měl bych na ty techničtěji odborné jednu otázku. Jak docílit toho, aby sytič držel nějaký-určitý počet otáček? Respektive jak ho nastavit, aby držel otáček víc?
Když ho před nastartováním nebo i po nastartování vytáhnu, aby plnil svoji funkci, tak se podle zvuku (skoro) nic neděje. V praxi to vypadá tak, že nastartuju a buď musím moto polehounku projet a po chvilce ježdění je to zahřátý na optimum a nebo prostě chvilu držim trošku plynu aby se to zahřálo a nechcíplo to - prostě jak kdyby tam nebyl :/
Budu rád za vaše nápady, připomínky a tipy.
Díky a bahnu zdar!
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
A aby byli u sytice jine otacky nez je volnobeh normalne tak to netusim jak...
Naposledy editováno 27.05.2011 22:15:57
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
dj_hroch píše: Nějak mi uniká smysl, čeho chceš vlastně dosáhnout? Sytič není od toho, aby "držel nějaké otáčky"! Sytič slouží pouze k tomu, aby obohatil směs pro lepší start za studena a dál není potřeba. Jestli se sytičem jde nastartovat, tak je to OK. Jestli se nic neděje a nastartovat nejde, je třeba odstranit příčinu. Pokud nastartuješ tak je jasné, že moto musíš zahřívat a sytič pak stahovat. Jo a každou mašinu je zapotřebí zahřát než pojede optimálně jak má Volnoběžné otáčky se nastavují jinde, ale ty se hlavně nastavují na už optimálně běžícím a řádně prohřátém motoru, jinak to nemá smysl Jebat po startu na šroub volnoběhu, po chvíli až se zase zahřeje, potom po jízdě když ji trochu nakládáš a tak furt dokola. jak je občas někde též k vidění, je zase pitomost.
Původně mě napadlo to, co psal Snorri, že bych si zvedl volnoběžný otáčky, ale to bych s tím štelovátkem kroutil pořád.
Jde mi o to, že moto jde nastartovat, ale musím mu pomoct trošku plynem. Byť jen uplně trošičku a chce to mít cit, aby se to nepřechlastalo, tak tomu musim krapec pomoct, páč mě přijde, že jinak by to nechytlo. Takdle mi to chytá většinou napoprvý, ale jak říkám, musím pak držet trochu plynu na neutrál a nebo hneďka jet, páč kdybych nedržel trochu plynu na zahřátí (nebo nejel), tak ať se sytičem nebo bez, tak motor by chcípl, páč je studené.
Měl jsem za to, že sytič by měl nějak obohatit směs, respektive zvednout otáčky na nějakou hranici, kdy by šlo dost směsi přes karbec a motor neměl tendenci v nízkých otáčkách chípnout. O todle mi jde, jestli si už rozumíme. Nepřijde mi to jako něco zásadního, ale tak nějak jsem si říkal, že by to určitě mělo jít nějak zrpavit ne?
Ono by to bylo o dost pohodlnější vyvízt motku z garáže, nastartovat se sytičem, nechat ju zahřát se (přes sytič), mezitím se oblíct, nastrojit do plné polní a pak dojit, vypnout sytič a tramtadadadá! Hurá do pole, lesa nebo na louky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
Pokud ti přijde že nepracuje, pomůže když přicpeš přívod vzduchu? To udělá efekt podobný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
na suze uz nevim zda to bylo na RM dvoutaktu nebo na RMZ 4taktu jsem mel sytic- to tahlo sytice- otocne a tim otacenim s presne delalo to co chces ty - stelovaly otacky. ale moc bych to neresil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
dj_hroch píše: crasherx> Ano, obohatí směs, takže potom lépe chytá Na otáčky to primárně nemá vliv, ty se zvednoujako vedlejší jev až když se motor trochu prohřeje, ale to je jedno. Zkoušel jsi vyčistit všechny trysky a jestli se klapky otvírají jak mají a sytič pracuje správně? Čas od času je potřeba trochu pročistit, vše rozebrat a zkontrolovat a seřídit A ono také každý kus podle stavu se startuje jinak, některý motor chce sytič bez plynu a nic nedělat, některý třeba trochu mu pomáhat plynem, svět není ideální a teoretický
Pokud ti přijde že nepracuje, pomůže když přicpeš přívod vzduchu? To udělá efekt podobný.
Karbec a trysky sme čistili nedávno. Byly krapec špinavý, ale to je tak cca měsíc, max dva měsíce zpět. Za tu doby by se to nějak extrémě zanýst nemělo... snad Todle si nechám až jako poslední možnost, páč vytáhnout z tama karbec je práca na půl dňa
Přívodem vzduchu myslíš prostě dat něco kolem air filtru? Už aby přestalo pršet, kdybych to zkoušel doma, tak by mě asi pěkně hnali
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days | Kohlstein | 75 | 17.8.2024 v 18:42 Kohlstein |
Ktm EXC 250 2022 KTM EXC 250 | lukasxxx | 1 | 2.7.2024 v 20:46 MungoJerry |
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |