Je jasný že to nebude možný klopit jako suprsport, jinak by Rossi jezdil na Viragu.
K tomu zbytku těžko říct, každá moto je jiná, každý tělo je jiný, musíš zkusit na čem se ti bude jak sedět.
Třeba HD s pevnou kyvkou na naše silnice asi moc pohodlný nebude..
Objem motoru je na každém, co zvolí.
Např. mezi viragem 750 a 1100 není po motorické stránce skoro žádný rozdíl, ale objem dělá zvuk a ňůtnmetry.
Delší štreky jsem na tom nejel (většinou cca 150km) ale pro mne to pohodlné moc není - mam kamaráda co na zmíněném VTX dal 1150km , ale to je blázen a co jsem slyšel, tak i jako blázen jel.
a např. toto opravdu moc klopit nejde
Pohodlí - záleží co chceš a kolik máš fin. limit. Chce to vyzkoušet, lidi si hodně nechávají přešít sedla. Na Maraudru mám sedlo sériový, jezdil jsem teď celej víkend, pátek 320 km v pohodě, sobota cca 250 taky OK, ale v neděli 300 km domů už začínalo být za trest .
Kubatura - pokud chceš jezdit ve dvou, případně s bagáží, tak u čopra/cruisera se rozhodně dívat na nadlitry, nějakou patnácti nebo osmnáctistovku.
Obsah určitě nad litr, o tom ani npřemýšlej.
A dlouhý trasy, no problém. V zátahu mám 85Okm/den nejvíc a v pohodě, člověk to cejtil, ale nic vážnýho, 12.července jedeme Dánsko, v plánu je 3-3.5tis km za 6 dní, tak ti pak dám vědět, co na to řekla moje prdel...
- neni pravda, ze skrtnes a jdes na zem. To by ses leda musel leknout a prastit s tim.
- dlouhe streky - nevim, ja dlouhe streky nejezdim. Maximalne tech 1000 - 1500km za den, preci jen jsem uz starsi pan. A to se vydrzet da.
- zadni sedacky jsou uzke a male proto, ze chopperisti nevozi zadne prdelate Mareny - to nechavaji nevybourenym plastomrdum, ti berou vsechno, co dejcha. Proto zadna pohodlna kresla nejsou potreba - kozate, stihle spolujezdkyni staci i ten bobek vzadu.
- Objem (nebo jak nekteri odbornici rikaji 'obsah') nicim nenahradis. Cili cim vice, tim lepe.
Naposledy editováno 28.06.2011 13:41:00
1 reakcí na tento příspěvek náklon na čopru
Naposledy editováno 28.06.2011 14:41:15
1 reakcí na tento příspěvek náklon na čopru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náklon na čopru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náklon na čopru
rraol píše: SirIndy> No to je dobrý, to povol ať máš místo. Já měl taky lehký nohy a stupnu jsem pouštěl nahoru. Jenže už se ubrousily a vejfuk už neuhne
Nechapu co mam povolit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náklon na čopru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náklon na čopru
1 reakcí na tento příspěvek náklon na čopru
1155 píše: No, díky za názory, jezdíme ve dvou s manželkou, víceméně kvůlivá ní bych tu mašinu koupil, protože o ní pořád sní, není prdelatá Mařena, ale přesto se mi zdá ten bobek málo pohodlný proti širokému sedlu řidiče. Na Kawině jsem si nechal ušít sedlo, které je opravdu velmi pohodlné pro oba. Souhlasím s větší litráží, jinak jsem si všiml, že sedlo a váha je dole, takže lepší stabilita. Sil asi přibývat nebude, takže i manipulace by byla lepší. U Kawiny jsem se kdysi málem rozplácl při snaze otočit motorku na pětníku. Zalomí se a člověk musí vynaložit maximum sil, aby to nepoložil. Na to si teď dávám pozor, raději 3x couvnout. S chopperem by tohle asi nehrozilo. Ten zvuk a chrom nás fascinuje. Jenom nesmí pršet, jo, to mi také není jasné, jak a jak dlouho se taková motorka po dešti čistí!?
To si proste panimama musi zkusit. Moje zena na to koukala taky neduverive a pak to bylo v pohode.
S tou manipulaci na miste - to neni tak uplne pravda. S VS1400 se mi manipuluje podstatne hure nez treba s vysokym mastodontem (DR800). Tu velkou jebku si opres o bok a nemusis to vsechno rvat riditkama jako u choppera (hmotnost je u obou +/- stejna). Sice si choppera muzes taky oprit - ale tak maximalne o koleno - a to neni zrovna pro udrzeni stability idealni.
Lesteni - to je otazka. Kdyz to chces delat peclive, zabere to pul dne ... mozna cely. Ja nevim, ja jsem na dnesni dobu netypicky chopperista: umim si na motorce udelat alespon neco sam (skoro vsechno ), nemam trasne na riditkach ani na kalhotech, nemam ples a nelestim do blba. Z typickeho chopperisty mam vlastne akorat vanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náklon na čopru
Na druhou stranu smekám, trať jsi na tom zvládl fakt dobře
Takže škrtání bych se určitě nebál. Ze začátku se toho člověk lekne ale potom si zvykne a nejde o nic strašného. Jinak jo, boty si začínám brousit také
K cestování asi tolik - záleží na zvyku. Nejvíc jsem najel za víkend asi 900km a v pohodě. Kdyby nebyla tma a zima jel bych se ještě někam projet.
Naopak jsem nedávno zkoušel silničku, asi 20km a už mě bolelo za krkem, ruce atd. Ale kamarád co mi ji půjčil na tom za den dal 500km a extra zmoženě nevypadal... je to zkrátka o zvyku. Určitě bych se toho nebál.
možná popřemýšlej o power cruiserovi. kawasaki vn 1500 mean streak nebo suzuki intruder m1800r. ty mají stupačky vzhledem k stylu stroje výš takže se dá zatáčky jezdit rychlej