Takže se chci zeptat, co na to říkáte z vlastní zkušenosti? Co to vydrží a tak... Díky moc
-ztráta 10!
Japonce koupíš za 40,dva roky se opravdu vozíš,a pak za 35 prodáš. Tak co vyjde levněji?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské dirtbike, minibike...
U číny musíš počítat s tím, že po nákupu:
1) vyměníš všechna ložiska
2) seřídíš kotoučové brzdy
3) vyměníš palivový filtr (původní tečou)
4) zkontroluješ všechny šrouby a pokud možno je pojistíš Loctitem
5) nastavíš vůli řetězu
6) zkontroluješ rám. To je lepší udělat už při nákupu, abys nemusel něco převařovat.
Snad jsem na nic nezapomněl.
Pak bude provoz v pohodě. Motory jsou celkem spolehlivé.
Co se týče ceny. Čínu koupíš něco přez 3000. Nejlevnější Blata stojí přez 12000. A nevíš, jestli tě to chytne a jak často si zajezdíš.
Navíc, pokud kámoši mají čínu, asi tě s nimi závodění na Blatě nebude bavit. Ujedeš jim snadno a nebude to férový závod.
Čínu koupíš, a když tě to nechytne, moc tě to nestálo. Pokud ano, možná ti bude stačit, a když ne, půjdeš do Blaty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské dirtbike, minibike...
Asi jsem staromódní,ale dokud bude čína "čínou",nekoupím to... *no*
1 reakcí na tento příspěvek Čínské dirtbike, minibike...
Autor píše: Kamil DragStar1100A>blatu koupíš za 10,a ojetou,co i tak vydrží víc jak čína za polovic. Než provádět takové operace,jak popisuješ bodově výše,tak si radši postavím vlastní moto... :lol:
Asi jsem staromódní,ale dokud bude čína "čínou",nekoupím to... *no*
máš recht.. *yes*
2 reakcí na tento příspěvek Čínské dirtbike, minibike...
Koukni se, co stojí náhradní díly. Spojka, gumy a podobně. Ona se ta ojetina ještě může trošku prodražit.
To seřízení po nákupu zvládneš za 3 hoďky. No a pokud ti je zatěžko minibike servisovat, tak ho raději ani nekupuj. Při těch vibracích to asi bez údržby nepůjde.
A jak říkám, pokud mají kamarádi čínu, tak nemá s kým závodit. To bych viděl jako primární při rozhodování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské dirtbike, minibike...
Naprostý souhlas s Autorem!
Jezdil jsem na spoustě Blatových minibiků (i prototypů) a mohu zodpovědně prohlásit, že <strong>nikdy</strong> nepraskl byť jediný svár na rámu. Např: jel jsem 2 roky po sobě stejný motor, ve kterém nebylo nic měněno. Ani píst, ani kroužek. Jen spojkové pružinky (pakatel). A to jsem třeba najezdil 500km za měsíc...
http://www.easyshops...6lv4ual2b2j1l1hhbbm1
na ježděníá do hospody a jiné chujovinky by to bylo asi skvělý, ale slyšel jsem o tom, co všechno musí člověk udělat před první jízdou, tak nevím nevím; Je fakt, že cenově člověka spíš přitáhnou tyhle ludry, než nějaké Bláta v jiných cenových sférách. Škoda, že Blata nemůže něco slevit :(...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské dirtbike, minibike...
1 reakcí na tento příspěvek Čínské dirtbike, minibike...
Kdyz to jezdi jednomu, tak to prestane behat druhymu.. takze zhruba tak.. uz to trva skoro pul roku a spolu se byli projet opravdu asi jen jednou... a to maj casu hodne...
...dokud se mu dolova "nerozpadl" pod zadkem.... rozpadlo se výfukový potrubí, řetězovka je dělaná snad z plastelíny, praskající kapoty, problémy s motorem...
Neříkám že musej bejt všichni číňani stejní, kvalita bude asi kus od kusu jiná...ale já osobně bych si radši připlatil a koupil Blatu, u tý bych se o kvalitu nebál... *yes*
http://www.mujminibike.cz/