Ozzy_ píše: TO delas ale chybu, 675 je nejlepsi
Kdyz to uz je na me moc velkej sportak a jako vyznavac starych popelnic jsem na ty kulaty kukadla a kulatoucky jednoduchy tvary ... tomu by odpovidalo treba i 1989 litrovy FZR, ale to nema trojhrnec2 reakcí na tento příspěvek Anketa - nejzábavnější typ motoru
2 reakcí na tento příspěvek Anketa - nejzábavnější typ motoru
Naposledy editováno 23.06.2011 21:44:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
adosmoto píše: A já bych rád přešel na 2V ale když občas svezu přítulu tak to není lahoda. Při každým ubrání by to s ní cukalo. A já nevím bojím se toho že 2V není na jízdu na každý den. Nebo se pletu? Myslím že každej den nemáte náladu na to, aby se to chovalo jak prase a cukalo a šlo smykem před zatáčkou. Najel jsem 2-3 km na vtr sp1 a 150 km na tl 1000s a jako bavilo mě to. Ale když bych měl den že chci jet na kochačku tak dvouvál prostě při nizkejch otáčkách remcá. Ale rozhodně ten heavy zvuk ladáků a charakter to má jinde. Ikdžy karbecová R1 99 taky není nějhodněší. Výkon je mě u prdele. Záleží na pocitu z mašiny.
Co to vyresit nejakym hodnejsim dvouvalem? Treba SV 1000 S ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
adosmoto píše: SirIndy> Hmm já zase rád jezdím zatáčky a sp-2 nebo rsv je jinde. Musel bych se na tom hlavně ty zatáčky naučit. Ale stejně bych to furt drtil, protože ten zvuk 2V hodně žeru. A kdybych měl počítat kolik jsem viděl sp-1 a 2 a rsv tento rok tak mě na to stačí prsty na 2 rukách což je škoda.
Dneska kolem me zrovna nakej dvouvalcovej litrovej supersport proletel, zkousel sem se ho na V-Stromu drzet, jelikoz to bylo v zatackach a ne na rovince, kde bych nemel sanci ani kdyby na tom sedel totalni zacatecnik, ale moc uspesnej sem nebyl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
On ten dvouvál v litru je oproti šestce úplně jinde. Taky se často říká, že když dvouvál, tak minimálně litr. A něco na tom bude - co jsem zkoušel, tak např. SV 650 vůbec nejelo a motor byl nudnější než 600 ccm čtyřválec (který má aspoň příjemnou špičku).
adosmoto píše: SirIndy> Hmm já zase rád jezdím zatáčky a sp-2 nebo rsv je jinde. Musel bych se na tom hlavně ty zatáčky naučit. Ale stejně bych to furt drtil, protože ten zvuk 2V hodně žeru. A kdybych měl počítat kolik jsem viděl sp-1 a 2 a rsv tento rok tak mě na to stačí prsty na 2 rukách což je škoda.
a co litrovej trivalec?Dá se jet pohoda kolem 5-6t rpm, ale i hustokruto jízda kolem 9t rpm. Výkon někde mezi 120 - 140HP ...myslím docela dostačující.
Je to o zvyku, ale zase tak diametrálně jinej přístup k jízdě to není. A pokud sáhneš po litrovým SVčku, tak hromada výšenapsanýho odpadá. ...ale fakt je ten, že tolik neopotřebuješ brzdový destičky
SirIndy píše: LOL LIDI UZ JSTE VIDELI TOHLE:
ta mašina je vybavená autodriftem:D
k tématu: mě osobně baví zátah odspodu a hluboký zvuk, takže preferuji spíše 2V
ale třeba tenhle zvuk 4R nezní z nahrávky špatně (obvykle to bývá naopak) otázka je, jaká bude realita
MarcuS píše: Marex> Hele v zásadě mě baví/nebaví, ale nikdy bych si o něm netrouf tvrdit, že je nudnej... Jak správně píšeš, je to vo chuti každýho soudruha
Mno jo, jenže mě v zásadě nudí hlavně ty věci, které mne nebaví.
1 reakcí na tento příspěvek Anketa - nejzábavnější typ motoru
Upřímně řečeno brutální síla sportovních čtyřválců s objemem řekněme nad 1000 ccm nemůže nudit už jen proto, že mají k dispozici takový přebytek výkonu. Na běžné silnici jej vzhledem k ostatním účastníkům provozu lze využít jen těžko a na okruhu to opravdu umí jen ti nejlepší z nejlepších. Na takových motorkách má člověk co objevovat celý život. Ale pravda, tohle nezní tak cool jako tvrzení, že na mě už je to slabý a nudný.
Jinak samozřejmě platí to, že kolik je na světě motorek, tolik existuje různých druhů motorkaření a každému jezdci vyhovuje jiný styl. Každý má na výběr a kromě vlastní fantazie, fyzických či duševních dispozic a stavu peněženky jej nic neomezuje.
Petr-RSV píše: SirIndy>
On ten dvouvál v litru je oproti šestce úplně jinde. Taky se často říká, že když dvouvál, tak minimálně litr. A něco na tom bude - co jsem zkoušel, tak např. SV 650 vůbec nejelo a motor byl nudnější než 600 ccm čtyřválec (který má aspoň příjemnou špičku).
asi jsi jel na nějakém zadřeném motóru.
SV 650 je best motor on the road... teď mi napadá, že malej V- Strom vyhrál Alpskej test 2x po sobě a nechal za sebou všechny sporty, cesťáky, naháče..... Ale měli tam jenom něco přes 20 různých modelů, takže to asi nebylo zas tak objektivní...
Né, v poho. Pokud potřebuješ lítat 300Km/h, je to plečka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
Petřičák píše: Když slyším masérské řeči o tom, že řadové čtyřválce jsou nudné, musím se smát. U motorek platí jednoduchá pravidla: objem ničím nenahradíš a více síly přináší více zábavy.
Upřímně řečeno brutální síla sportovních čtyřválců s objemem řekněme nad 1000 ccm nemůže nudit už jen proto, že mají k dispozici takový přebytek výkonu. Na běžné silnici jej vzhledem k ostatním účastníkům provozu lze využít jen těžko a na okruhu to opravdu umí jen ti nejlepší z nejlepších. Na takových motorkách má člověk co objevovat celý život. Ale pravda, tohle nezní tak cool jako tvrzení, že na mě už je to slabý a nudný.
Jinak samozřejmě platí to, že kolik je na světě motorek, tolik existuje různých druhů motorkaření a každému jezdci vyhovuje jiný styl. Každý má na výběr a kromě vlastní fantazie, fyzických či duševních dispozic a stavu peněženky jej nic neomezuje.
Osobně jsem zažil největší srandu na RSV 250 2T.... co čert nechce, zase véčko a jak na sviňu, tak malej objem.
Já už jdu pryč, protože si tady dělám ZBYTEČNĚ zlou krev....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
Marex píše: Osobně jsem zažil největší srandu na RSV 250 2T.... co čert nechce, zase véčko a jak na sviňu, tak malej objem.
Já už jdu pryč, protože si tady dělám ZBYTEČNĚ zlou krev....
Každýmu co jeho jest jak jsem to napsal ve třetím odstavci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa - nejzábavnější typ motoru
Ti maséři co se ohání výkony a objemy zase většinou nesedlali nic tak zábavnýho jako může např. dvoválcový ital být. Může to být o překlápění, obratnosti, brzdách a tuhosti...flexibilitě ovládání, rozvoru. To žádná řada s kapotou nedá...a můžeš si o tom myslet co chceš
Naposledy editováno 24.06.2011 22:24:31
t_freedom píše: Petřičák> sorry ale o síle a výkonu to není...bavíme se o zábavě. Máš-li zábavu spojenou s max litrovým výkonem...budiž...
Ti maséři co se ohání výkony a objemy zase většinou nesedlali nic tak zábavnýho jako může např. dvoválcový ital být. Může to být o překlápění, obratnosti, brzdách a tuhosti...flexibilitě ovládání, rozvoru. To žádná řada s kapotou nedá...a můžeš si o tom myslet co chceš
Jak už jsem psal, každému samozřejmě vyhovuje úplně jiná motorka a jízdní styl. Já se pouze zastával sportovních čtyřválcových motorů. S tím co jsem popisoval se setkávám docela často a šlo mi jen o to na ten fakt upozornit. Nic víc a nic míň.
1 reakcí na tento příspěvek Anketa - nejzábavnější typ motoru
a ta prdel na krosce, tomu se ani 4V nevyrovná