Sadu na lepení jsem kupoval na jaře a pokaždé jsem to nechal zaschnout dýl než 15 min. které píšou v návodu. Tak ocením každou radu co dělám blbě a nebo doporučení lepidla a knotů které opravdu drží. Všem moc díky
2 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
to lepidlo je vulkanizator, kterej zvulkanizuje gumu a knot a cely se to spoji, samo muze drzet i knot bez 'lepidla' ale zas kamosovi vylitlo 6 knotu, nez ho napadlo pouzit lepidlo a pak uz to drzelo do dojeti
pokud nedrzi s lepidlem, tak je neco s gumou a mozna ze prave ten nesmyslnej ultraseal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
Opravné nýty OK se mohou použít pro opravy průpichů bezdušových
radiálních a diagonálních plášťů s malým poškozením nosné kordové
kostry a s kolmým sklonem osy defektu. Oprava pomocí opravných knotů
je v mnoha zemích klasifikována jako nouzová a pneumatika opravená knotem může po opravě ujet vzdálenost do nejbližšího pneuservisu, kde je provedena řádná oprava.
1. U opravného knotu sejmout ochrannou folii
2. Místo defektu vyčistit průtažníkem, nebo frézou
3. Knot provléknout otvorem vidlice a natřít vulkanizačním roztokem D
4. Opravný knot provléknout otvorem defektu
5. Vidlici vytáhnout opatrně ven z defektu a vyčnívající konce knotu odřezat
Takto opravený plášť je možné ihned namontovat a nahustit
U jiných oprav se skutečně ale nechává vulkanizační roztok odvětrat, ale u knotů prostě nee.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Naposledy editováno 14.07.2011 20:51:12
laďa prášil píše: No, na moto bych knotu nevěřil a to proto, že mi na mondeu knot vypadl ve 130 na dálnici z PP kola a jel jsem zrovna v levém pruhu, z gumy byly cucky, stáhlo mě to doprava až do odstavného a jen díky tomu, že nikdo nebyl okolo, tak to dopadlo dobře, mohl jsem i brzdit.. Tak rychlý únik na moto by byl průser, když beru v potaz možnou rychlost... Zase je fakt, že kostra moto pneu je tuhá a něco udrží i bez vzduchu... Knot bych viděl jako nouzové řešení na dojetí.
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Kamosovi utekl knot z predni gumy na moto ve 240km/h a ustal to v pohode prej. Ale zas nepouzil vulkanizator. Me nevypadl knot, ktery jsem natlacil do diry prstem a nevedel sem jestli je skrz, lital sem 250+, pak gumu pro jistotu sundal, a videl teprv ze je skrz, tak sem ji pak pozdejc zas nazul a dojezdil do platna. Zadek neni problem ani kdyz knot vylitne, guma drzi vzduch sama o sobe diky rotaci, kamosovi utekl zadek na dalnici kdyz mel 2. platno (gumoval v Hrensku az na 2. platno a jeli sme pak na Prahu po D8) a nad 150 to ani nepoznal. Ja jel s poloprazdnou z Pribrami na Prahu, a taky nad 150 to bylo jak kdyz je plna.
Dojel sem i 2x lepenej predek, i pri 280km/h , ale to bych si dneska uz rozmyslel, ale zadek je bez problemu.
Jinak nevím co je standard, ale tady mi v servise opravili kolo na passatu knotem s tím, že je to dnes běžná finální oprava (kolo jsem tam dovezl v kufru, takže neměl problém jej hodit na zouvačku) - nevím, podivil jsem se ale po zkušenostech s lepením na motce sklapnul podpatky a zaplatil.
Jo a ještě pro zajímavost, píchnul jsem u 9křížu, knoty měl muj mladej pod sedlem a sedlo jelo na vlaku z Popradu (jeli jsme z Rumunska a jelikož jsem se nevešel do vlaku , jel jsem po ose) cca v 150 mi udělal motka pšouk a přední bylo prázdný - co se děje v tyhle rychlosti na naložený motce s předním prázdným kolem je Vám asi jasný , stejně jako myšlenky na gumu, potažmo ráfek které vás po opadnutí prvního adrenalinového šoku napadnou.. Na pumpě knoty v prodeji nebyly a vzhledem k tomu jak moc a rychle ucházela guma (s připojeným kompresorem od pumpy jsem se nedostal nad 1 atm) něvěřil jsem antipichu. Výjezd servisního vozidla s knotem 3500,- . Usmlouváno na 2000 - týpek tam byl do 20min (takže cca 30km vzdalen) přijel ani nevypnul motor a fouknul do mista ktere jsem ukazal knot (cca 2min +knot). Byla sobota odpo. Takže materiál cca 30Kč + 60km(15kč/km) 900kč + 2min (řekněme každá započatá pulhodina v sazbě 300kč/h) 150kč + 950Kč sobotní příplatek .... pokud se nedohadujete, bude "sobotní příplatek" 2450Kč... přišlo mi to dost drahý a i když si jsem vědom zákonu trhu nabídka/poptávka, přijde mi to jako vcelku drsný.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
ale tech 10-15km s prazdnou predni bylo celkem v pohode, jeli sme tak 40km/h
Bubrak ZX10R píše: FishX3: to jo, pocitam celkem 2030,- te to stalo, lepsi mit knoty za 60,- pod sedackou co jinak me utekl predek na parkovisti mezitim co sme obedvali, prisel sem k motce a prazdna guma, v ni hrebik. takze sme vyrazili s moji prazdnou predni a jali se hledat kdo by to zalepil. pocitam tak po 10-15km sme narazili na servis, kde mi tam soupnul 2 knoty, rekl si asi 200,- myslim, no a predek sem dojezdil jeste asi 5tis km, i ve 280km/h
ale tech 10-15km s prazdnou predni bylo celkem v pohode, jeli sme tak 40km/h
Naposledy editováno 15.07.2011 19:11:29
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
s prazdnou gumou sem vezl na lane z Plzne do Prahy Velorex, ja ridil Skodu 120, do kopce mi klouzala spojka, no a na Strahove se guma z velorexu svlikla a odkutalela se, tim jak se po ceste roztahla
Nutno říct že jsem nezažil gumu, co by kvůli tuhé bočnici šla přezout tak špatně jako tahle. Tak hrozně se montpákama přezouvala snad jen guma z auta.
3 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
Richard68 píše: Používá někdo tento systém? A jestli ano, je lepší než knoty? http://www.bmwmotop...eumatik-p346 [/quote]
jednou sem to mel, nevidel sem zadnej rozdil oproti klasickym knotum.