Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: A co na ní Honza Halbich zajel?
Most 1:43 např...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak třeba u nás v mistráku si vezmi poměr R6 a ZX6.Halbich jí jede,protože jí prodává a Kája Pešek,protože jí dostal.
Naposledy editováno 16.06.2011 08:48:37
Murkin píše: Scuber_MadJoe> R6 má navrch co se týká cen náhradních dílů,dostupnosti,jednoduchosti provedení a hlavně funkčnosti.Podívej se na stocky,kolik tam jede Kaw a kolik Yamah a nejenom u nás.A výkonově je na tom dá se říct z té čtyřky nejlépe.Dostupnost i starších YEC elektrik apod.
Tak třeba u nás v mistráku si vezmi poměr R6 a ZX6.Halbich jí jede,protože jí prodává a Kája Pešek,protože jí dostal.
Strucne a jasne
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Korbik píše: Když už srovnáváte tak pro zajímavost jak jsou na tom Daytony 675 je to použitelný za rozumný peníze nebo to je spíš pro bohatší? Docela se mi zamlouvá ta motorka. Je třeba konkurence schopná ve stockách ve srovnání s r6? určitě to špatný nebude.
Na rovinu R6 je fakt někde jinde než daytona
ale řešit 3-5 koni pro hobíka je zbytečné
já mám daytonu pač se mi líbí zvuk a bajk jako takový
při koupi jakýhokoliv supersportu od japonce či anglána nikdo neudělá chybu +- je to všechno stejný
ty drobné niance pozná jezdec ktery letí kládu ale pro hobíka je to fakt jedno
Co se týče nakladu na provoz Daytony boháč určitě nejsem co by se od důchodce chtělo
Korbik píše: Když už srovnáváte tak pro zajímavost jak jsou na tom Daytony 675 je to použitelný za rozumný peníze nebo to je spíš pro bohatší? Docela se mi zamlouvá ta motorka. Je třeba konkurence schopná ve stockách ve srovnání s r6? určitě to špatný nebude.
Oni jsou superrsporty (vcetne daytony) vykonama velmi vyrovnany, vycniva jen ta R6ka se zhruba 6 koni navic v serii.
Problem s Daytonou v okruhovem nasazeni je, ze je to proste nejmin obvykla motorka, a tudiz:
Kdyz s tim jebnes, bud mas druhou nebo jedes domu. S R6kou staci obejit pet stanu a skoro jiste sezenes vetsinu dilu pokud je nemas. Vsechny racing dily jsou ve vetsim vyberu a za lepsi penize. Existuje hromada pouzityho materialu, vetsi vyber ojetin ... proste ve finale pokud chces opravdu jezdit okruhy, je to za daleko levnejsi vozeni.
Pokud chces jako ja jezdit v provozu a sem tam zajet na okruh, je to uplne stejny s libovolnou sestkou, daytona je zhruba stejne draha jako ostatni supersporty, dily jsou na ni kolikrat i levnejsi. Akorat se na ne tu a tam dyl ceka (pravej plast -> 2 mesice, honda/yamaha ti to obecne doda do tejdne).
Zalezi co od toho cekas.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Most 1:43 např...
..i Brno 2.11 je výborný čas!
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin píše: Oproti R6 jede Daytona pekne od spodu a ma takovej sytej stred,ale chybi ji vrsek. Zase ma vyhodu v tom,ze uz se da programovat seriova jednotka a nemusi se kupovat nejaka pridavna. Konecne uz mi na ni dorazil kabel a program je vcelku take slusnej. Muzou se upravovat predstihy,palivo,volnobeh,zakazat servo,lambda a pod.
Tak mi ji nekdy odbrzdis jestli ji nezarafnu Nebo nezlomim v krizi
Naposledy editováno 16.06.2011 09:35:43
2LEKO píše: Hondza> ..radi5 píše: A co na ní Honza Halbich zajel?
Most 1:43 např...
..i Brno 2.11 je výborný čas!
Přesně tak! I na Kawě se dá zajet a ještě to má kouzlo v tom, že nejezdí standard (R6R) jako všichni ostatní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Trochu jsem pokukoval a jsou lehce jetý za slušný prachy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak Honza Halbich rozhodně není hobík. Vzhledem k tomu zázemí a tomu, co ted zajel v Brně třeba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Hondza> No dobře - tak závodník s licencí, profesionální podporou, zázemím a prachama. Ale v žádném případě to není hobík, jako většina lidí na agenturách....
