1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
FIRE5 píše: NO TAK ŽE BY BYLY ÚPLNĚ STEJNÉ TO SE ŘÍCT NEDÁ HLAVNÍ ROZDÍL MEZI 477 A 487 JE ŽE 487 MÁ NA OJNICI UŽ JEHLY A NEMÁ OILMASTER TAKŽE ROZDÍLNÁ KLIKA A PÍSTNÍ SADA JINAK JE VŠECHNO STEJNÉ NEDÁ SE ŘÍCT KTERÝ JE LEPŠÍ ZÁLEŽÍ JAK NA TOM JE
oilmaster se nepočítározdíl jen v levém víku které se dá vyměnit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
KRAFTWERK píše: oilmaster se nepočítározdíl jen v levém víku které se dá vyměnit....
...není to jen víko,ale i čerpadlo a klika...
3 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
Výkonově by na tom při použití stejného výfuku a karburace (trysky + sání) měly být stejně.
Naposledy editováno 19.06.2011 11:02:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
Zil píše: ...není to jen víko,ale i čerpadlo a klika...
hm já myslel že to čerpadlo je na víku....1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
xhuty píše: tak hlavní rozdíl bude v mazání ložisek na klice, 477 má všechny 3 mazaný převodovým olejem, zatímco u 487 jsou 2 mazaný směsí a 1 převodovým olejem
tím jsi si jistý? slyším prvně že by u dvoutaktu byla klika mazaná převodákem,nedokáži si představit jak ložisko u zapalování bude mazáno převodákem, který se tam nemá jak dostat.
Naposledy editováno 10.03.2013 21:04:41
1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
nahoře píšeš i o jiné karburaci a výfuku ?
Takže bez půlení nevyměníš..
Naposledy editováno 11.03.2013 09:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
Mám dotaz koupil jsem motor na ČZ o objemu 175 cm3 a na hlavě jsou 2 svíčky. CO to je za motor? Mel by to být podle deklů oilmaster. V motoru chybí klika, ale mám 2 motory jeden bez olejového čerpadla druhý s ním, ale oba jen s jednou svíčkou. Potřeboval bych vědět, jestli jsou kliky kompatabilní a k čemu je dvousvíčka na jednoválci a jaký bude rozdíl v zapojení elektřiny. Předem děkuji za odpovědi.
proc me osocujes ze nicemu nerozumim uz nechapou vubec...ja CZ mel jako malej kluk a ted mam dva kousky,zrovna pred tydnem jsem jednu slozil. a trvam si na tom,ze 477 maji uvedeny vykon 13k a 487 15k bavim se o tech.prukaze a bsech dobovych priručkách.
mám právě 477.01 prvni modely Posilube a prave ty maji uvedeno 13k
se divam na tu co mas v profilu je docela solidni bastl..takovy prurez modelovou radou Cz s prvky Jawy ..zaslouzila by dat do originalu..odborniku..
Naposledy editováno 08.12.2014 21:11:47
Co mám v techničáku a na štítku 477-69 vím líp než ty, 487 znám všechny. V profilový fotce mám posilubku v provozním stavu, na níž není nic co by se na čz nemontovalo, samozřejmě včetně funkčního posilube, což zdejší chromáci vesměs nemají. A jestli rejpeš do Roadstera? Ten má z jawy akorát brzdu, společnou s čz a ve 4T je to velká vzácnost
Jen pro doplnění http://www.cezetman...y/index.html?item=97
To, zda se mezitím zpřísnily normy pro měření výkonu jako u automobilů či nikoliv a jestli náhodou není ten výkon ve výsledku krom kurvalíného motoru 487.3 stejný, je na další debatu. Mluvil jsem samozřejmě o výkonu udávaném v technických údajích a technickém průkazu.
Naposledy editováno 09.12.2014 21:26:14
2 reakcí na tento příspěvek Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 32 | 18.9.2024 v 20:38 TomasRA |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |