov a Praha. U Velvar mi v kopci přestala jet motorka a došel mi benzín (přepnuto na rezervu jsem už měl). 4 km tlačení bylo v tom vedru fakt kruty, ale kdyz jsem natankoval plnou, natocil jsem jen 14,5 litru. Tak si tak rikam, kde je chyba, kdyz mam mit nadrz na 19 litru, kde je tech 5 litru zbyvajicich? Najezd km by ale odpovidal. Tak vubec nevim, neresil jste nekdo obdobny problem?
PS motorku tankuju na policajtovi az po hrdo.
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
2 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
2 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
tim padem litr a pul by odpovidal naklonene motorce na policajtovim, takze jsme asi doma, a ja jsem za kretena :D
Scratch píše: takze 13+ 3, aha, to by mohl byt ten problem, myslel jsem ze to je 16+3
tim padem litr a pul by odpovidal naklonene motorce na policajtovim, takze jsme asi doma, a ja jsem za kretena :D
jak tak koukám, podle katalogu měla 2003 ještě opravdu 16 litrů, až 2004 měla 19
ale aspoň to nemáš rozbitý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž a realita
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž a realita
Kubát píše: Scratch> tak hlavně jsi poučený pro příště při 16 litrech je teoretický dojezd 200 km, tak z toho vždycky vycházej
Nahodou, kdyz to spocitam=
z Bolky, kde jsem tankoval cca 60 km domu, potom do Mostu, cca 100 km, Chomutov, cca 27 km
potom z Chomutova do Slaneho 50 km a u Velvar to chciplo, takze jeste nejakych 30
dohromady mi to dela: 270 km :)
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
Scratch píše: diky, jsem zacatecnik, takze jezdim zposubem, kdy brutalne neporusuje pravidla, do 150 na dalnici do 120 na okresce, do 60 ve meste, tam se furt bojim :D
Ve městě to do těch 60 drž, tam už neni kam tu rychlost zvyšovat (vyjma povolených úseků nebo někde kde neni zástavba a je dobře vidět - ale na takových místech zase posedávají policajti).
Ve městě je lepší jezdit pohodu, furt všude boční ulice, zaparkovaný auta, kolony, všichni řidiči nasraný, chodci se nerozhlíží, tramvaje přednost nedávají atd. atd.
To jen tak offtopic...
A pro příště už víš, že s rezervou si radši nehrát...
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
Kdyz jedu pomalu, tak si taky muzu lip prohlidnout hezky holky :D
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž a realita
miramares píše: Teda nechci se hádat, ale taky mám Horneta 2003 a podle mě mám nádrž 16+3. Údajně prý 2003 byly 2 verze a ta druhá už víceméně má odpovídat 2004. Ale dali jste mi brouka do hlavy, takže to zkusím přeměřit tankuju totiž okamžitě, co na mě začne svítit ďáblovo oko
Takle to nefunguje. Nepočítá se to tak, že se sečte velikost nádrže a rezervu máš jako bonus od výrobce. Jen jako perlička se uvádí s kolika litrama ještě můžeš počítat po přepnutí na rezervu. Alespoň u ER-5tky to tak je, vedu si přesnou evidenci spotřeby a vždycky beru plnou a sedí to (zhruba) s údajem výrobce. Je taky třeba počítat, že to nebude úplně přesně 16 litrů, určitě se to zaokrouhluje (oběma směrama), aby údaj lépe vypadal. (ono říkat "moje mašina má objem 597,5 ccm, maxímálku 237,3 km/h, váhu 221, 42 kg a objem nádrže 17,16l" by bylo asi dost zajímavý...). KAždopádně jistota je brát benál s mašinou na hlavním stojanu.
Naposledy editováno 27.05.2011 11:47:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 10 | 2.11.2024 v 13:08 Kohlstein |
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 6 | 1.11.2024 v 08:25 FJRPEPA |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |