Pokud převládají kladné odpovědi, tak se ozvi - slibuju, že budeš litovat jenom trochu Vlastní kokos na hlavu je v tvém zájmu, můj záložní je ohavná nouzovka (ale asi by stačil).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
No a zdá se, že snad úspěch a konečně pokoj - veškeré nachcané louže z vík i v garáži opět vytřeny tak uvidím, na co se ještě zapomnělo
dj_hroch píše: memphis.unv> To hej! Budeš asi dlouho zajíždět ještě... zato pak by měla ještě víc létat.
No a zdá se, že snad úspěch a konečně pokoj - veškeré nachcané louže z vík i v garáži opět vytřeny tak uvidím, na co se ještě zapomnělo
Gratuluju
To já jsem akorát dneska nakupoval a přidělával odrazky, protože mi nějaká mrdka přes noc na parkovišti ukradla všechny tři A za chvilku se jde jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
1 reakcí na tento příspěvek Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
memphis.unv píše: můj dvorní mechanik prohlásil.... "Jawa je nejlepší dvoutakt světa. Sice neni tak rychlá ale je spolehlivá a když je dobře seřízená tak aji startuje"
Jawa vyhrává akorát v kategorii "nejlepší dvojtakt dělající práci čtyřtaktu"
Dvojtakt nemá být spolehlivej. Dvojtakt má být kurevsky uřvanej, žravej, silnej a vysokootáčkovej Taková Yamaha RZ 500, to je jiný kafe
Naposledy editováno 04.07.2011 13:15:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
Dvojtakt má bejt levnej, spořivej a hlavně nezničitelnej, bo nemá ventyle, co by mohl vyflusat vejfukama. Nepotřebuje vodu okolo válca ani olej ve vaně, jednó za rok doleješ převodovku aby tě mělo co mazat řetaz špatnym guferem, dofókáš kola a jezdiš. To je smysl dvoutaktu a abych řešil rozvody, ventilovy vule, spotřebu mot. oleje nebo podobny krávovine, to mě ani nehne, nacákám do nádrže trochu M2T, doleju nejakym benzinem (a že je to 20 let starej 80ti oktan vypuštěnej z gazika me vážně netankuje), jednou šlápnu a prdim pryč...
je mě ale jasny že dvouválcisti tohle asi těžko chápou, pač ty už byly moc překombinovany a kromě toho že chlastaly tak se aji imrvere sraly...ojnice, kliky, záděry, to bylo furt něco, ty válce byly moc blizko sebe a blbě se chladily...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
crowack píše: Enthropy>
Dvojtakt má bejt levnej, spořivej a hlavně nezničitelnej, bo nemá ventyle, co by mohl vyflusat vejfukama. Nepotřebuje vodu okolo válca ani olej ve vaně, jednó za rok doleješ převodovku aby tě mělo co mazat řetaz špatnym guferem, dofókáš kola a jezdiš. To je smysl dvoutaktu a abych řešil rozvody, ventilovy vule, spotřebu mot. oleje nebo podobny krávovine, to mě ani nehne, nacákám do nádrže trochu M2T, doleju nejakym benzinem (a že je to 20 let starej 80ti oktan vypuštěnej z gazika me vážně netankuje), jednou šlápnu a prdim pryč...
je mě ale jasny že dvouválcisti tohle asi těžko chápou, pač ty už byly moc překombinovany a kromě toho že chlastaly tak se aji imrvere sraly...ojnice, kliky, záděry, to bylo furt něco, ty válce byly moc blizko sebe a blbě se chladily...
Nene, takhle se nechová slušnej dvoutakt, takhle se chová Jawí chrochtostroj Však já to mám takhle rád, jenom to prostě není úplně standartní případ dvoutaktu
A dvouválcista sice jsem, ale falešnej Memphis ti dosvědčí, že můj motor má takovej těžče jednoválcoidní průběh (hlavně na spodku)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
Jój, co to je, nějaká vyvážečka z kamenolomu?
1 reakcí na tento příspěvek Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
dj_hroch píše: Čus! Nechcete nakopnout příležitostně strojovny a někam to prokochat po okolí, případně zchladit v tem hycu jedním dvěma orosenými?
Dvě orosený by bodly, s nakopnutím to bude horší - rozpočtová krize Není na benzín a nový svíce (NGK z nouze koupený a ve Francii vyrobený jsou po 700km v píči) a výplata bude až dvacátýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
dj_hroch píše: Enthropy> Vidíš to, z Francie brat příště tak leda žabí stehýnka a víno Je fakt, že na ně nadává též kde kdo Neva, tož aspoň daké to orosené, v tem pekle co tam vládne se stejně nedá nic moc jiné robit.
V sobotu večer v Magistrovi? Pivo vaří vlastní, desítka je dokonalá, kdo ochutná ostatní, zdechne na záchodové míse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
Nechystám se Ti otloukat helmu helmou, ale pobavil jsi mně Protože se na silnici pohybuju zhruba stejnou kosmickou rychlostí jako Ty, líbí se mi Tvůj nadhled
Klasika píše: Enthropy> po dlouhé době fakt dobrý "inzerát"
Nechystám se Ti otloukat helmu helmou, ale pobavil jsi mně Protože se na silnici pohybuju zhruba stejnou kosmickou rychlostí jako Ty, líbí se mi Tvůj nadhled
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Jawař krajinkář z Brna hledá baťůžek
Levej válec: Chybějící těsnění pod hlavou, místo těsnění pod válcem kus gumy (rozpadl se, takže falešnej vzduch), kroužky mimo jistící kolíčky, jeden kroužek ve výfuku, na válci dvě zrcátka (a žádný rýhy), na ojnici nalepenej bordel.
Pravej válec: Kroužek jenom jeden a ještě mimo kolíček, pod hlavou dvě těsnění, chybějící segrovka v pístu, válec bez poškození, pod válcem těsnění vyřízlý z pertinaxu, na hlavě válce přivařenej kus elektrody ze svíčky (moje NGK made in France ).
Karbon prakticky žádnej.
Nahradil jsem co chybělo a vypláchl klikovou skříň omaštěným benzínem. Vyplavalo: Asi 5 úlomků kroužku, jedna segrovka, hnědej bordel (vypadá to jak hlína).
V zimě ten hajzl půjde na generálku, i kdybych kvůli tomu měl být o hladu...
Po složení to z neznámýho důvodu pořád jede. Prvních pár kiláku rachot jak míchačka plná šroubů a hroznej cvakot kroužků, pak si to sedlo a úroveň hluku je stejná jako předtím.
a) To pískoviště jsem určitě nevymyl celý - nechci vidět ložiska na klice.
b) Zajišťovací kolíčky jsou tak omrdaný, že je jenom otázka času, kdy se nějakej kroužek protočí a proletí po kusech v lepším případě výfukovým kanálem, v horším případě přepouštěcím
Jinak těsnění a kroužky nový, prasátka zdrsněný (na hrubo jemným jehlovým pilníkem a nakonec lapovací pasta na ventily) tak, že nepoznáš, kde byly.
Jinak v převodovce zmizelo 6 deci oleje (náplň je 1.4 litru). Není divu, že to na technické nechcalo - vyhladovění se vyplatilo
Máš z toho, že do toho moc vrtáš - kdybys ji neměl rozdělanou tak máš dál vpohodě pocit bezpečí, když se ještě nevysypala tak se už určitě nevysype