Tak jasně, byl to jen příklad, že i na Kawě se dá jezdit.
Nevím jestli má licenci, ale donedávna myslím ještě neměl, zázemí a podporu má, ale taky mu to prostě jede..
Korbik píše: To se mi na ní líbí že to má i ten střed oproti 6kám a ta jednotka to je dobrá vychytávka to bych řek že ušetří hodně peněz.
Trochu jsem pokukoval a jsou lehce jetý za slušný prachy.
Pokud se chces obcas svezt na okruhu a jezdit i po bezny silnici, tezko hledat neco lepsiho nez Daytonu. Nic proti Cebru (vezl jsem se, mdle nevyrazne). Suzu a Kawu jsem bohuzel nemel prilezitost vyzkouset, predvadecky neexistovali. Ale spodek Daytony mit nebudou, a jeji uzkou stavbu taky ne.
Pokud cistou okruhovku, tezko hledat neco lepsiho nez R6R
Vic na tom neni co resit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: 2LEKO> 2:11 v Brně? To snad jako profesionální závodník jede rychleji proboha.....
Jo jo profík co má ještě mokrou licenci,nebot jí tuším dostal před cca měsícem a na okruhu taky dlouho nejezdí cca rok? Myslím,že ty jeho časy půjdou ještě dolů a i tak super výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Hondza píše: Tak jasně, byl to jen příklad, že i na Kawě se dá jezdit.
Nevím jestli má licenci, ale donedávna myslím ještě neměl, zázemí a podporu má, ale taky mu to prostě jede..
Licenci uz ma dostal ji na tesne pred Mčr v Brne kde skoncil druhy v českom mistarku ale o dva tyzdne na panonke alpe adriu uz vyhral celkovo v triede superstok 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mr.Ducin848 píše: Zdar chlapy. Jdu to zkusit i zde. Máme problém na našich 848čkách. A o co jde, vždy při dosaýžení 8900 otáček to bez varování a probliknutí kontolky omezovače cukne a ztratí výkon. Dělá to na všechny kvalty a vůbec to nejde, občas se jí zachce a jeden nebo 2 kvalty beží normálně i s indikací omezovače. Neměl s tím někdo jiný zkušenost? Jedna je plně v sérii, a moje má navíc powercomander, rychlořazení a ukazatel rychlosti Gipro. Ale to vše jsme odpojili a dali i nádrž z fungující 3 motorky a nic nepomohlo, ani vyměnit snímač otáček
Díky za rady
PS: Prosím o vynechání poznámek o pořízení lepší motorky, jako teřba R6 nebo CBR 600RR. Díky
Zdar pane, chudák ta tvoje motorka. Nějak se s ní biješ na trati i mimo ni. Nicméně to co zmiňuješ, mi připomíná loňský problém na Slovakiaringu. Také jsem jezdil pár tréninků v klidu a najednou, když jsem při jízdě dosáhl 8-9t. otáček mi to probliklo a přestalo jet. U mě byl problém asi v tom, že se rozpojily kabely a při znovu zapojení, si diagnostika načetla chybu škrtící klapky na výfuku. Chybu jsem smazal a dodnes už se neozvala. A pokud se objeví, vím jak ji na místě opět poslat k vodě.
Kdoví co ti načetlo za chybu nebo kde je problém. Přeci jen každý pád mlže mít negativní vliv na motorku, který se projeví až po chvíli a ne hned.
Dej to rychle dohromady a ať se daří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: Hondza> ..radi5 píše: A co na ní Honza Halbich zajel?
Most 1:43 např...
..i Brno 2.11 je výborný čas!
A jen doplním Slovakiaring 2:09 a Pannonku si bohužel nepamatuju
Prasouš píše: A jen doplním Slovakiaring 2:09 a Pannonku si bohužel nepamatuju
Na Pannonce vyhrál a snad i ve stockovém traťovém rekordu..nějak 1:57 vyšších. Profík, neprofík, tohle je určitě talentovanej kluk!
Občas chce trochu sledovat závody, než někdo něco "prohlásí".. Dá se říct, že maldej Halbich skutečně na té Kawě "něco zajel"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |