Při jízdě se mi z ničeho nic rozsvítí nápis " !SERVIS "
Jakmile vypnu / zapnu zapalování,na displeji se již hláška neobjeví .. stačí ale ujet pár kilometrů (někdy za to stačí vzít a je to tam hned a jindy to vydrží "nehlásit" klidně cca 100km).
Co sem vypozoroval,tak se to spíš projeví při razantnější jízdě,když jedu piánko do 6tisíc (cca) .. tak se to neprojevuje tak často (někdy skoro vůbec).
Motorka jede pořád stejně .. plynule,drží volnoběh,neškube .. nic
Vynulování servisu inspekčním kódem nepomáhá !!! Po chvilce jízdy se zase rozsvítí
Dík za pomoc ..
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
Baterku sem samo odpojoval .. promazal svorkovnice (kdyby náhodou) .. ale dělá to pořád.
Daj se nějak vyvolat chyby .. přes přístrojovku .. v tý diagnostice .. máte s tím někdo zkušenost ???
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
Obojí sem vymazal,ale stále se po jakékoliv projížďce (kratší,delší) .. pokaždé znovu rosvítí nápis !SERVIS
A co sem se bavil s Ironhedm,tak SERVIS jako takovej .. se rosvítí spolu s klíčkem (jakože servisním klíčem). A ten je údajně na SERVIS - výměnu oleje
a teď babo raď ...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ! servis .. Tuono 1000R
A jak říkám .. děje se to především při rychlejší jízdě .. když sem jel minulej víkend piánko .. cca 250km a z toho 100 v dešti .. nic se nerosvítilo.
Teď sem na to sednul do práce ..cca 10km a jednou sem tomu naložil a je to tam
Teplota motoru je pořád stejná .. kolem těch 80
2 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
Je to způsobené (v mém případě) olejovým čidlem, respektive kontakty který jsou na něm byly uvolněné, stáhl jsem je a bylo to asi rok dobrý, teď mi to zas sem tam vyskočí.
U Guzzi se dostanu do diagnostiky a tam se opakují 2 závady (olej.čidlo a imobilizér).
Krom toho nápisu na přístrojovce se taky moto chová normálně, takže koukni na tohle a uvidíš.
Jinak když mě štve že to svítí, tak za jízdy vypnu a zapnu klíček a je to o.k.
Naposledy editováno 21.06.2011 10:39:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ! servis .. Tuono 1000R
dva_hrnce píše: Hele tohle samý mi dělá Guzzi.
Je to způsobené (v mém případě) olejovým čidlem, respektive kontakty který jsou na něm byly uvolněné, stáhl jsem je a bylo to asi rok dobrý, teď mi to zas sem tam vyskočí.
U Guzzi se dostanu do diagnostiky a tam se opakují 2 závady (olej.čidlo a imobilizér).
Krom toho nápisu na přístrojovce se taky moto chová normálně, takže koukni na tohle a uvidíš.
Jinak když mě štve že to svítí, tak za jízdy vypnu a zapnu klíček a je to o.k.
aprilie ma upozorneni na servisni interval.. ne na zavadu. na to ma kody. takze tvoje rada na nic :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ! servis .. Tuono 1000R
dva_hrnce píše: Hele tohle samý mi dělá Guzzi.
Je to způsobené (v mém případě) olejovým čidlem, respektive kontakty který jsou na něm byly uvolněné, stáhl jsem je a bylo to asi rok dobrý, teď mi to zas sem tam vyskočí.
U Guzzi se dostanu do diagnostiky a tam se opakují 2 závady (olej.čidlo a imobilizér).
Krom toho nápisu na přístrojovce se taky moto chová normálně, takže koukni na tohle a uvidíš.
Jinak když mě štve že to svítí, tak za jízdy vypnu a zapnu klíček a je to o.k.
Dobrá rada
Olej sem kontroloval a dolil trošku .. cca z min na maximum .. 3-4dcl.
