1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
Takže Trevisi:
Speciálně pro tebe
... a než budeš zase něco potřebovat, tak si rovnou stáhni manuál a prosím čti!
XR650R manual
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
trevis-pastrava píše: No ten odkaz co jsi mi poslal tak tam se nepiše po kolika km se olej mnei ale kolik se ho tam lije a manual mi nejde stahnout
Proboha,co řešíš? Množství oleje ti řekne měrka,ne? Dej tam 10w40,nějakej lepší,například 300V motul a po prdeli.
2 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
trevis-pastrava píše: Mnel sem xr 400 byla to super mašina mrzi mne že sem ji prodal byla dobra jak do lesa tak na cestovani ..
O jakém cestování mluvíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
c.j. píše: O jakém cestování mluvíš?
Cestovat na XR400R se dá dobře,proč ne? I 4000km za 10 dní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
prackarr píše: Cestovat na XR400R se dá dobře,proč ne? I 4000km za 10 dní.
Z toho čísla se mi rozvibrovala prdel
Everts72 píše: Z toho čísla se mi rozvibrovala prdel
Vůbec ne,borci to dávali,jak prd! Tady Romania 2009
Tady expedice Dakar 2008
trevis-pastrava píše: Ale ja tady neřešim množstvi oleje jsi se mne delate prdel ja se jen ptam po kolika km jse olej mneni?
Jo, sorry, špatně jsem přečet´ dotaz - takže olej se mění po 1000km (u XR400R po 1500km), ale je to interval pro ostré sportovní využití.
A s tou volbou XR400R vs. XR650R: mám doma obě, do terénu je (pokud tedy neměříš aspoň 185cm a nemáš odpovídající fyzičku ) pro mně lepší XR400 - těch 61 koní XR650R je pro průměrnýho hobíka nevyužitelnej výkon. Snad jedině v motard úpravě - ale to asi nebude tvůj případ.
Ten manuál jde stáhnout v pohodě - klikni na "Click Here" pravým tlačítkem a zadej "Uložit odkaz jako"
2 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
trevis-pastrava píše: Tak na xrku sem se dost nacestoval motorka jezdila pravidelne dokonce i v zimne nikdy mne neselhala , tak to je docela v klidu že na xr 650 r se mneni olej co 1000 km v terenu když sni budu jezdit po ceste tak to bude určite vic no na xr 400 jsem stal našpičkach tak snad na xr 650 r se taky nak vyškarabu no kldine začnu i na sobě makat aspon mne to donuti Tak da jse řict že xr 650 budu využivat stejne jako jsem mnel xr 400? jde mi předevšim o udržbu jednoduchost proste chcu motorku sem tam do lesa na pole sem tam na cestu sem tam nekam dal Rozhoduji se mezi Xr 650R a Yamahou wr 450 f
Rozhodně ti déle vydrží ta XR.Ještě více DRZ400S.
volodaj- cestovat se dá skoro na všem,když se chce a upravíš to. XR400 na cestování poměr sekundáru 16/40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
trevis-pastrava píše: Tak da jse řict že xr 650 budu využivat stejne jako jsem mnel xr 400? jde mi předevšim o udržbu jednoduchost proste chcu motorku sem tam do lesa na pole sem tam na cestu sem tam nekam dal Rozhoduji se mezi Xr 650R a Yamahou wr 450 f
V principu se dá říct, že 650 lze běžně užívat jako 400. Hmotností jsou na tom přibližně stejně, když zvolíš správnej sekundární převod a gumy, dá se použít k běžnému ježdění na asfaltu. Životnost motoru vzhledem k výkonové rezervě a k tomu, že je to vodník, by měla být i lepší, než u 400. Servisní úkony jsou přibližně stejné (přibyde ti jen občasná výměna chladící kapaliny )- no a když nutně nevyžaduješ starter, není co řešit.
Potom, když si trochu upravíš výšku (popuštěním v brejlích a seřízením zadního centrálu) a naučíš se specifický startovací grif (650 už dokáže i pěkně kopnout ), myslím, že budeš spokojen.
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
trevis-pastrava
jinak asi 650 ti urve ruky. i zkušenější rajdři se ji zbavovali. moc velka vaha, moc koni. za gumy se nedoplatiš, tedy spíš za zadni ale jinak super luxus mrcha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
Nevím, tak docela bych se na "papírové" údaje o hnmotnostech nespoléhal. Prameny se často různí. Pohotovostní hmotnost má málokdo zjištěnou.
XR650 jsem chvíli měl. je to opravdu "super luxus mrcha":) Impozantní stroj, jen to umět kočírovat Nadchla mě jako techniká novinka, už když jsem i si o ni poprvé přečetl v časopise. Dalo by se o ni napsat hodně. Z mého pohledu, zjednodušeně rečeno, je to moto pro fajnšměkry, velice blízko sport.motu, se vším co k tomu patří.
Pro cest.užití jsem na ni našel několik (mensích) nedostatků - minimální komfort, malé množství oleje (rychlé opotřebení, častější výměna), malá únosnot podsedlového rámu + chybí úchyty, oka, madla.
Vše je ale řešitelný. Osobně si umím předtavit XR650 jako vynikající expediční stroj. Větší nádrž, malé plexi, přidaný olejový chaldič/nádobka (větší obsah oleje), pozměněný/vyztužený podsedlák s úcyhty a nosičem. To by pak byla pecka
F-T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
Tvejch papírovejch 21.5 kg rozdílu ani omylem - když už, tak max. 2,5kg!
Nesmíš zapomenout, že 650 má hliníkovej rám a jeho menší hmotnost setře rozdíl ve hmotách motorů.
A s tím, co napsal FilipTenere se můžu maximálně ztotožnit!
Když mi o víkendu vyjde čas, pokusím se tu pohotovostní 650 zvážit (vyprazdňovat ji kvůli suché hmot. rozhodně nehodlám).