Okoukl jsem co se dalo v současné době najít na českém webu. S2R se mi líbí, že bych za ty prachy pořídil 2005 nejspíše, u S4 to bude v nejlepším 2002. Nejsem si jistej, jestli už to není moc starý. S4 se zdá finančně dostupnější, ale pokud jsem to dobře pochopil, servisy jsou na tom o dost dražší. S2R je na tom výkonově trochu hůře, ale po GPZ by to nemusel být pro mě problém, vezmu-li v potaz všude vychvalovaný průběh výkonu a funfactor motky. Nemluvě o letmáku a vzduchem chlazeném dvouventilu.
Prosím Vás o názory, tipy, rady...čeho se vyvarovat, na čem trvat...a tak všeobecně. Děkuji všem.
3 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Dobrej nápad a díky za tip, pokud by byl do těch 110 max...nechápu jak jsem to přehlédl...
třeba tenhle:
http://www.tipmoto.c...r-1000-s-i-e-05.html
Přidal jsem možnost do ankety, tak se trochu restartovala , ale to teď na začátku není zcela jistě problém:)
Naposledy editováno 09.06.2011 15:41:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Naposledy editováno 09.06.2011 16:57:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Sete>
To je to takovej rozdíl mezi dvouventile a čtyř? Já jen, že všichni v tom mají asi jasno, takže mi pravděpodobně unika funfactor dvouventilu...Budu na to pamatovat
Na 749 ten výkon roste, kdežto na Sportce je tam tak nějak porád .
V podstatě 2 ventil je víc neurvalý a má víc síly odspoda
Hlavní ale je,že obě cukají dole, kopou nahoře a hned jak zařadíš,tak už abys řadil znova
Dvouventil má výkon hned od spoda a nemusí se chvíli sbírat.Měl jsem S2R a byl jsem spokojenej, kdybych se nezamiloval do Hyproše!
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
JindraITC píše: Měl sem stejný rozhodování mezi 2 a 4 ventilem, nakonec jdu do s2r 1000 nebo 800 , nechal jsem si poradit a myslim si že tady maj lidi pravdu
na rady nedej a vyzkousej to
No to velmi rád, když bude možnost, otázka je jaká bude na podzim nabídka a poptávka o toho se bude odvíjet vlastně i cena. Ale budu se snažit vyjednat si aspoň prohlídku od každé...krom teda S4, od té jste mě odradili
Nu a popravdě, stejně až k tomu dojde, tak budu s prosíkem shánět nějakého Ducatistu jestli by to neprojel , protože co já poznám...a kdo tu motku zná, tak ví co má kde hledat a jak se to má chovat...tak snad se mezi Vámi najde hodná duše
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Ovšem ještě je tu pak otázka ceny , S2R / S4R stojí většinou ještě přes 120 litrů a ani M1000 není z nejlevnějších (nemůžeš se tomu divit, stojí to za to ), kdežto pěknou S4ku seženeš už i za 70 litrů... A pořád jede líp než nejnabušenější dvouventil vzducháč... Tak si pak vyber... Já osobně bych se nebál ani té S4ky , i když je to z těch všech výše uvedených možností jasně nejhorší volba...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Dr.Houba píše: Určitě 2 ventil, úplně nejlépe S2R 1000, i když na něj asi nebudou ty peníze. S4 je...problematická...nebo taky Monster 1000, ale tam taky není ten letmáč jak u S4
V čem je S4 problematická?
V první řadě je dobrý si uvědomit, co tě na Ducati láká...Jestli vzhled nebo motory... Pokud vzhled a jeho čistota, tak běž do dvouventilu, pokud motory(a nevadí ti, že ten motor vypadá trošku jako neupravený techno) a chceš si užívat pořádný zátah nahatého superbiku, pak je čtyřventil ideální volba... Benzínu to žere stejně, je to ale každý trochu jiná filozofie...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
s4r píše: V čem je S4 problematická?
Víš jak se to říká, 916 přece měla svoje mouchy...
2 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
S4 jsem měl 4sezony a najel jsem na ní přes 20tkm, S2R 800 jsme na jaře koupili pro tu moji (viz profil).... Každopádně oba modely jsou fakt dobrý a podle mě docela rozdílný, a to nemyslim vzhled, takže záleží na tom co od toho očekáváš. S4 je vyspělá a divoká mašina pro frajery, který se při ráznějším přidání plynu hned zvedá přední kolo, při tvrdšim podřazení zadek zas klouže, motor jede parádně od spoda a ve středních otáčkách, nahoře pak už těžce dejchá...i když je to motor z 916, tak právě tady je rozdíl mezi 916 a S4, jinak parádní plně seřiditelný tlumiče vepředu i vzadu (Showa, Sachs) - skvělá stabilita- to fakt funguje, brzdy jako 996, rám z a řidítka z ST4, byl to ve svý době nejvyšší a nejdražší model Monstera a první čtyřventil v Monsteru se spoustou karbonů už v sérii...Každopádně při koupi je potřeba dát velkej pozor na pravidelnej servis a pokud možno v Ducati, tyhle čtyřventily jsou citlivý na vahadla, ale pokud ti prodávající servis doloží nevidim v tom problém, dělá se každých 10tkm a je tak o 2tkč dražší než dvouventily (v Ducati), řemeny stejně jako u ostatních. V současný době je někde v inzerci krásná sériová červená S4 s Termignoni (za 90tkč), kámoš S4 ještě má a S Termákama a je to neskutečnej zvuk (má na ní najeto téměř 60tkm bez závad - viz profil Honzi74).
Na druhou stranu S2R 800 se svym dvouventilem charakterem motoru hodně podobná tisícovce (mám Sport 1000), je to 30 let stará koncepce a funkční, vzhled nádhernej, stejný Marchesini jako S4, jízdní vlastnosti skvělý a mašina chováním krásně čitelná, samozřejmě chudší výbava, neseřiditelnej předek, průměrný ale dostatečný brzdy a mokrá spojka na rozdíl od S4. Samozřejmě na doložení servisu dej majzla taky - dneska už je tady ale hodně lidí který na to dbaj...
Když to shrnu tak S2R určitě výborná mašina, ale do budoucna spíš přestupní stanice, po čase asi budeš chtít víc... na druhou stranu když na ní sednu, svezu se parádně a rozhodně pomalu nejezdim...
U koupě S4 je potřeba bejt určitě opatrnej, ale na delší dobu a pořádný dovádění ideální stroj a dneska už za opravdu dobrý peníze.
Takže vybírej, podle mě špatně nevybereš....
Já bych ale šel znovu do S4....
Naposledy editováno 10.06.2011 22:37:28
http://www.motorkari...nster-s4-257718.html
Úplně mě to dojalo, jsem rád, že ho mám, je peckovej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
DMC.motobiker píše: Víš jak se to říká, 916 přece měla svoje mouchy...
V tuhle chvíli jich mám štítek plnej!
Dál jsi mi hodně podnětů a já se k ním zkusím vyjádřit:
Když bude moto přestupní, to mi neva, aspoň je kam dál jít, na druhou stranu chci aby mi aspoň 2 roky, raději 3 vydržela -chci se do ní zamilovat.
Chtěl bych frajerskou motku, která nemusí být userfriendly, ale musí mit duši -tak jak jsi popsal S4, tak ta ji zcela jistě má, S2R taky, ale je to hodnějši holka. Letmák u ní považuji za bonus k vzhledu. Každopádně aura Ducy je velká letmák neletmák. .
Zeptám se Té, co si myslíš o Monsteru 1000, který mi přišel jako poměrně zajímavá varianta díky tipu v diskuzi. Trochu větší výkon než S2R a výrazně lepší krouťák..
Jo a jestli mě víc láká vzhled nebo brutální motor? Sakra já nevim....obojí? :)
PS: sry za chyby, psáno na mobilu. Dík
s4r píše: V čem je S4 problematická?
Jak psal DMC, prostě 916 motor, no ....servisní intervaly a náklady jsou zcela jinde než u vzducháče dvouventilu...pro člověka jako já co jezdí chopper stylem je dvouventil s mokrou spojkou dostačující
Frufran píše: Chtěl bych frajerskou motku, která nemusí být userfriendly, ale musí mit duši
Tomuhle popisu ovšem S4 vyhovuje více, to každopádně...ale já bych být tebou klidně šel zatím do dvouventilu, uvidíš jak tě to zaujme a poté s minimálními ztrátami prodal a koupil rovnou Testastrettu
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Když jsem kupoval S4, uvažoval jsem též o M1000, byly v podobných cenách, ale mě se třeba právě ten industriální superbikovej motor s obřím chladičem v monsteru líbil. Jak už jsem psal servis 916 a 996 (S4R) není úplně někde jinde, v kompletnim servisu motoru včetně řemenů bude rozdíl cca 2-3tkč, víc určitě ne...u těchhle motorů se narozdíl od ostatních sundavaj i hlavy při výměně půlkroužků (vůle ventilů), a to je pro servismana časově náročnější a nemělo by se to flákat...,proto vždycky doklad o pravidelnym servisu, jsou to prostě ty ryzí superbikový motory... , ale to už zas píšu o S4
Tak vybírej a možná třeba i rozhoduj podle toho jak kterej kus vypadá a v jakym je stavu....
1 reakcí na tento příspěvek Výběr Ducati : Monster S2R vs Monster S4
Super, díky za odpověď. Zkusím to nějak shrnout a když tak mi naložte:
Takže, pokud bude výhodná koupě Monstera 1000 ročník cca 2005/2006, dejme tomu cca 105 000, tak ho můžu vzít, bude to za to stát. Sice tam je cca 10 kw méně, ale i přesto je to mega.
Pokud se 1000 nebude dát rozumně sehnat, poté kouknou na S4, což bude výkonový nářez a servisově trochu dražší záležitost a to ročník cca 2001/2002 za cca 80-90 000, ale jedině krásný kousek.
Když S4 nebudou nijak zvlášť pěkné, a najde se třeba S2R 800 dejme tomu zase 105-110 000, ročník 2005/2006, je to třetí možnost s bezkonkurenčním vzhledem a nižším výkone, vzhledem k tomu z čeho přecházím by mi mohla 2 až 3 roky jistě vydržet....
Při koupi bude nutná servisní kniha, přes "kód" knihy zkusit ověřit servisní historii, projet se na ní a modlit se za dobrou koupi. Nejlépe asi dle regionu sehnat 'Ducatistu, který by ji projel - nebo myslíte, že poznám vše nutné, když budu na Ducy sedět poprvé? Mám o tom trochu pochybnosti...
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati S4R, motor KO chvilku po koupi [1, 2] Ducati Monster S4 | mumlos | 50 | 30.7.2024 v 18:53 zmulin |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S | Berg550 | 7 | 10.6.2022 v 20:44 Berg550 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |