Téma: Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011
 
9.6.2011 v 08:33
Zdravím - protože většina vytrvalostníků jede teprve dneska tento závod, zakládám tohle vlákno, páč stejně bude založený
Na netu už jsou časy z volných tréninků a CSC: http://www.ivracing.cz/volne-jizdy/vysledky
I když se počasí honilo, jelo se i 2:11.423 - což je pěknej čas...

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

17.6.2011 v 19:52 | Nahoru | #61
Prasouš> K-tech byl včetně montážní sady... Objímka na vidlici plus držák na krk řízení... Nevím jak Bitubo, ale Ohlins, dokud fungoval, byl nejlepší. A rozpětí nastavení bylo opravdu výborné... Ale každopádně vše lepší než série...

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

17.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #62
Prasouš> Pokud máš HRC elektroniku, tak si můžeš dle libosti nastavovat ten origo elektrický bazmek.... V případě mého Öhlinse jsem se řídil doporučením výroce, tzn. povoleno 8 kliků z plně utaženého.

2 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

18.6.2011 v 12:32 | Nahoru | #63
jo ten muj prevod 16-48 je ve predu serie, vzadu +3...
na lausitzu sem kluci tlumic rizeni nemel a dokazete si predstavit jak mi pekne poarkrat naliskala na te rovince po doliku, uz tam mam seriovy, a jsem rad aspon za nej protoze lausirtz mi dal oopravdu zabrat.. na slovaci to bylo uz fajne.. jo a Koldo, ta za prvnim horizontem nez sem pridal plnej tak sem tam mel vytocenou 5 a bylo tam jednou 218 tachometrovych .. SKring je proste zabijarna

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

18.6.2011 v 19:37 | Nahoru | #64

Vejmi píše: jo ten muj prevod 16-48 je ve predu serie, vzadu +3...
na lausitzu sem kluci tlumic rizeni nemel a dokazete si predstavit jak mi pekne poarkrat naliskala na te rovince po doliku, uz tam mam seriovy, a jsem rad aspon za nej protoze lausirtz mi dal oopravdu zabrat.. na slovaci to bylo uz fajne.. jo a Koldo, ta za prvnim horizontem nez sem pridal plnej tak sem tam mel vytocenou 5 a bylo tam jednou 218 tachometrovych .. SKring je proste zabijarna



Zabijárna to je, ale svezení je tam super...Ještě bych se tam letos rád podíval...snad to vyjde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

19.6.2011 v 11:28 | Nahoru | #65
Vejmi> Já tam mám teď 16-49 - SKring absolutně skvělé nastavení - párkrát vytočená 6tka těsně před bržděním...

ale na Most se to asi změní - klidně zkusím 16-50 - 6tka tam do plna nejde..

co ostatní, jak jezdíte Most??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

19.6.2011 v 11:41 | Nahoru | #66
Willis-R6> 50, to už je rozeta jako kráva, to by už mohlo "páčit" s podvozkem.. Není lepší dát 15z vpředu?? Navíc je lepší mít motorku delší, tedy zadní kolo víc vzadu - to třeba u mě ovlivňuje výběr převodu víc, než přesně dotočený kvalt na rovince.. Změní se směr větru na cílovce a je stejně všechno jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

19.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #67

Nikotýn píše: to není možný, neb mě to na mojí social edition se seriovýma převodama ukázalo v Misanu 302km/h, to se nemohl jet



Tak to jsi zdvojnásobil počet šroubů, co držej přední kotouč, ne? Protože mně to snímá právě tyhle šrouby na předním kole a tacho je dle radaru v Mostě skutečně přesné, nezávislé na převodu. Ale třeba "social edition" má snímání od zadku, já nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

19.6.2011 v 21:21 | Nahoru | #68

Perňa_81 píše: Willis-R6> 50, to už je rozeta jako kráva, to by už mohlo "páčit" s podvozkem.. Není lepší dát 15z vpředu?? Navíc je lepší mít motorku delší, tedy zadní kolo víc vzadu - to třeba u mě ovlivňuje výběr převodu víc, než přesně dotočený kvalt na rovince.. Změní se směr větru na cílovce a je stejně všechno jinak



Páčit??? Já mám na R6 2000 převod 15/52 a vše maká supr, akorát to jde za dva hrozně na záda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

19.6.2011 v 21:54 | Nahoru | #69
Progear> To jezdíš jen v Sosnový, ne?

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 08:44 | Nahoru | #70
Perňa_81> Mno, koupil jsem tuhle mašinu od Pepy Brtka - dal mi k tomu rozety od 46 až po 50...říkal, že stejně jezdil všude 49...proto jsem se ptal - co tam kdo máte pro Most...budu tam teď 3 dny, tak si budu trochu hrát...každopádně Perňo - centimetr na zadním kole je pro moje asfaltomrdání absolutně nepodstatný, páč na tom stejně jezdím jak jelito ale díky za myšlenku

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 11:20 | Nahoru | #71

Perňa_81 píše: Tak to jsi zdvojnásobil počet šroubů, co držej přední kotouč, ne? Protože mně to snímá právě tyhle šrouby na předním kole a tacho je dle radaru v Mostě skutečně přesné, nezávislé na převodu. Ale třeba "social edition" má snímání od zadku, já nevím



no taky sme koukali jako blázni a má na to na předku, teď sem na to ještě pro jistotu koukal

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 13:56 | Nahoru | #72

Plejba jr. píše: Vejmi máš hroznou raketu, já jel na SKringu převod -1/+2 a tachec mi ukazoval "jen" 275 km/h

Myslím, že real bude u šestek kolem těch 240km/h......



Trefil jsi to uplne presne :). Me ukazuje laptimer okolo 240km/h...

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 14:00 | Nahoru | #73

Perňa_81 píše: Progear> To jezdíš jen v Sosnový, ne?


Nee V Brně jsem jel 15/51 a v Mostě 15/52 Další Brno zkusím 15/52 i v Brně... Jinak řetěz mám prodloužený, takže mám kolo prakticky na maximum vzadu, aby se motorka tolik nezvedela.. Jinak zatím jsem na ní byl jednou v Brně a 2:23 a v Mostě dvakrát a 1:52, takže se zatím učím no... Mám tedka zadni tlumič na repasy, takže to snad pak bude lepší... Jo a ten převod 15/52 má maximálku v reálu nějakých 235-240kmh, což bohatě stačí... V Mostě používám dvojku na dvou místech a v Brně jedu jen od 3 vejš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 14:02 | Nahoru | #74

.Kolda. píše: Mně na nějakém tom procentu nesejde...
Na té cílovce mi to tak ani nepřijde, ale když člověk visí nad obrubníkem za prvním horizontem a drtí na výjezdu pětku... to raději nechci vědět kolik jedu... Tahle zatáčka je krutá srdcovka...



Prdel je, ze v tyhle zatacce podle laptimeru neni o moc vyssi rychlost, nez v ty dvojity levy za druhym horizontem ;). Holt pro hlavu je neco jinyho ve vysoky rychlosti do zatacky nalitavat, nez z ni ve stejny vylitavat :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 14:10 | Nahoru | #75

Doufy píše: Prdel je, ze v tyhle zatacce podle laptimeru neni o moc vyssi rychlost, nez v ty dvojity levy za druhym horizontem ;). Holt pro hlavu je neco jinyho ve vysoky rychlosti do zatacky nalitavat, nez z ni ve stejny vylitavat :).



jj, ale vidět za to trojitý svodidlo není a je to pěkná srdcovka - kolik se tam jede? kolik chybí do 200 km/h?

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 14:37 | Nahoru | #76

Doufy píše: Prdel je, ze v tyhle zatacce podle laptimeru neni o moc vyssi rychlost, nez v ty dvojity levy za druhym horizontem ;). Holt pro hlavu je neco jinyho ve vysoky rychlosti do zatacky nalitavat, nez z ni ve stejny vylitavat :).



Hmmm... je to asi opravdu relativní... Na tom slovači musíme ještě zapracovat... Konkrétně, tady ta vnitřní pasáž mezi druhým a třetím horizontem bude na dobrý čas hodně náročná... Tam to dozajista prodávám... Patrik Vostárek teď na Slovači jel 2:08 ... hezky se na CECu rozjezdil...

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 14:40 | Nahoru | #77

Willis-R6 píše: jj, ale vidět za to trojitý svodidlo není a je to pěkná srdcovka - kolik se tam jede? kolik chybí do 200 km/h?



Mam tu v pocitaci jenom stary data, takze budu trochu hadat, ale rekl bych, ze najezdova rychlost na sestce je neco lehce pres 200km/h a nejnizsi rychlost okolo 180km/h. Adekvatne s casem to ale pujde dolu - kdyz jsem jel slovac kolem :20, tak jsem tam mel najezd 200 a nejnizsi rychlost 160. To jsem zaviral na 100vce, tedka zaviram na 50 (a radsi plyn i oci), takze se to jeste trochu rozmota :).

2 reakcí na tento příspěvek Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 17:51 | Nahoru | #78
gsxr 1000 -07,prevod:na kolecku o zub viac ako Brno,Most,Lausitz,/16-43 a max top speed cez GPS 260. To už ide motor vyskočit z rámu.Moj cas 2:16 Brno 2:12,Most 1:43,Pannonia 2:02 top speed- 250km/h.
Strašne,strašne málo!Bmw ide podla mojho odhadu,ked vidím ako mi uteká tak o 20 km/h rýchlejšie.
Nenávidím cielove roviny a vlastne všetky roviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 18:14 | Nahoru | #79

MOTOexcite píše: gsxr 1000 -07,prevod:na kolecku o zub viac ako Brno,Most,Lausitz,/16-43 a max top speed cez GPS 260. To už ide motor vyskočit z rámu...



To nejak nesedi. Pri tom prevodu prece nemuzes mit 6ku vytocenou do bezvedomi, ale nekde kolem 11500rpm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 18:24 | Nahoru | #80

MOTOexcite píše: gsxr 1000 -07,prevod:na kolecku o zub viac ako Brno,Most,Lausitz,/16-43 a max top speed cez GPS 260. To už ide motor vyskočit z rámu.Moj cas 2:16 Brno 2:12,Most 1:43,Pannonia 2:02 top speed- 250km/h.
Strašne,strašne málo!Bmw ide podla mojho odhadu,ked vidím ako mi uteká tak o 20 km/h rýchlejšie.
Nenávidím cielove roviny a vlastne všetky roviny.



Tak to jezdíš stejný časy jako teď já na RC8, ale v Pannonii jsem tedy 250 km/h neměl.. Necelých 240 Propast mezi mnou a BMW je ještě větší, se úplně bojím okruhů typu "SK-ring" Ale když dřív nebyly BMW, Suzuki byly jedny z nejlepších litrů (na motor) ..a taky nejspolehlivější! Alespoň ti z toho neskáčou písty ven, tak buď rád

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 18:53 | Nahoru | #81
Perňa_81>
Nie vzdy sa podarí na Pannonke 250 top speed.To sa mi podarilo raz.Vačšinou sa to pohybuje okolo 245-247.
Vela zaleži od spravne zvolenej pneu a dobreho gripu.Ved to poznáš.
Inak máš pravdu,Suza je spolahlivá,aj ked na dnešnu dobu trošku lenivá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 19:28 | Nahoru | #82

Dawe02 píše: To nejak nesedi. Pri tom prevodu prece nemuzes mit 6ku vytocenou do bezvedomi, ale nekde kolem 11500rpm



K7 ma seriovy prevod 17/42.
Na SK-Ring používam 16/43
Brno,Most,Pannonia 15/43,42 podla nálady
Cielovku idem cez 13000 ot.aj vdaka ignitech elektronike a yoshimura vačkám.
Vo výjazde ju silno držím "pod krkom",až sa z toho celá krúti a vlní,ako každá správna gsxr.
Co je na tom teda Dawe02 divného?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 19:44 | Nahoru | #83
MOTOexcite> original byl 17/43.
Pri 16/43 a 13k rpm bys mel na sestku mit (predpolkadam pneu profil 55) cca 295km/h a ne 260km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 22:50 | Nahoru | #84

Dawe02 píše: MOTOexcite> original byl 17/43.
Pri 16/43 a 13k rpm bys mel na sestku mit (predpolkadam pneu profil 55) cca 295km/h a ne 260km/h



Tabulkove prepočty sú jedna vec a realita druhá.
Ak by si to porovnával s tachometrom,tak ti ukáže 295 a viac,cez starline GPS,ale len 260 km/h.
Taká je skutočnost.Bohužial.

Možno je tá nedostatočná rýchlost čiastočne zapríčinená aj rozmerom pneu. 210/50-420..,možno mojou hrošou váhou 100 kilo,alebo niečim na čo neviem jednoducho príst.
Viac s toho ale nedostanem,aj keby som sa čertovi upísal.
Skusil som už asi všetko.

No a skutočnú rýchlost 295 na gsxr,na Sk-ringu ide celkom isto Andy Meklau a možno pár ludí čo to dokážu pod 2:10,ale v CEC-ku silno pochybujem že má niekto tak "nabušenú"Suzuki.
Bawor že to dá,tomu celkom verím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 22:59 | Nahoru | #85
MOTOexcite> ta tvoje 16.5" ma s tou pneu prumer 630mm vs. 640mm u 190/55 R17. Takze pri tam na 13 t.rpm bude cca 290km/h. Spise vice, protoze pneu nabyva na obvodu setrvacnosti. Pokud jedes skutecne 260km/h podle GPS, tak nemas zrejme prevod 16/43, nebo seriovou skrin nebo ti klouze spojka. Zkratka tam nekde lita 30km/h.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

20.6.2011 v 23:34 | Nahoru | #86

Dawe02 píše: MOTOexcite> ta tvoje 16.5" ma s tou pneu prumer 630mm vs. 640mm u 190/55 R17. Takze pri tam na 13 t.rpm bude cca 290km/h. Spise vice, protoze pneu nabyva na obvodu setrvacnosti. Pokud jedes skutecne 260km/h podle GPS, tak nemas zrejme prevod 16/43, nebo seriovou skrin nebo ti klouze spojka. Zkratka tam nekde lita 30km/h.



Počítanie ti celkom ide,ale prezrad aku rýchlost ukazuje tachometer tebe a aký udaj ti ukazuje tvoje GPS? Najskor tam najdeš ten rozdiel 30km/h.
Alebo ak tak rád počítaš, vypočítaj ked zadná pneu Dunlop KR108 210-ka je o viac ako kilo tažšia od napr.Pirelli,ako velmi to dokáže ovplivnit akceleráciu a dlžku brzdenia?
Alebo ked súper ma teoreticky presne tu istú moto,ale jeho váha je o 30 kilou nižšia.Co to spraví na konci rovinky,kolko km/h rozdiel?
Ked použiješ tlak 1,4 baru,alebo napr.1,8 baru,spraví to niečo vzhladom na zmenu valiveho odporu?
Keby si chcel vymyslím si ešte dalšie matematicke úlohy.



(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 09:04 | Nahoru | #87

MOTOexcite píše: Počítanie ti celkom ide,ale prezrad aku rýchlost ukazuje tachometer tebe a aký udaj ti ukazuje tvoje GPS? Najskor tam najdeš ten rozdiel 30km/h.
Alebo ak tak rád počítaš, vypočítaj ked zadná pneu Dunlop KR108 210-ka je o viac ako kilo tažšia od napr.Pirelli,ako velmi to dokáže ovplivnit akceleráciu a dlžku brzdenia?
Alebo ked súper ma teoreticky presne tu istú moto,ale jeho váha je o 30 kilou nižšia.Co to spraví na konci rovinky,kolko km/h rozdiel?
Ked použiješ tlak 1,4 baru,alebo napr.1,8 baru,spraví to niečo vzhladom na zmenu valiveho odporu?
Keby si chcel vymyslím si ešte dalšie matematicke úlohy.





Myslím, že Dawe02 stále počítá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 09:27 | Nahoru | #88

MOTOexcite píše: Počítanie ti celkom ide,ale prezrad aku rýchlost ukazuje tachometer tebe a aký udaj ti ukazuje tvoje GPS? Najskor tam najdeš ten rozdiel 30km/h.



Pochopitelne ho tam najdu, zejmena diky pozmenenemu prevodu pricemz rychlomer meri rotaci pastorku. Nicmene tys uvadel rychlost merenou pomoci GPS a ja uvadel take SKUTECNE, nikoliv zdanlive rychlosti. A tam je skutecne nesrovnalost 30km/h.

Alebo ak tak rád počítaš, vypočítaj ked zadná pneu Dunlop KR108 210-ka je o viac ako kilo tažšia od napr.Pirelli,ako velmi to dokáže ovplivnit akceleráciu a dlžku brzdenia?


Ekvivalentne ke zhruba 1.4kg nerotujici hmoty (distibuci toho 1kg vuci polomeru pneu beru rovnomernou s tezistem v 0.3m radiusu).

Alebo ked súper ma teoreticky presne tu istú moto,ale jeho váha je o 30 kilou nižšia.Co to spraví na konci rovinky,kolko km/h rozdiel?


K tomu je treba dodatecnych udaju, jako prevodove pomery, momentovou nebo vykonostni krivku motory, deataily o strategii razeni a okrajove podminky pro integraci (alespon pocatecni rychlost a zrychleni).

Ked použiješ tlak 1,4 baru,alebo napr.1,8 baru,spraví to niečo vzhladom na zmenu valiveho odporu?



Zcela jiste ano, ale to je prilis komplexni uloha pro obecnou odpoved. Nejspise se valivy odpor snizi, ale mnohem vhodnejsi je reseni experimentalni - pro dane podminky a pneu. Muzu zaridit.

Keby si chcel vymyslím si ešte dalšie matematicke úlohy.





Nepochybuju.

(reakce na) Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 09:41 | Nahoru | #89
Dawe02> z hlediska Globálního aspektu s ohledem na veškerou eventualitu možné odchylky lze s tebou vést dialog na numericke hladině vysoké ůrovně

Třetí závod MČR a PČR Endurance, Slovakiaring 2011

21.6.2011 v 09:42 | Nahoru | #90
Ještě by šlo zjistit maximalku podle počtu MUCH na vizíru hledi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist