Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jiřina97 píše: Páč je to tady tak nějak nejokruhovější vlákno z okruhových, chtěl jsem se optat, jaké kde jezdíte převody na GSX R 1000 K6, pokud tady teda někdo s touto hujdou ještě je
Rozetu jsem nechal serii tusim ze ma nejak 42 jen kolecko na motoru jsem hodil o zub min z 17 na 16..
dostal jsem doporučení na tohle vlákno na můj dotaz...
mohl byste se mi někdo trochu rozepsat o podvozcích silničních motorek?....
Chápu kvalitu a štelování u endura ,mx a DH biků....musí být dost citlivej na malý nerovnosti a nesmí jít do kolen při velký ráně a nesmí se bořit při brždění .Ale nechápu rozdíly u silničních strojů, jakej je rozdíl mezi špatnym a dobrym podvozkem , jak se chová , jak se má chovat, co se odněj očekává....prostě mě to vysvětlit
děkujem mnohokrát , pánbůh vám to oplat na dětech
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Scrappy.Bored píše: Zdar okruháři
dostal jsem doporučení na tohle vlákno na můj dotaz...
mohl byste se mi někdo trochu rozepsat o podvozcích silničních motorek?....
Chápu kvalitu a štelování u endura ,mx a DH biků....musí být dost citlivej na malý nerovnosti a nesmí jít do kolen při velký ráně a nesmí se bořit při brždění .Ale nechápu rozdíly u silničních strojů, jakej je rozdíl mezi špatnym a dobrym podvozkem , jak se chová , jak se má chovat, co se odněj očekává....prostě mě to vysvětlit
děkujem mnohokrát , pánbůh vám to oplat na dětech
No odpověděl sis sám. Podvozek na silnicích a okruzích musí plnit to samý, co na sračkách. Tj, co nejvíc odfiltrovat nerovnosti tak, aby co nejmíň v různejch situacích motorka ztratila na ovladatelnosti... Jinými slovy, musí zajistit, aby nedošlo ke ztrátě kontinuální adheze pneumatik s povrchem. V praxi to pak znamená to, že dobrej (a dobře seřízenej) podvozek tuhle požadovanou adhezi zajistí i v limitních případech, teda při akceleraci, brždění a náklonech. Čim lepší adheze při zrychlení, tím menší prokluz a teda (krom menší šance rozbití huby) lepší zrychlení = lepší časy. Čím lepší adheze při brždění, tím menší podkluzování předního kola a teda (krom menší šance rozbití huby) kratší brzdná dráha = lepší časy. Čím lepší adheze v plnym náklonu, tím utaženější stopa a teda (krom menší šance rozbití huby) rychlejší průjezd zatáčkou = lepší časy. A samozřejmě tuplem v kombinaci brždění/náklon a akcelerace/náklon. To je celý. Jednoduše a zkráceně, na dobrym podvozku motorka líp akceleruje, líp brzdí a líp zatáčí. Na asfaltu sice nejsou nerovnosti tak velký, ale zase se gasuje, brzdí a zatáčí trochu víc než v terénu. No a z praxe, já když jsem vyměnil kdysi na svý D 1098 sériovou Showu z Ohlins, nepocejtil jsem vlastně vůbec žádnej rozdíl a jelo se mi úplně stejně. Ale časy na kolo byly rázem všude o 2-3s lepší.
PS: Škoda, že neplánuju děti...
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ale beztak kolik je na okruhu nerovnosti? Já si vždy myslel ,že na okruhu neni špatnej asfalt..bez vlnek , děr atd nebo ....jaký a kolik je tam nerovností..?
Čím lepší adheze v plnym náklonu, tím utaženější stopa....A co kontrétně změníš na podvozku aby si měl lepčí adhezy v náklonu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
serie je stavena na velky rozpeti hmotnosti pilota takze abys na okruhu vyuzil zdvih chce to pruziny podle vahy a byvaji obvykle linearni narozdil od progresivnich seriovejch...
nastaveni tlumeni uz je teorie na x stranek a v praxi stejne dost zalezi na jizdnim stylu pilota...
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jsem s nastavenim svych ohlinsu spokojenej, nicmene, soude podle ty stahovaci pasky na vidli, mi jde predek pri brzdeni hodne dolu. Me nekdo z vas jeste kus teorie jak to pritvrdit, abych nesel uplne dolu? Staci to jen pritahnout tema hvezdickama?
Ď
Kabik píše: kdyz uz je tu rec o podvozku..
Jsem s nastavenim svych ohlinsu spokojenej, nicmene, soude podle ty stahovaci pasky na vidli, mi jde predek pri brzdeni hodne dolu. Me nekdo z vas jeste kus teorie jak to pritvrdit, abych nesel uplne dolu? Staci to jen pritahnout tema hvezdickama?
Ď
hvezdicky jsou predpeti pruzin, tim ze zvetsis predpeti tak to samozrejme pri brzdeni klesne min, ale bude to pouzivat min zdvihu i mimo brzdeni.... takze jestli mas ted spravne SAG tak nevim jestli to je dobrej napad to resit takhle, trochu jo, ale neprehanet...
jinak na tohle ma vliv nastaveni kompresniho utlumu - tzn obvykle sroubek dole na vidlici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: Kabik> predpeti ze SAG nastaveni moc nemen. Pokud jdes na doraz pak zvys utlum komprese - pomuze pokud jdes rychle na brzdy ze zacatku brzdeni
Ještě se dá zalaborovat s výškou hladiny oleje ve vidlích. Ta má také velký vliv na progresi ke konci zdvihu..
Možné taky zalaborovat s polohou těla při brždění.. Já jsem celkem těžkej (83kg) a přesto používám "jen" 95 pružiny (na Ohlinsu na R1 a na KTM jsou tyto sériově namontovaný na WP). Někdy tyto nestačej ani o 10kg lehčím.. Jde o jízdní styl a jak hodně tomu dáváš "zabrat".
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Racing FGR a pod.dokonca po 8-10 motohodinách.
Ak ho nevymeníš,tlmiče sa tak ako tebe,...viac pri brzdení ponáraju.
Co je ale doležitejšie..,cítit v náklonoch drobné chvenie a pneu ktore ti až doteraz fungovali,sa omnoho rýchlejšie opotrebujú.
Uisti sa,ze nemáš vo vidlici starý olej ak áno,vymen ho a budeš príjemne prekvapkaný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MOTOexcite píše: Kabík ohlins ak ma pracovat na 100%,je nutnostou aspon raz za sezonu vymenit olej.Množstvo a typ podla doporučenia ohlins.
Racing FGR a pod.dokonca po 8-10 motohodinách.
Ak ho nevymeníš,tlmiče sa tak ako tebe,...viac pri brzdení ponáraju.
Co je ale doležitejšie..,cítit v náklonoch drobné chvenie a pneu ktore ti až doteraz fungovali,sa omnoho rýchlejšie opotrebujú.
Uisti sa,ze nemáš vo vidlici starý olej ak áno,vymen ho a budeš príjemne prekvapkaný.
ja bych rek ze to u tech OEM ohlinsu na RSV nebude tak horke... ono tyhle ohlinsy s tima aftermarket nemaj moc spolecnyho....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: ja bych rek ze to u tech OEM ohlinsu na RSV nebude tak horke... ono tyhle ohlinsy s tima aftermarket nemaj moc spolecnyho....
Ano,máš pravdu.
Jedno však majú spoločné všetky tlmiče sveta a vesmírnej galaxie.
Pravidelnú výmenu oleja.
Snažil som sa poukázat na tento fakt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37036 | Dnes v 22:47 oxygen |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |