1 reakcí na tento příspěvek Dilema
1 reakcí na tento příspěvek Dilema
1 reakcí na tento příspěvek Dilema
Naposledy editováno 13.07.2011 17:44:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema
Hannis píše: xirik> husqvarna
pokud bude hodnej a nepožene tě do drsnýho terénu, tak by to pro tvoje účely mělo být dobré a na silnice okolo Sázavy ideální2 reakcí na tento příspěvek Dilema
Naposledy editováno 13.07.2011 18:19:55
1 reakcí na tento příspěvek Dilema
1 reakcí na tento příspěvek Dilema
1 reakcí na tento příspěvek Dilema
Já bych volil BMW. A podle výšky. Do 175cm GS a nad 175cm Dakara, ideálně od roku 2001
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema
seikos píše: to že má přítel enduro ještě neznamená že musíš mít motorku co se s ní dá vyloženě jezdit v terénu. Protože ani s GS ani s FMX si v terénu moc nezajezdíš. S FMX už vůbec ne, protože na motardový kola neobuješ. FXM je cca o 20% slabší bež BMW. A má o dost vyšší spotřebu.
Já bych volil BMW. A podle výšky. Do 175cm GS a nad 175cm Dakara, ideálně od roku 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema
Hannis píše: Díky moc.... Nemyslím, že budu drandit po lese, ale lehčí terén - polní cesty. Jsem malá (175 cm jedině na jehlách), takže Dakar asi nepřichází v úvahu
tak klasický GS je dobrá volba. Na polňačky dostačuje. A 190 kilo váží jen s plnou nádrží. Jinak suchá hmotnost je tuším že 172. A jestli ti spadne, nezvedneš ani FMX ani spoustu jiných motorek. Ledaže bys jezdila nějakou 125ccm, tu bys zvedla. Ale vždy se najde někdo kdo ti s ní pomůže
Fanoš Rušicka píše: Záleží na čem si jezdila do teď a jaký máš zkušenosti.GS 650 rozhodně do lehčího terénu jde,ale je těžký a má vepředu jen 19 kolo.FMX je sice trošku línější nicméně má o dost větší potenciál pro ježdění v Offu .Osobně bych volil FMX a třeba časem dokoupil krosový kola který se daji sehnat za dobrý prachy.Na druhou stranu ne FMX si moc nepocestuješ jak na GS .Obojí má svoje jen musíš zvážit kde se víc budeš pohybovat a i třeba do budoucna kvůli nějaké delší cestě.
...tak tady bech řekl, že se zásadně pleteš.S FMX se dá pocestovat naprosto v pohodě.Mám ho sice krapet upravený, ale jezdím na něm na příč republikou naprosto bez problému.Spíše naopak, nemůžu se stále té "cestovní" jízdy, kdy to po rovinkách mastím 150 a zatáčky si "motardově" užívám nabažit. Určitě bych ale FMX netahal do terénu.Je škoda ho někde vyválet a olámat plasty a ty kola se jen tak sehnat nedají.Kola z Domina tam tak úplně bez úprav nepasujou jak se psalo a ani podvozek není do terénu uzpůsoben-je dost tvrdší,...prostě pro motarda-aby se motka dobře vodila do zatáček.Což je přesně co mi vyhovuje,...motorka se v zatáčkách při přibrždění nepotápí, jak každé klasické enduro.Když jsem na fotce viděl FMX na velkých teréních kolech na drapákách, moc se mi to nelíbilo.Musí se sundat přední blatníček, který je jeden kus s krytama spodků těch up-side šavlí.Takže jezdit bez zakrytování šavlí do terénu je nerozvážnost.Stačí pár kamínků a máš problém s vidlema.Co se týče výkonu,...tak s laďákama, KN filtrem, a dobře nalazeným DynoJetem dáš ve zrychlení F650GS pokouřit a také motor jde od spodu klidněji, než u GS-a.To ale mluvím o "otevřeném" FMX-náklady jsou tak 15 tisíc.Já vlastně řešil nedávno něco podobného,...ale pak jsem volil "motarda",...či spíše enduro na malých kolech, páč FMX není žádnej vyloženě motard na sportování, ale spíše "cestovní" motard na poježdění kolem komína a po vlasti české.Motorka s malýma kolama oproti klasické přední endurové 21-cítce sedí na silnici do zatáček jak přibitý.Do těch úprav, či potunění-"otevření" výkonu jsem šel jen proto, že jsem pořídil FMX v moc krásném stavu za hodně levno, tak jsem si tu investici ještě mohl dopřát a dovolit.Na FMX je opravdu jízda lahoda,....ale jak tu někdo psal, záleží jen na tobě co od toho chceš.