Ale rosvítilo se to zas .. a to i při tý klidnější jízdě,tak i při ostřejší
Ty čidla sem už někde zaslech .. mrknu na to .. dík
S tím vypnutím zapnutím klíčku to dělám taky .. ale celkem často a není to řešení problému
Jak se dostaneš do tý diagnostiky .. ? Čím to vyklikat ?
Že se tak ptám
slanecek píše: aprilie ma upozorneni na servisni interval.. ne na zavadu. na to ma kody. takze tvoje rada na nic :)
Tim si nejsem jistej .. údajně "SERVIS + klíč" .. je olej
"! SERVIS" .. je závada
Nebo tak sem to zatim tak nějak vydedukoval .. co sem kde slyšel .. ale možná se pletu.
Tam mě to pustí přes číselný heslo (jak do trezoru), dostanu se do výpisu závad a podle tabulky kódu zjistím co se jí nelíbí. Jak to má Aprilka netuším.
Jinak mě se klasický servisní interval (dle ujetých km) zobrazí jen ikonou stranového klíče.
Tenhle nápis "SERVICE" je přes celý display, takže zmizí komplet údaje a k tomu mi do očí září červená kontrolka
Pokud jsi diagnostiku mazal jak píšeš výš a objevuje se to znovu, tak to najdi a máš klid
Já to oil.čidlo nemusel ani vyndavat, přístup sice strašnej, ale stačilo porovnat ty kontakty a vyřešeno.
Ještě se mi tam občas objeví ten imobilizér, ale to se neprojevuje nijak, takže dokud nevlezu do výpisu tak to ani nezjistím. Důvod neznámý, neřeším to
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
no je tam tabulka chyb
pak diagnostika ecu ale ta nic neukazuje... Chtelo by to na to kouknout sotva se rosviti servis, tak chcipnout chcipakem a kouknout do te zalozky diagnostika ecu co ukazuje...
Ale kdyby to byl olej, tak bude k napisu servis svitit olejnicka, kdyby voda tak teplota... Todle spis bude nejaky cidlo... Ja to nemit do Aspiritu 150km tak jsem to zkusil na PC. . (s
Dobrej nápad
Jinak olej,voda,teplota OK
dva hrnce .. jj .. nápis je přes celej display a nejde se dostat nikam .. trip1/2 .. ani do menu .. nesvítí teplota,km .. nic.
Zkusím to vyvolat a jak psal dakarista,chcípnout chípákem a kouknout do tý diagnostiky
Dík kluci
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
V tom M by měly zůstávat chyby dokud je nesmažu.
Ale zkus to s tím chcípákem a koukni na ty kontakty oil.čidla, já je měl pěkně volné.
Pimpi píše: FiZzeR> jj .. zmokl a taky to dost často meju .. ale dost svorkovnic sem pročistil a promazal
A jak říkám .. děje se to především při rychlejší jízdě .. když sem jel minulej víkend piánko .. cca 250km a z toho 100 v dešti .. nic se nerosvítilo.
Teď sem na to sednul do práce ..cca 10km a jednou sem tomu naložil a je to tam
Teplota motoru je pořád stejná .. kolem těch 80
mas jezdit jen semnou a nic nesviti...... jo pijanko jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ! servis .. Tuono 1000R
1 reakcí na tento příspěvek ! servis .. Tuono 1000R
(p.s.: domluveno - cidla prohodime a uvidi se, gde je zakopanej cokl )
Naposledy editováno 21.06.2011 19:39:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ! servis .. Tuono 1000R
Qbi-C píše: hele pimpi, zkus mrknout taky na to naklonovy cidlo, co ti delalo puvodne problemy (chcipani bajku). cetl jsem na zahr. forech, ze je tohle docela casta zavada - na chovani motorky to nema vubec vliv, ale zpusobuje to prave tu otravnou hlasku na displeji..
(p.s.: domluveno - cidla prohodime a uvidi se, gde je zakopanej cokl )
Tak mě to nechcípalo .. ale nešlo to nastartovat .. byly to jen kontakty svorkovnice (ani nevim který) .. a po napružení to startuje parádně a bez problému
Ale to náklonový čidlo zkusíme
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |