Chtěl bych se zeptat jak používáte brzdy?
Bavil jsem se s kámošem a on řiká že jsem blázen když používám přednostně přední brzdu(zadní jen nouzově(.
Jak je používáte vy?
ENejde vo to že bych neuměl brzdit, jde vo to jaký zvyk máte vy, to je nenormální chtěl jsem slyšet pouze zvyky(zkušenosti) a plno lidí mě tu pomluvá že nevim jak brzdit,zamyslete se nad sebou s tím pomlouváním!!
Naposledy editováno 11.06.2011 08:47:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
DuckerCZ píše: Hlavně u 2T bych si koledoval o zadření No nevim ono celkove to NSR moc nebrzdi,ale tak co kdyztak budu brzdit nohama
Kdyz to rikas ....ale myslim ze fakt nezadres brzdenim motorem zweitakt2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
Jindra650 píše: Kdyz to rikas ....ale myslim ze fakt nezadres brzdenim motorem zweitakt
vsude pisou,ze se nesmi brzdit motorem tak to mu verim kazdopadne motorem to stejne moc nebrzdi
1 reakcí na tento příspěvek Brždění-používání zadní vs přední
"* motocykl má delší brzdou dráhu než automobil. Za normálních podmínek s reakční dobou 1 sekunda je zapotřebí k zastavení z 80 km/h cca 58 metrů, při rychlosti 100 km/h je brzdná dráha cca 83 metrů a při 200 km/h 280 metrů."
Pepa Sršeň ve svém videu říkal, že motocykl má kratší brzdnou dráhu... Ukazoval to tam.. Co je na tom tedy pravdy ?!
Naposledy editováno 05.06.2011 20:30:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
DuckerCZ píše: vsude pisou,ze se nesmi brzdit motorem tak to mu verim kazdopadne motorem to stejne moc nebrzdi
Pri zajizdeni motoru se to nema delat a pak taky dlouhodobe treba z dlouheho kopce, protoze tim nemas pridanej plyn = valec a pist neni mazan, ale pritom je namahan. Jinak kratkodobe muzes normalne motorem brzdit, pokud se tomu brzdnemu ucinku motoru 125ccm da rikat brzdeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
Golinho píše: Pepa Sršeň ve svém videu říkal, že motocykl má kratší brzdnou dráhu... Ukazoval to tam.. Co je na tom tedy pravdy ?!
Tam je problém v tom, že to byl motocykl s Pepou. Motocykl bez Pepy by zastavil o pár vteřin pozdějc. V autě se dupne na brzdu a čeká kdy se zastaví. A motorka brzdí líp ve větší rychlosti díky váze a v menší je brzdění obtížnější kvůli adhezi, ale auto může brzdit až do konce naplno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
Pedrosso píše: hiffson> plus by se asi nemělo srovnávat obyč auto střední třídy a supersport... a myslím si, že když se začne srovnávat supersport vs auta jako STi, EVO, M3... ( to nemluvím o ryzích supersportech - jakýkoliv Lambo, Ferrari atd... ) tak auta budou mít navrch... už jen ta šířka obutí... a u "lepších" aut bych řekl, že brzdí líp i ve vyšších rychlostech...
Ja jsem videl nejakej test kde ochcavka zastavila driv jak M31 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
SirIndy píše: Pri zajizdeni motoru se to nema delat a pak taky dlouhodobe treba z dlouheho kopce, protoze tim nemas pridanej plyn = valec a pist neni mazan, ale pritom je namahan. Jinak kratkodobe muzes normalne motorem brzdit, pokud se tomu brzdnemu ucinku motoru 125ccm da rikat brzdeni
Jde tam volnoběžná směs a to na to klouzání pístu bez zatíženýho kl. mechanismu stačí(doufám, že už nejsou 2T se stříkačkou )
Jinak podobný dotazy na brždění ... ještě že ti je 16 a začínáš na 125ccm... kdyby to byl 30letej borec na litru, asi bych znejištěl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
t_freedom píše: Jde tam volnoběžná směs a to na to klouzání pístu bez zatíženýho kl. mechanismu stačí(doufám, že už nejsou 2T se stříkačkou )
Jinak podobný dotazy na brždění ... ještě že ti je 16 a začínáš na 125ccm... kdyby to byl 30letej borec na litru, asi bych znejištěl
Sou 2T se strikackou Ale asi to budou mit poreseny prave pro tento pripad...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
Urcite taky zalezi na gumach ale jinak tam asi neni pri brzdeni moc co vymejslet. Budto ma jeden sikovnejsi ABS a nebo lepsi rozlozeni hmotnosti ale to je tak vsechno. Obe ty auta maj dost vykonny brzdy na to aby blokly kola takze to ze BMW brzdi o parnik lip s tim nema co delat. Vzdycky to skonci na adhezi.
Naposledy editováno 05.06.2011 22:21:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
Edit: při týhle logice by nebyl rozdíl v brzdné dráze supersportu alá Gallardo a Fábií...
Naposledy editováno 05.06.2011 22:33:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
3 reakcí na tento příspěvek Brždění-používání zadní vs přední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění-používání zadní vs přední
jnes píše: Ahoj na požití brzd přijdeš sám draku a kašli na to co Ti tady píšou, ten kdo na supersportu napíše, že nesáhne na zadní brzdu tak se ještě pořádně nesvezl, potřebuješ postě všechno čím se dá zpomalit jen záleží co jedeš.
Asi jsem se tedy nesvezl. Nekdo zadni pouziva a nekdo ne, ale ten kdo ji opravdu potrebuje ji pouziva na zataceni a ne na brzdeni
Ja to neumim, tak to nedelam.